Die heb ik hier nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef Bol_Wan het volgende:
Oe, denk ik dat ik morgen even de ierse pub inkruip hier in de stad
yup. In tilburg heb je zowat precies dezelfdequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
eindhovuhdaar heb je er toch 1tje .. toch ?
Ja, maar daar woon ik dus niet hequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
eindhovuhdaar heb je er toch 1tje .. toch ?
softwarequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Jezus, koop eens een goede nieuwe studio!
Nee, netwerkverbinding met de Dalet-server. Volgens mij loopt de software simpelweg te bufferen.quote:
En ook dat hoort bij een studioquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, netwerkverbinding met de Dalet-server. Volgens mij loopt de software simpelweg te bufferen.
dat wordt ook allemaal aangestuurd door softwarequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, netwerkverbinding met de Dalet-server. Volgens mij loopt de software simpelweg te bufferen.
De Staat? De 5 openingsacts? Elbow? Bloody Beetroots?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:40 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
[spuit 11 mode]Tegenvallende Pinkpop line-up.Te veel namen op herhaling en te weinig verrassingen. Enige echte verrasing is Deadmau5. Waar is Arcade Fire? En waar zijn de Nederlandse talenten als Handsome Poets, A Silent Express, The Mad Trist en Krach??![]()
[/spuit 11 mode]
En R.I.P. Nate Dogg... Al met al niet echt een top dag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |