Tja, ik heb alles wat ooit op cd is verschenen van Screeching Weasel, dus dan mag het nieuwe album niet ontbreken...quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Het teken van de echt verzamelaar. Iets kopen om het te hebben, verder doe je der niks mee
Katy Perry altijd +2.quote:
Ik kom niet genoeg meer op Fok denk ikquote:
eens, met het tweedequote:Op woensdag 16 maart 2011 20:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, ik heb alles wat ooit op cd is verschenen van Screeching Weasel, dus dan mag het nieuwe album niet ontbreken...
En dit is een bazennummer. Beste track van het album.
Het is ook gewoon exact hetzelfde systeem, dus is logisch.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:45 schreef Pino112 het volgende:
Goede shit, die Wincode site werkt net zo goed als die online live-IQtest van BNN laatst.
Ah, dus ze hebben van hun fouten nog niet geleerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is ook gewoon exact hetzelfde systeem, dus is logisch.
Da kennie he, beetje de industrie supporten moet wel vind ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:59 schreef Allrounder het volgende:
Om even terug te komen op het vorige topic. Ik heb nog nooit muziek gekocht.
nooit muziek gekocht..quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Da kennie he, beetje de industrie supporten moet wel vind ik
lijkt me ook, maar naar mijn mening moeten mensen toch minstens een paar cd's per jaar kopen, gewoon als teken van goeie wilquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
nooit muziek gekocht..
dat doet een mens toch wel 1 keer in z'n leven.. muziek kopen..:)
Idd..quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
lijkt me ook, maar naar mijn mening moeten mensen toch minstens een paar cd's per jaar kopen, gewoon als teken van goeie wil
voor wanneer was dat toch alweer....?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:15 schreef borisz het volgende:
Heeft iedereen zijn groene outfit al klaarliggen?
Morgen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
voor wanneer was dat toch alweer....?
Die heb ik hier nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef Bol_Wan het volgende:
Oe, denk ik dat ik morgen even de ierse pub inkruip hier in de stad
yup. In tilburg heb je zowat precies dezelfdequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
eindhovuhdaar heb je er toch 1tje .. toch ?
Ja, maar daar woon ik dus niet hequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
eindhovuhdaar heb je er toch 1tje .. toch ?
softwarequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Jezus, koop eens een goede nieuwe studio!
Nee, netwerkverbinding met de Dalet-server. Volgens mij loopt de software simpelweg te bufferen.quote:
En ook dat hoort bij een studioquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, netwerkverbinding met de Dalet-server. Volgens mij loopt de software simpelweg te bufferen.
dat wordt ook allemaal aangestuurd door softwarequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, netwerkverbinding met de Dalet-server. Volgens mij loopt de software simpelweg te bufferen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |