Dat is te hopen ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:12 schreef Heufd het volgende:
Naja, half uur over Ajax en een kwartier over vroeger. Hopen dat het maandag beter wordt op de verjaardag van Gijp met Hansie.
2005 en 2006 Juventus maar die zijn aan Inter gegeven na dat omkoopschandaalquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:12 schreef msnk het volgende:
AC Milan ook al 6 jaar geen kampioenIk had echt geen idee dat Inter al zolang het Italiaanse voetbal domineerde.
Gijp is wel miljonair hoor, die hoeft echt te werken als hij geen zin heeft.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik denk dat vd gijp wel meer dan een ton op z'n rekening heeft staan, vooral hoe populair hij nu is.
2005 ging niet naar Inter.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2005 en 2006 Juventus maar die zijn aan Inter gegeven na dat omkoopschandaal
dat mag jij vinden ik denk dat ze er bij VI niet wakker van liggen wat Pberends wilquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Een stuk minder nu, met dat ouwe lullen-gezeik.
Mogen Mart-fans wel in dit topic komen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat mag jij vinden ik denk dat ze er bij VI niet wakker van liggen wat Pberends wil
Dat was wel vet inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:25 schreef DrDentz het volgende:
Dat item hadden ze al eens hè.. maar dan ging Johan in zo'n oud bruin rokerscafé zitten om in de juiste sferen te geraken.
Dat was tijdens VIoranje toen ze echt niet meer wisten wat ze met de zendtijd aan moestenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:05 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat was wel vet inderdaad.Iets korter ook.
Dat mocht toch niet meer omdat het een Amstel-cafe was en Jupiler de hoofdsponsor is?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was tijdens VIoranje toen ze echt niet meer wisten wat ze met de zendtijd aan moesten
Mart Smeets is een fan van VIquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Mogen Mart-fans wel in dit topic komen?
Als je zo denkt ben je het niet waard om te kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:01 schreef Stuurver het volgende:
Voor dat ik het ga terugkijken, gaat weer de hele uitzending over Ajax? dan sla ik het liever over
Juist!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als je zo denkt ben je het niet waard om te kijken.
DL het gewoon, dan kun je lekker skippen wat je wilt. Nerd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:01 schreef Stuurver het volgende:
Voor dat ik het ga terugkijken, gaat weer de hele uitzending over Ajax? dan sla ik het liever over
Ik zou tegen mensen als jou willen zeggen. Vat het eens positief op dat het voornamelijk over Ajax gaat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:01 schreef Stuurver het volgende:
Vanavond ook nieuws over Feyenoordquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:01 schreef Stuurver het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |