Whiskey in the jar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Na de hele dag Ierse radio te hebben geluisterd (TodayFM), stap ik over naar meneer Venema om te worden getrakteerd op nog meer Ierse klassiekers. Kom maar door met The Wild Rover, Van The Man Morisson, Runaway van The Corrs, The Irish Rover en The Pogues... Om maar es wat voorbeelden te noemen
.
Ik zit er klaar voor!
[ afbeelding ]
Dat maakt Venema zo wel duidelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:58 schreef miieejj het volgende:
ik heb er sirieus eigenlijk nooit over gehoord.. over die patrick dag..
Tijd voor een lesje geschiedenis.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:58 schreef miieejj het volgende:
ik heb er sirieus eigenlijk nooit over gehoord.. over die patrick dag..
geen tijd om venema te luisteren .. dadelijk misschien wel ffquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat maakt Venema zo wel duidelijk.
In jouw geval welquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:09 schreef Cee het volgende:
Ik probeer te stemmen voor de 3fm awards maar soms moet ik kiezen tussen 5 hele onaangename kandidaten.Ach ja.
Happy St. Paddy's!Ik heb voornamelijk paars aan, is dat ook goed?
Top o' the mornin' to yer!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In jouw geval wel. Jij brengt ook veel craic mee
.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Top o' the mornin' to yer!
[ afbeelding ]
Doe es snel boeken danquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:35 schreef Cee het volgende:
Ik vergeet steeds dat ik nog nooit in Ierland ben geweest.
Dan val ik in het water.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eén tip: ga zo ver mogelijk naar het westen.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:35 schreef Cee het volgende:
Ik vergeet steeds dat ik nog nooit in Ierland ben geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |