Raccoon (da's mijn wilde gok).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:16 schreef Pino112 het volgende:
Mogguh.
Vanmiddag nieuwe MH, ben benieuwd.
Wat zou het van jou moeten worden dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:16 schreef Pino112 het volgende:
Mogguh.
Vanmiddag nieuwe MH, ben benieuwd.
Wat waren de nieuwe hits van drie maanden geleden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat zou het van jou moeten worden dan?
Dat was m'n vraag niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat waren de nieuwe hits van drie maanden geleden?
De kans dat helemaal niemand iets had gezegd is tegenwoordig ook erg grootquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk ik kijk ff hier, want volgens mij kapt mijn radio ermee, maar het is dus landelijk.
In mijn omgeving waren er destijds ook een boel. Als tegenwicht was ik natuurlijk een ekte BSB-fan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:56 schreef CindieY het volgende:
Confession: ik was vroeger enorm fan van de Spice Girls. Ik zat in groep 8 destijds
Ja, dat was de strijd destijds hèquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In mijn omgeving waren er destijds ook een boel. Als tegenwicht was ik natuurlijk een ekte BSB-fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |