Ik word altijd dolgelukkig als C'est Bon chocolademelk uit haar tas tovert na de training. De beste hersteldrank. Hoezee!quote:
Done.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:38 schreef Lucas0 het volgende:
Zou je mij kunnen veranderen naar Jong Licht 2011?
Klopt het trouwens dat 'HenkJan87' nieuw is in de Roei-topic? Wie o wie bist du dann jaaa?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef HenkJan87 het volgende:
WanEnOonlie. Zou ik zeker stukkie over scrhijven. Maar kijk dan wel ff hoe het zat. Meeuwissen had ook een wagen voor een heleboel wherry's. Die heeft Sybrand gesloopt om meer ritten te kunnen rijden. Daar trtapte de KNRB niet in en die gingen toen zelf tochten rijden in de zomer. Was ook goedkoper. Ook naar trainingskampen in Italie reed Niat niet maar met een geleende kar van Heeres. Kun je op filmpje van vrouwenacht zien.
Geen nood. In tegenstelling tot vrachtwagens en botenvervoerders is er geen karretje waar ik voor gespannen kan worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef HenkJan87 het volgende:
WanEnOonlie. Zou ik zeker stukkie over scrhijven. Maar kijk dan wel ff hoe het zat. Meeuwissen had ook een wagen voor een heleboel wherry's. Die heeft Sybrand gesloopt om meer ritten te kunnen rijden. Daar trtapte de KNRB niet in en die gingen toen zelf tochten rijden in de zomer. Was ook goedkoper. Ook naar trainingskampen in Italie reed Niat niet maar met een geleende kar van Heeres. Kun je op filmpje van vrouwenacht zien.
HenkJan, misschien moet je je er even heel veel meer in gaan verdiepen voordat je zoveel beschuldigingen hier openbaar neer zet, dat is niet echt netjes en zeker niet gefundeerd. Denk dat je bron zeer eenzijdig en gekleurd is en het zit ver uit de richting van de waarheid.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef HenkJan87 het volgende:
Maar de 8 staat nog niet vast of wel?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:43 schreef WanEnOonlie het volgende:
Dat klopt wel, maar Ellen Hogerwerf zou een kans krijgen in die acht. Heeft kennelijk goede ogen gegooid in Sabaudia.
Nee, ze mogen niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:45 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Maar de 8 staat nog niet vast of wel?
En ze starten niet op de Head, betekend dit dat er Oude Achten komen van Skoll/Nereus?
Ze gaan de volgende dag weer op trainingskamp dus het is wel logisch ook in dit geval.quote:
Heb je ook een idee waarom dat Vellenga niet meeroeide ergens?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze gaan de volgende dag weer op trainingskamp dus het is wel logisch ook in dit geval.
Jammer is het zeker.
Ik vond het leuk om verenigings achten bij de mannen te zien en hoop dat de traditie niet helemaal om zeep geholpen gaat worden de komende jaren
Gokje: er was geen Oude Acht van Skøll en ze zochten bij Njord en Triton nog een stuurboorder, geen bakboorder?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:55 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Heb je ook een idee waarom dat Vellenga niet meeroeide ergens?
En volgend jaar moet er 2x een Oude Acht komen van Skoll!
<< Er zijn hier toch wel degelijk roeiers van Argo hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 15:30 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Geen nood. In tegenstelling tot vrachtwagens en botenvervoerders is er geen karretje waar ik voor gespannen kan worden.
(o, o, o, ik zit nog steeds in Razende Reporter-modus)
Wat jammer ook dat hier geen roeiers van Argo zijn. Ik ben benieuwd hoe ze dat kalf van de boeg van Club Acht hebben gekregen.
Niet zozeer; Hendriks en Hamburger wouden een 8tje vormen, zo kwamen we door eerdere gesprekken met Njord tot het idee om een combi Njord-Triton-Orca te maken. Njord leverde er 2 (excl. Harmen, want die ging mee in het idee van Hendriks en Hamburger), Triton 3.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:02 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Gokje: er was geen Oude Acht van Skøll en ze zochten bij Njord en Triton nog een stuurboorder, geen bakboorder?
Een oude acht van Skoll was prima te maken geweest als John niet perse een lichte acht wou vormen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:02 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Gokje: er was geen Oude Acht van Skøll en ze zochten bij Njord en Triton nog een stuurboorder, geen bakboorder?
Met wie? Wolter?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Een oude acht van Skoll was prima te maken geweest als John niet perse een lichte acht wou vormen.
Wat SkollZwaar09 zegt dus en ja dat had best goed mee kunnen komen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:14 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Met wie? Wolter?
Ik kom tot Tycho, Vincent en Matthijs. Björn is geblesseerd en Tim is quasi-Skøll. En alles daaronder is nou niet bepaald 'oud' te noemen in de context van Oude Achten.
Jaaa vertel?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:04 schreef AHappelstroop het volgende:
Klopt het trouwens dat 'HenkJan87' nieuw is in de Roei-topic? Wie o wie bist du dann jaaa?
die utrechtse verenigingen gaan echt over lijken om te winnen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Bellah het volgende:
...
En ik denk dat je nog even niet op het Merwede vaart Skollzwaar, want er is vanmiddag een lijk uit gevist. Gezellig.
zijn er überhaupt ooit lustrumpakjes geweest, die een verbetering waren op de gewone kledij?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Bellah het volgende:
[..]
Jaaa vertel?
Orca-shirt is ook een lelijk ding...
Ja, die van Euros. Die schietschijven zijn lelijk maar die padvinders-tenue's zijn afzichtelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
zijn er überhaupt ooit lustrumpakjes geweest, die een verbetering waren op de gewone kledij?
Shit, daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef Fiekie het volgende:
[..]
Ja, die van Euros. Die schietschijven zijn lelijk maar die padvinders-tenue's zijn afzichtelijk.
Vind de pakjes van laga er erg goed uitzien, die van skoll zijn ook niet slecht als je de kitkat eraf haalt. Vond die zwarte van aegir van een paar jaar terug ook wel vet, snapte alleen geen flikker van hun thema.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
zijn er überhaupt ooit lustrumpakjes geweest, die een verbetering waren op de gewone kledij?
Ik heb het over de pakjes, niet over de thermo's. In de pakjes zaten alleen twee dunne roze strepen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:11 schreef Virmes het volgende:
Die roze shit? Ik vond het wel een aardige grap, maar om nou te zeggen dat het echt mooi was...
Wat doet Ten Napel tegenwoordig? Heb hem al lang niet meer op de Amstel gezien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-78239.html
Focust zich dit jaar op z'n studie.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:58 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wat doet Ten Napel tegenwoordig? Heb hem al lang niet meer op de Amstel gezien.
Hoezo hadden jullie twee verschillende bladen? Zie ik nu net op de foto.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:39 schreef Lucas0 het volgende:
Hmmm voor de Head zijn het lichte 1e en 2e divisie veld samengevoegd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |