Nah, heel tof maar daarvoor vind ik de jurk wat te duur, zeker met het oog op het verkopen ervan. Gewoon een shoot op een toffe locatie (oud pand of zo). Maar daar mogen de fotografen over nadenken, er hadden al verschillende gevraagdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:14 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Zo'n Trash the Dress fotoshoot?Zou ik zelf nooit doen, maar de foto's zijn
Ja, als het niet zo'n zonde van de jurk was, dan was het nog wel een leuke fotoshoot geweest om zelf te doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nah, heel tof maar daarvoor vind ik de jurk wat te duur, zeker met het oog op het verkopen ervan. Gewoon een shoot op een toffe locatie (oud pand of zo). Maar daar mogen de fotografen over nadenken, er hadden al verschillende gevraagd
Net mijn jurk helemaal betaald en meteen gemaild dat ik snel een afspraak wil maken om hem af te passen. De agenda loopt namelijk aardig snel vol.
Trouwfotograaf heb ik, dat is mijn tante. Verder fotografeer ik zelf ook dus ik ken wel aardig wat hobbyfotografen waarvan een paar bij het zien van mijn jurk al meteen allerlei wilde ideeen kregenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:33 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ja, als het niet zo'n zonde van de jurk was, dan was het nog wel een leuke fotoshoot geweest om zelf te doenBen benieuwd waar de fotografen mee komen... Ben je nog op zoek voor een fotograaf of gaat dit om een fotoshoot achteraf?
Ik mag met 2 maanden gaan afpassen* gehotseflotst zucht zwijmelend
coole foto's!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Trouwfotograaf heb ik, dat is mijn tante. Verder fotografeer ik zelf ook dus ik ken wel aardig wat hobbyfotografen waarvan een paar bij het zien van mijn jurk al meteen allerlei wilde ideeen kregen(zal ze wel wat moeten indammen anders sta ik wat hen betreft wel in de modder en zee en zo). Maar dit is dus puur voor achteraf en vind het zelf wel gaaf om wat a-typische "trouwfoto's" te maken
Dit soort dingen:
http://www.alohaislandwed(...)h-wedding-779056.jpg
http://chelseanicoleblog.(...)orleans_graffiti.jpg
Natuurlijk zal de jurk ook wel wat vies worden (wordt ie op de trouwdag ook, ik ben niet zo goed in wit), maar hij moet gewoon nog te reinigen zijn en niet kapot gaan
Voor een shoot kan ik mijn haar en make-up zelf wel doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
coole foto's!
al is het de vraag of je voor de fotoshoot nog een keer je haar en al het gedoe wil doen
ik ga bomen knuffelen op onze trouwfoto's![]()
de overeenkomsten zijn verbluffendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Voor een shoot kan ik mijn haar en make-up zelf wel doenZo slecht zit het normaliter toch niet als ik het doe. Voor de trouwdag moet het perfect zitten en wil ik geen gestress. En als een fotograaf perfect haar wil dan regelt ie maar een kapster en visagiste
Ken er ook een paar die genoeg samen werken met dat soort mensen dus dat zal niet het probleem worden
Maar eerst maar gewoon trouwen en normale trouwfoto's maken
Enne... je trouwt met je vent he, niet met een boom
Ik vind boomknuffelen juist sweet, schattig etcquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de overeenkomsten zijn verbluffend
mja.. meer omdat ik niet zulke "zoete" trouwfot's wiljammer dat de jurk te groot is om IN de boom te klimmen maar anders
wij ook hoor :dquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vind boomknuffelen juist sweet, schattig etcRob en ik gaan maar gewoon lol hebben
Zelfde bij ons.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:58 schreef MissBliss het volgende:
Wij doen denk ik een heeele korte fotoreportage, we zijn allebei niet zo van het poseren
De fotograaf focust zich vooral op het verslaan van de dag, zonder geposeerde momenten enzoNou ja, 1 heel kort moment dus.
Tofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:00 schreef Soempie het volgende:
Die foto's zijn tof Chanty
Ik heb een voorbeeld van ons kaartje:
[ afbeelding ]
Er lijkt een soort waas te zitten over de kleuren, maar met het afdrukken is dat weg.![]()
Was een schets van een paar minuten voor in m'n dagboek. Vervolgens vond Sven het leuk genoeg voor de kaart.
Leuk!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:00 schreef Soempie het volgende:
Die foto's zijn tof Chanty
Ik heb een voorbeeld van ons kaartje:
[ afbeelding ]
Er lijkt een soort waas te zitten over de kleuren, maar met het afdrukken is dat weg.![]()
Was een schets van een paar minuten voor in m'n dagboek. Vervolgens vond Sven het leuk genoeg voor de kaart.
Haha, heel herkenbaar! Maar foto's van de hele dag hebben is ook belangrijk en dat zijn de spontane foto'squote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:58 schreef MissBliss het volgende:
Wij doen denk ik een heeele korte fotoreportage, we zijn allebei niet zo van het poseren
De fotograaf focust zich vooral op het verslaan van de dag, zonder geposeerde momenten enzoNou ja, 1 heel kort moment dus.
Spannend hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:53 schreef Tha_Duck het volgende:
Nog 10 dagen
En behalve het ophalen van de jurk is geloof ik het enige wat nog tegen kan zitten het weer of een brand in de lokatie. Morgenavond komt de ambtenaar van de burgerlijke stand ff babbelen (bekende, dus dat scheelt haha). En donderdag komt de jurk geloof ik.
Ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:29 schreef OscillateWildly het volgende:
Weet iemand een goede plek in Nederland waar ze veel oude/antieke ringen hebben?
Kijk anders eens rond naar goede hobbyfotografen met ervaring, zijn vaak wat betaalbaarder. Je kunt eens rondvragen op het fotografieforum hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:03 schreef gehotseflotst het volgende:
Vanavond met vriendlief zoeken naar een fotograafHij wilde eerst enkel familie de foto's laten maken, omdat ie een fotograaf veel te duur vindt... Maar ik heb hem over kunnen halen
[..]
Spannend hoorHoop dat het dan ook een beetje mooi weer gaat worden
![]()
[..]
Ik heb geen flauw idee
leuk leuk!quote:
Spannendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:53 schreef Tha_Duck het volgende:
Nog 10 dagen
En behalve het ophalen van de jurk is geloof ik het enige wat nog tegen kan zitten het weer of een brand in de lokatie. Morgenavond komt de ambtenaar van de burgerlijke stand ff babbelen (bekende, dus dat scheelt haha). En donderdag komt de jurk geloof ik.
wij hebben nog even getwijfeld maar hebben ook een Fok! fotograaf!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kijk anders eens rond naar goede hobbyfotografen met ervaring, zijn vaak wat betaalbaarder. Je kunt eens rondvragen op het fotografieforum hierOf ik kan je ook wel wat namen pm-en.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kijk anders eens rond naar goede hobbyfotografen met ervaring, zijn vaak wat betaalbaarder. Je kunt eens rondvragen op het fotografieforum hierOf ik kan je ook wel wat namen pm-en.
Leuk hoorquote:
daarna eerst met zijn tweeën lunchen en 's avonds komen de ouders nog even.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
leuk leuk!
heb je iets leuks bedacht voor erna?
Gezellig, echt een speciaal dagje zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
daarna eerst met zijn tweeën lunchen en 's avonds komen de ouders nog even.
de rest van de dag gewoon ook wat bruiloftsdingetjes uitzoeken en afspraken maken
Ja lekker saampies vierenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:42 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Gezellig, echt een speciaal dagje zo
Wat hebben jullie trouwens een geweldige trouwdatum gekozen
Nou je hebt een lijstje in je pm-boxquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:19 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Graag!
[..]
Leuk hoorGaan jullie morgen verder nog wat speciaals doen om het te vieren o.i.d.?
Leuk hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:28 schreef Chanty het volgende:
Woeiiiiii 12 april afspraak om mijn jurk af te passen![]()
eindelijk!!!
ik 2 aprilquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:28 schreef Chanty het volgende:
Woeiiiiii 12 april afspraak om mijn jurk af te passen![]()
eindelijk!!!
ik 7 april!quote:
ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik 7 april!
zooo'n zin in
en stiekem ook een beetje nerveus of ik em ECHT nog mooi vind staan bij mezelf
IS, zelfsquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef Chanty het volgende:
Fijn zo'n negatieve insteekMaar ik neem aan dat hij zelf ook getrouwd is/ was
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik 7 april!
zooo'n zin in
idd.. en hoe de juiste schoenen er bij staan.. en hoe het juiste ondergoed de bedoening allemaal bij elkaar houdquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:14 schreef Chanty het volgende:
Misschien had hij een pesthumeur die dagIn ieder geval heeft hij geen recht van spreken met een vooralsnog geslaagd huwelijk
Ben ook wel benieuwd hoe hij ook alweer stond, ik toch alweer en jaar geleden! Maar het plaatje is pas echt perfect als hij op maat is gemaakt. 10 cm eraf met afspelden zal toch nog een ander effect geven
Haha, ja daar ben ik ook heel benieuwd naar!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik 7 april!
zooo'n zin in
ik em iets te klein..quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Haha, ja daar ben ik ook heel benieuwd naar!
Ik heb hem 4 maten te groot gepast, ben benieuwd hoe het staat als ie in mn eigen maat is.
Mijne is nog niet binnen
Het is niet bij één dag gebleven, meer 'elke keer als we hem zagen' eigenlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:14 schreef Chanty het volgende:
Misschien had hij een pesthumeur die dagIn ieder geval heeft hij geen recht van spreken met een vooralsnog geslaagd huwelijk
Ben ook wel benieuwd hoe hij ook alweer stond, ik toch alweer en jaar geleden! Maar het plaatje is pas echt perfect als hij op maat is gemaakt. 10 cm eraf met afspelden zal toch nog een ander effect geven
Dat is een torselet toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
idd.. en hoe de juiste schoenen er bij staan.. en hoe het juiste ondergoed de bedoening allemaal bij elkaar houd
ik ga dat korset/torselet ( weet ik veel hoe het heet) ook nog proefdragen hoor!
Erger nog, toen ik het plan vatte in januari 2009 om een aanzoek te doen, ging ik al rondsnuffelen naar jurken en werd ik verliefd op de betreffende jurk. Toen heb ik me nog tot 26 maart 2010 ingehouden om hem te gaan passenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:24 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Het is niet bij één dag gebleven, meer 'elke keer als we hem zagen' eigenlijk![]()
Een jaar geleden joh? Zo! Jij bent vroeg begonnen met het zoeken naar een jurkMaar je hebt toch wel genoeg foto's van het passen om je tot de afpasafspraak te kunnen verkneukelen?
[..]
Dat is een torselet toch?Heb je al eentje gevonden?
Ik doe gewoon een oma-onderbroek aan, volgens mijn vriend maakt het hem toch niet uit wat ik aan doe onder de jurkEn het lijfje van mijn jurk is al een korset-achtig iets, dus geen torselet hier
Jij was er wel HEEL vroeg bij dus! Knap dat je het nog zo lang uit hebt kunnen stellen en als je al zo lang verliefd bent op die jurk is het wel duidelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Erger nog, toen ik het plan vatte in januari 2009 om een aanzoek te doen, ging ik al rondsnuffelen naar jurken en werd ik verliefd op de betreffende jurk. Toen heb ik me nog tot 26 maart 2010 ingehouden om hem te gaan passen
Heb wel wat foto's maar zoals gezegd moet de jurk 10 cm worden ingekort en ook nog smaller worden gemaakt bij de borst Dus hij zit nog niet echt optimaal en was wat gekreukeld![]()
En ondergoed idd, daar moet ik ook naar op jacht. Een heel suf, huidkleurig laag slipje, that's allop de foto's zie je mijn zwarte slipje doorschijnen achter de transparante top
Ik neem ook mijn sierraden meteen mee, kijken hoe die staan
Ja, eng is dat he. Bij mij is hij bestelt naar aanleiding van borsten en heupen, daar is ie ietsiepietsie te groot en taille is 1 cm te kleinquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik em iets te klein..
maar daardoor was de taille wel errug mooi.
en nu hebben ze er een besteld naar aanleiding van de borstpartij , maar ben ik weer bang dat de taille dan weer te groot is.. dat moeten ze dan weer aanpassen, maar hoop dat het er niet te lelijk uitziet als het te GROOT is
Oh, ik heb gelijk een torselet en slipje erbij besteld. Uit een boekje dus ook dát is maar afwachten of het pastquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:45 schreef gehotseflotst het volgende:
De verkoopster van de bruidswinkel kwam bij mij heel enthousiast aan met allerlei torseletten, slipjes, strings, jarretels, kousen en weet ik veelEn ook de hele tijd "Oh als je die niet mooi vindt dan heb ik ook nog andere modellen hoor!
" Ze denkt wel aan de bruidegom in spe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |