Tja, ik heb alles wat ooit op cd is verschenen van Screeching Weasel, dus dan mag het nieuwe album niet ontbreken...quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Het teken van de echt verzamelaar. Iets kopen om het te hebben, verder doe je der niks mee
Katy Perry altijd +2.quote:
Ik kom niet genoeg meer op Fok denk ikquote:
eens, met het tweedequote:Op woensdag 16 maart 2011 20:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, ik heb alles wat ooit op cd is verschenen van Screeching Weasel, dus dan mag het nieuwe album niet ontbreken...
En dit is een bazennummer. Beste track van het album.
Het is ook gewoon exact hetzelfde systeem, dus is logisch.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:45 schreef Pino112 het volgende:
Goede shit, die Wincode site werkt net zo goed als die online live-IQtest van BNN laatst.
Ah, dus ze hebben van hun fouten nog niet geleerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is ook gewoon exact hetzelfde systeem, dus is logisch.
Da kennie he, beetje de industrie supporten moet wel vind ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:59 schreef Allrounder het volgende:
Om even terug te komen op het vorige topic. Ik heb nog nooit muziek gekocht.
nooit muziek gekocht..quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Da kennie he, beetje de industrie supporten moet wel vind ik
lijkt me ook, maar naar mijn mening moeten mensen toch minstens een paar cd's per jaar kopen, gewoon als teken van goeie wilquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
nooit muziek gekocht..
dat doet een mens toch wel 1 keer in z'n leven.. muziek kopen..:)
Idd..quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
lijkt me ook, maar naar mijn mening moeten mensen toch minstens een paar cd's per jaar kopen, gewoon als teken van goeie wil
voor wanneer was dat toch alweer....?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:15 schreef borisz het volgende:
Heeft iedereen zijn groene outfit al klaarliggen?
Morgen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
voor wanneer was dat toch alweer....?
Die heb ik hier nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef Bol_Wan het volgende:
Oe, denk ik dat ik morgen even de ierse pub inkruip hier in de stad
yup. In tilburg heb je zowat precies dezelfdequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
eindhovuhdaar heb je er toch 1tje .. toch ?
Ja, maar daar woon ik dus niet hequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
eindhovuhdaar heb je er toch 1tje .. toch ?
softwarequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Jezus, koop eens een goede nieuwe studio!
Nee, netwerkverbinding met de Dalet-server. Volgens mij loopt de software simpelweg te bufferen.quote:
En ook dat hoort bij een studioquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, netwerkverbinding met de Dalet-server. Volgens mij loopt de software simpelweg te bufferen.
dat wordt ook allemaal aangestuurd door softwarequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, netwerkverbinding met de Dalet-server. Volgens mij loopt de software simpelweg te bufferen.
De Staat? De 5 openingsacts? Elbow? Bloody Beetroots?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:40 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
[spuit 11 mode]Tegenvallende Pinkpop line-up.Te veel namen op herhaling en te weinig verrassingen. Enige echte verrasing is Deadmau5. Waar is Arcade Fire? En waar zijn de Nederlandse talenten als Handsome Poets, A Silent Express, The Mad Trist en Krach??![]()
[/spuit 11 mode]
En R.I.P. Nate Dogg... Al met al niet echt een top dag...
De Staat, 3 Doors Down, Lifehouse, Alter Bridge, Manic Street Preachers: allemaal al geweestquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De Staat? De 5 openingsacts? Elbow? Bloody Beetroots?
De Staat is wel de beste band die Nederland heeft...quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De Staat, 3 Doors Down, Lifehouse, Alter Bridge, Manic Street Preachers: allemaal al geweest
Onderhand al een uurquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Loopt een half uur achter idd..
geen last van gehadquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onderhand al een uur.
Edit; 15 minuten. Gaat de goede kant op.
Problemen lijken inmiddels voorbijquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onderhand al een uur.
Edit; 15 minuten. Gaat de goede kant op.
Dat typte ik daarstraks ook precies zo op msnquote:
In het muziekjaar 2010 heb ik geen De Staat gehoord, dat zou ook wel de reden zijn dat ze niet genomineerd zijn en om nou te zeggen dat hun laatste nummer een grote hit was....quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
WAT? De Staat is geen optie bij beste band? In wat voor een kutland leven wij
Whiskey in the jar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Na de hele dag Ierse radio te hebben geluisterd (TodayFM), stap ik over naar meneer Venema om te worden getrakteerd op nog meer Ierse klassiekers. Kom maar door met The Wild Rover, Van The Man Morisson, Runaway van The Corrs, The Irish Rover en The Pogues... Om maar es wat voorbeelden te noemen
.
Ik zit er klaar voor!
[ afbeelding ]
Dat maakt Venema zo wel duidelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:58 schreef miieejj het volgende:
ik heb er sirieus eigenlijk nooit over gehoord.. over die patrick dag..
Tijd voor een lesje geschiedenis.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:58 schreef miieejj het volgende:
ik heb er sirieus eigenlijk nooit over gehoord.. over die patrick dag..
geen tijd om venema te luisteren .. dadelijk misschien wel ffquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat maakt Venema zo wel duidelijk.
In jouw geval welquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:09 schreef Cee het volgende:
Ik probeer te stemmen voor de 3fm awards maar soms moet ik kiezen tussen 5 hele onaangename kandidaten.Ach ja.
Happy St. Paddy's!Ik heb voornamelijk paars aan, is dat ook goed?
Top o' the mornin' to yer!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In jouw geval wel. Jij brengt ook veel craic mee
.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Top o' the mornin' to yer!
[ afbeelding ]
Doe es snel boeken danquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:35 schreef Cee het volgende:
Ik vergeet steeds dat ik nog nooit in Ierland ben geweest.
Dan val ik in het water.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eén tip: ga zo ver mogelijk naar het westen.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:35 schreef Cee het volgende:
Ik vergeet steeds dat ik nog nooit in Ierland ben geweest.
geen idee waar die st.patricks day over gaat.. maar michiel draait wel goeie muziekquote:
als ik dit liedje hoor.. denk ik meteen aan op zoek naar...zorro..quote:
Gaat over mij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
geen idee waar die st.patricks day over gaat.. maar michiel draait wel goeie muziek
heb ondertussen een beetje gelezen waar het over gaatquote:
En, wat vond je ervan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:13 schreef CindieY het volgende:
Ik ben benieuwd, ik was ook al gecharmeerd van het vorige nummer van Bell X1.
Lekker nummer, het had alleen niet dezelfde energie als the great defector.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee, U2 maakt kutnummers (afgezien van een aantal).
Eenschquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee, U2 maakt kutnummers (afgezien van een aantal).
vertelquote:
http://player.omroep.nl/?aflid=12249241quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WIDM-terugkijkUG-link, heb je die?
Maar dat is beside the pointquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De Staat is wel de beste band die Nederland heeft...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflid=12249241
De bieb? Wat is dat ook alweer?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:39 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, het boek van Eric kan ik ophalen bij de bieb, morgen maar even doen.
Dat is een knul met een raar kapsel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De bieb? Wat is dat ook alweer?
Met z'n Playmobilkapselquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is een knul met een raar kapsel.
Oh, wacht...
Zulks een gebouw met allemaal boeken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De bieb? Wat is dat ook alweer?
een soort analoog internet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zulks een gebouw met allemaal boeken.
quote:
Soort van ja.quote:
Boeken? Ah, uitgeprinte ebooks, bedoel je?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zulks een gebouw met allemaal boeken.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Boeken? Ah, uitgeprinte ebooks, bedoel je?
vind jouw opmerking leukerquote:
Zo kun je ze benoemen jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En toch, een verzameling boeken hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Soort van ja.
En een goed excuus om niet geld uit te geven aan een boek wat je één keer leest![]()
.
Jij als Nederlands-docente in spé moet dat wel jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
En toch, een verzameling boeken hebbenIk ben inmiddels ook al aardig op weg
Lang leve torrentsquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Confession: er staat één dichtbundel (domweg gelukkig op de Dapperstraat), een jeugdboek van Floortje Zwigtman (of nouja, jeugd.. Is ook goed door volwassenen te lezen) en ik kom er net achter dat ik Knielen op een bed violen van Jan Siebelink misquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij als Nederlands-docente in spé moet dat wel ja.
Die heb ik hier nog origineel liggen. En nee, niet omdat ik achter de inhoud sta. Komt van vroeger, Duitse opa.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Lang leve torrents. Bij 1 Nederlandse boeken torrent kreeg je zelfs Adolf's mijn kamp cadeau.
Eic drukt op een knopje van de soundboard.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
waarom zie ik een freaknachtdinges op de webcam??? weird!
hij moet ook met zn klauwen van de cola afblijvenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Eic drukt op een knopje van de soundboard.
Inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
Nero! wat een godvergeten geile plaat is dit zeg!
Eens!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
Nero! wat een godvergeten geile plaat is dit zeg!
slaap lekker!quote:
jokkebrok!quote:
Alweer een paar jaar geleden dat ik ze heb gehoord, maar idd!quote:
Esmee mag je houdenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
met de nieuwe Esmee Denters laat ik jullie achter....
http://www.vkmag.com/vide(...)it_with_fire_please/
slaap lekker iedereen!
ik ga nog ff beginnen in NoordpoolFM van ene M. Veenstra
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
met de nieuwe Esmee Denters laat ik jullie achter....
http://www.vkmag.com/vide(...)it_with_fire_please/
slaap lekker iedereen!
ik ga nog ff beginnen in NoordpoolFM van ene M. Veenstra
Raccoon (da's mijn wilde gok).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:16 schreef Pino112 het volgende:
Mogguh.
Vanmiddag nieuwe MH, ben benieuwd.
Wat zou het van jou moeten worden dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:16 schreef Pino112 het volgende:
Mogguh.
Vanmiddag nieuwe MH, ben benieuwd.
Wat waren de nieuwe hits van drie maanden geleden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat zou het van jou moeten worden dan?
Dat was m'n vraag niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat waren de nieuwe hits van drie maanden geleden?
De kans dat helemaal niemand iets had gezegd is tegenwoordig ook erg grootquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk ik kijk ff hier, want volgens mij kapt mijn radio ermee, maar het is dus landelijk.
In mijn omgeving waren er destijds ook een boel. Als tegenwicht was ik natuurlijk een ekte BSB-fan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:56 schreef CindieY het volgende:
Confession: ik was vroeger enorm fan van de Spice Girls. Ik zat in groep 8 destijds
Ja, dat was de strijd destijds hèquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In mijn omgeving waren er destijds ook een boel. Als tegenwicht was ik natuurlijk een ekte BSB-fan.
Ik zat in het Spice Girls kamp alleen maar omdat ik vroeger verliefd was op Emma Buntonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In mijn omgeving waren er destijds ook een boel. Als tegenwicht was ik natuurlijk een ekte BSB-fan.
BSB.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, dat was de strijd destijds hèIk weet nog wel dat wij op de laatste schooldag een playbackshow hadden en dat ik met 4 vriendinnetjes mee deed als de Back Street Boys en wat baalde ik daar van.. We wonnen overigens wel
Ja ik weet niet echt. Die dubstepplaat van Nero is wel vetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat zou het van jou moeten worden dan?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat waren de nieuwe hits van drie maanden geleden?
Gestopt met fok!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:34 schreef Waalwijker het volgende:
Nee maar serieus, kan iemand me vertellen wat er in godsnaam met Hans is gebeurt?
Welke jingle?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Stenders weer begonnen. En iedereen even goed luisteren, want ik wil nog steeds weten uit welk nummer één van zijn jingles komt.
Beetje rock-achtige jingle, maar ik kom nu ook niet op de tekst die er in zit. Iets met "Maandag, dinsdag" enz. tot de vrijdag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:21 schreef henkde_j het volgende:
Stenders = goede muziek
[..]
Welke jingle?
Henk Westbroek.quote:
net als vorige maand!quote:
Jaquote:
Zou best kunnen. De MH is al 5 maanden oud.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Paul-89 het volgende:
Leuke MH, maar volgens mij hebben die alweer een nieuwe single uitgebracht.
3FM hèquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Paul-89 het volgende:
Leuke MH, maar volgens mij hebben die alweer een nieuwe single uitgebracht.
Van de Wiki:quote:
quote:Morning Parade have so far released their first single, "Under the Stars". Their second single will be "A&E" and is to be release in February
quote:Year Single
2010 "Under The Stars"
3voor12 heeft hem al een keer gedraaid als plugplaat in november 2010quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef morningparade het volgende:
Legend! We don't who he is but he's playing us in Holland, Help us find him, we wanna party with him in Amsterdam!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:50 schreef michielveenstra het volgende:
Uh oh... Caught in the act! http://t.co/StXroBR
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:18 schreef morningparade het volgende:
Hahaha so the illusive dancer is @michielveenstra! We're loving your dance moves...
You. Us. Party. Paradiso. April 4th. What do you say?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:21 schreef michielveenstra het volgende:
@morningparade what time is your gig? I'm on the air till 22 o'clock.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:26 schreef morningparade het volgende:
@michielveenstra ah no way, I think we're on around 9pm but we're not sure just yet! We coulda done with some of your moves in the crowd!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb een persoonlijke reply van Veenstra op mn Tweet!
3rdrocknl Remco Kersten
kan die @michielveenstra niet een minder boeiend boek uitbrengen? NoordpoolFM in 1 ruk uitgelezen!. #korternachtjedanikvantevorenhadgedacht
11 hours ago Favorite Reply Delete
in reply to
@michielveenstra
Michiel Veenstra
@3rdrocknl tnx :-)
wie wil me aanraken?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEENNNND
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef tleemhuis het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef michielveenstra het volgende:
WWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDD #3FM #ekstraweekend #ikzouweleenbiertjelusten
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef gerardekdom het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNDDDDDDDDD!!! #3fm #ekstraweekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |