De Staat? De 5 openingsacts? Elbow? Bloody Beetroots?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:40 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
[spuit 11 mode]Tegenvallende Pinkpop line-up.Te veel namen op herhaling en te weinig verrassingen. Enige echte verrasing is Deadmau5. Waar is Arcade Fire? En waar zijn de Nederlandse talenten als Handsome Poets, A Silent Express, The Mad Trist en Krach??![]()
[/spuit 11 mode]
En R.I.P. Nate Dogg... Al met al niet echt een top dag...
De Staat, 3 Doors Down, Lifehouse, Alter Bridge, Manic Street Preachers: allemaal al geweestquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De Staat? De 5 openingsacts? Elbow? Bloody Beetroots?
De Staat is wel de beste band die Nederland heeft...quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De Staat, 3 Doors Down, Lifehouse, Alter Bridge, Manic Street Preachers: allemaal al geweest
Onderhand al een uurquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Loopt een half uur achter idd..
geen last van gehadquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onderhand al een uur.
Edit; 15 minuten. Gaat de goede kant op.
Problemen lijken inmiddels voorbijquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onderhand al een uur.
Edit; 15 minuten. Gaat de goede kant op.
Dat typte ik daarstraks ook precies zo op msnquote:
In het muziekjaar 2010 heb ik geen De Staat gehoord, dat zou ook wel de reden zijn dat ze niet genomineerd zijn en om nou te zeggen dat hun laatste nummer een grote hit was....quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
WAT? De Staat is geen optie bij beste band? In wat voor een kutland leven wij
Whiskey in the jar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Na de hele dag Ierse radio te hebben geluisterd (TodayFM), stap ik over naar meneer Venema om te worden getrakteerd op nog meer Ierse klassiekers. Kom maar door met The Wild Rover, Van The Man Morisson, Runaway van The Corrs, The Irish Rover en The Pogues... Om maar es wat voorbeelden te noemen
.
Ik zit er klaar voor!
[ afbeelding ]
Dat maakt Venema zo wel duidelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:58 schreef miieejj het volgende:
ik heb er sirieus eigenlijk nooit over gehoord.. over die patrick dag..
Tijd voor een lesje geschiedenis.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:58 schreef miieejj het volgende:
ik heb er sirieus eigenlijk nooit over gehoord.. over die patrick dag..
geen tijd om venema te luisteren .. dadelijk misschien wel ffquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat maakt Venema zo wel duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |