Ik zat in het Spice Girls kamp alleen maar omdat ik vroeger verliefd was op Emma Buntonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In mijn omgeving waren er destijds ook een boel. Als tegenwicht was ik natuurlijk een ekte BSB-fan.
BSB.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, dat was de strijd destijds hèIk weet nog wel dat wij op de laatste schooldag een playbackshow hadden en dat ik met 4 vriendinnetjes mee deed als de Back Street Boys en wat baalde ik daar van.. We wonnen overigens wel
Ja ik weet niet echt. Die dubstepplaat van Nero is wel vetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat zou het van jou moeten worden dan?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat waren de nieuwe hits van drie maanden geleden?
Gestopt met fok!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:34 schreef Waalwijker het volgende:
Nee maar serieus, kan iemand me vertellen wat er in godsnaam met Hans is gebeurt?
Welke jingle?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Stenders weer begonnen. En iedereen even goed luisteren, want ik wil nog steeds weten uit welk nummer één van zijn jingles komt.
Beetje rock-achtige jingle, maar ik kom nu ook niet op de tekst die er in zit. Iets met "Maandag, dinsdag" enz. tot de vrijdag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:21 schreef henkde_j het volgende:
Stenders = goede muziek
[..]
Welke jingle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |