Ik zat in het Spice Girls kamp alleen maar omdat ik vroeger verliefd was op Emma Buntonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In mijn omgeving waren er destijds ook een boel. Als tegenwicht was ik natuurlijk een ekte BSB-fan.
BSB.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, dat was de strijd destijds hèIk weet nog wel dat wij op de laatste schooldag een playbackshow hadden en dat ik met 4 vriendinnetjes mee deed als de Back Street Boys en wat baalde ik daar van.. We wonnen overigens wel
Ja ik weet niet echt. Die dubstepplaat van Nero is wel vetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat zou het van jou moeten worden dan?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat waren de nieuwe hits van drie maanden geleden?
Gestopt met fok!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:34 schreef Waalwijker het volgende:
Nee maar serieus, kan iemand me vertellen wat er in godsnaam met Hans is gebeurt?
Welke jingle?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Stenders weer begonnen. En iedereen even goed luisteren, want ik wil nog steeds weten uit welk nummer één van zijn jingles komt.
Beetje rock-achtige jingle, maar ik kom nu ook niet op de tekst die er in zit. Iets met "Maandag, dinsdag" enz. tot de vrijdag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:21 schreef henkde_j het volgende:
Stenders = goede muziek
[..]
Welke jingle?
Henk Westbroek.quote:
net als vorige maand!quote:
Jaquote:
Zou best kunnen. De MH is al 5 maanden oud.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Paul-89 het volgende:
Leuke MH, maar volgens mij hebben die alweer een nieuwe single uitgebracht.
3FM hèquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Paul-89 het volgende:
Leuke MH, maar volgens mij hebben die alweer een nieuwe single uitgebracht.
Van de Wiki:quote:
quote:Morning Parade have so far released their first single, "Under the Stars". Their second single will be "A&E" and is to be release in February
quote:Year Single
2010 "Under The Stars"
3voor12 heeft hem al een keer gedraaid als plugplaat in november 2010quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef morningparade het volgende:
Legend! We don't who he is but he's playing us in Holland, Help us find him, we wanna party with him in Amsterdam!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:50 schreef michielveenstra het volgende:
Uh oh... Caught in the act! http://t.co/StXroBR
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:18 schreef morningparade het volgende:
Hahaha so the illusive dancer is @michielveenstra! We're loving your dance moves...
You. Us. Party. Paradiso. April 4th. What do you say?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:21 schreef michielveenstra het volgende:
@morningparade what time is your gig? I'm on the air till 22 o'clock.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:26 schreef morningparade het volgende:
@michielveenstra ah no way, I think we're on around 9pm but we're not sure just yet! We coulda done with some of your moves in the crowd!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb een persoonlijke reply van Veenstra op mn Tweet!
3rdrocknl Remco Kersten
kan die @michielveenstra niet een minder boeiend boek uitbrengen? NoordpoolFM in 1 ruk uitgelezen!. #korternachtjedanikvantevorenhadgedacht
11 hours ago Favorite Reply Delete
in reply to
@michielveenstra
Michiel Veenstra
@3rdrocknl tnx :-)
wie wil me aanraken?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEENNNND
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef tleemhuis het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef michielveenstra het volgende:
WWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDD #3FM #ekstraweekend #ikzouweleenbiertjelusten
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef gerardekdom het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNDDDDDDDDD!!! #3fm #ekstraweekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |