Raccoon (da's mijn wilde gok).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:16 schreef Pino112 het volgende:
Mogguh.
Vanmiddag nieuwe MH, ben benieuwd.
Wat zou het van jou moeten worden dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:16 schreef Pino112 het volgende:
Mogguh.
Vanmiddag nieuwe MH, ben benieuwd.
Wat waren de nieuwe hits van drie maanden geleden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat zou het van jou moeten worden dan?
Dat was m'n vraag niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat waren de nieuwe hits van drie maanden geleden?
De kans dat helemaal niemand iets had gezegd is tegenwoordig ook erg grootquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk ik kijk ff hier, want volgens mij kapt mijn radio ermee, maar het is dus landelijk.
In mijn omgeving waren er destijds ook een boel. Als tegenwicht was ik natuurlijk een ekte BSB-fan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:56 schreef CindieY het volgende:
Confession: ik was vroeger enorm fan van de Spice Girls. Ik zat in groep 8 destijds
Ja, dat was de strijd destijds hèquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In mijn omgeving waren er destijds ook een boel. Als tegenwicht was ik natuurlijk een ekte BSB-fan.
Ik zat in het Spice Girls kamp alleen maar omdat ik vroeger verliefd was op Emma Buntonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In mijn omgeving waren er destijds ook een boel. Als tegenwicht was ik natuurlijk een ekte BSB-fan.
BSB.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, dat was de strijd destijds hèIk weet nog wel dat wij op de laatste schooldag een playbackshow hadden en dat ik met 4 vriendinnetjes mee deed als de Back Street Boys en wat baalde ik daar van.. We wonnen overigens wel
Ja ik weet niet echt. Die dubstepplaat van Nero is wel vetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat zou het van jou moeten worden dan?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat waren de nieuwe hits van drie maanden geleden?
Gestopt met fok!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:34 schreef Waalwijker het volgende:
Nee maar serieus, kan iemand me vertellen wat er in godsnaam met Hans is gebeurt?
Welke jingle?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Stenders weer begonnen. En iedereen even goed luisteren, want ik wil nog steeds weten uit welk nummer één van zijn jingles komt.
Beetje rock-achtige jingle, maar ik kom nu ook niet op de tekst die er in zit. Iets met "Maandag, dinsdag" enz. tot de vrijdag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:21 schreef henkde_j het volgende:
Stenders = goede muziek
[..]
Welke jingle?
Henk Westbroek.quote:
net als vorige maand!quote:
Jaquote:
Zou best kunnen. De MH is al 5 maanden oud.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Paul-89 het volgende:
Leuke MH, maar volgens mij hebben die alweer een nieuwe single uitgebracht.
3FM hèquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Paul-89 het volgende:
Leuke MH, maar volgens mij hebben die alweer een nieuwe single uitgebracht.
Van de Wiki:quote:
quote:Morning Parade have so far released their first single, "Under the Stars". Their second single will be "A&E" and is to be release in February
quote:Year Single
2010 "Under The Stars"
3voor12 heeft hem al een keer gedraaid als plugplaat in november 2010quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef morningparade het volgende:
Legend! We don't who he is but he's playing us in Holland, Help us find him, we wanna party with him in Amsterdam!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:50 schreef michielveenstra het volgende:
Uh oh... Caught in the act! http://t.co/StXroBR
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:18 schreef morningparade het volgende:
Hahaha so the illusive dancer is @michielveenstra! We're loving your dance moves...
You. Us. Party. Paradiso. April 4th. What do you say?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:21 schreef michielveenstra het volgende:
@morningparade what time is your gig? I'm on the air till 22 o'clock.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:26 schreef morningparade het volgende:
@michielveenstra ah no way, I think we're on around 9pm but we're not sure just yet! We coulda done with some of your moves in the crowd!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb een persoonlijke reply van Veenstra op mn Tweet!
3rdrocknl Remco Kersten
kan die @michielveenstra niet een minder boeiend boek uitbrengen? NoordpoolFM in 1 ruk uitgelezen!. #korternachtjedanikvantevorenhadgedacht
11 hours ago Favorite Reply Delete
in reply to
@michielveenstra
Michiel Veenstra
@3rdrocknl tnx :-)
wie wil me aanraken?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEENNNND
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef tleemhuis het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef michielveenstra het volgende:
WWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDD #3FM #ekstraweekend #ikzouweleenbiertjelusten
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef gerardekdom het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNDDDDDDDDD!!! #3fm #ekstraweekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |