Ik voorspelde dat ook. Vergeleken ploegen uit de zelfde regio haalden ze toch mooi materiaal in de winterstop.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Ron Jans toch maar een heel modaal trainertje hoor. Excelsior is een hele andere ploeg met Roorda erbij. Johan voorspelde het allemaal.
quote:Vrouw Van Gaal zorgt voor opschudding
Louis van Gaal is zaterdag in verlegenheid gebracht door zijn vrouw Truus. Ze zou tijdens een restaurantbezoek hebben gezegd dat de coach van Bayern München wellicht naar Juventus vertrekt.
Het gesprek werd opgevangen door boulevardkrant Bild die het bericht naar buiten bracht. Van Gaal ontkende na afloop van de 1-0-zege op Borussia Mönchengladbach in alle toonaarden.
"Dit soort verhalen hoor je op het toilet. Mijn vrouw is de laatste persoon op de wereld die zoiets zou zeggen", foeterde Van Gaal, die onlangs te horen kreeg dat zijn dienstverband in München na dit seizoen eindigt. De oefenmeester heeft nog geen zin in een nieuwe klus en is toe aan een jaartje rust. "Ik neem een sabbatical. Dat heb ik mijn vrouw beloofd."
als je moet kiezen tussen Jan Olde Riekerink of Johan Cruijff dat wist ik het ook welquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:54 schreef Halcon het volgende:
Dat kontgekruip van Derksen bij Cruijff is wel zielig.
quote:Wgenee: Vond het leuk vrijdag leuke derksen fragmenten toegestuurd te krijgen, ik zou zeggen: Doe nog eens een poging!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:32 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van vrijdag 1 april 2011:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Ik verwacht een speciale rol voor Manolevje en een 4e manquote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef pberends het volgende:
Hansie en de verjaardag van Gijp... dat wordt dolletjes!
Mooi.quote:
Genee komt met een karaoke-versie van "Geef me hoop Jomanda" op de proppen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verwacht een speciale rol voor Manolevje en een 4e man
Manolevje zit wel een beetje in een dip. Blonk niet zo uit tegen Twente.quote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verwacht een speciale rol voor Manolevje en een 4e man
Gijp is altijd wel in voor een goede snabbelquote:Op zondag 3 april 2011 23:20 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
René van der Gijp als presentator van Veronica's Beach voetvolley '98 in 1998
Heldenprogramma natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |