Prima, donequote:foto Op woensdag 2 juni 2010 14:35 schreef jw3 het volgende:
Bij de algemene links mag ook www.toprow.nl er nog wel bij in de OP
Plaats maar een TR met de nieuwe TT.quote:foto Op woensdag 2 juni 2010 15:15 schreef Pluizel het volgende:
OH, ik had niet gezien dat ik de vorige had dichtgemaakt. Ik was al druk aan het nadenken over een mooie TT
Ja pff bijna tegen de 30 graden!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil niet dat het seizoen bijna over isHet wordt steeds leuker!
Helaas gaan wij nu nog niet de sprint starten, gewoon Dej8 en DB8, op de slot hoogst waarschijnlijk wel. Leuk, sprinten is zeg maar wel mijn ding!
En ik heb gehoord dat het snikbloedjeheet wordt op de ARB..
Relaxed, mag ik mee? Ik pas tegenwoordig wel in een aantal koffersquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:45 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nou dames en heren, deze jongen heeft weer een paar mooie trips voor de boeg. Henley, Luzern... en in oktober nog Boston en Nieuw-Zeeland.
Ah mooi, de bondsacht komt even de blikken ophalen. Dat staat altijd goed voor de studio sport beelden, en er zijn tenminste weer wat meer verschillende verenigingen met een NK titelquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leuk ploegje doet er wel mee in het SA8+ veld
Proteus-combi 1
bg. Want, Vincent van der
2 Meylink, Boaz
3 Versluis, Mechiel
4 Klaassen, Jozef
5 Hendriks, Kaj
6 Noordhuis, Derk
7 Andel, Olaf van
sl. Simon, Diederik
st. Wiersum, Peter
bo. KNRB-8
co. Dave McGowan
De NS. En ik ben een beetje verliefd op de dubbelvier van ah. Pfffff! Konden wij dat maarquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:27 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik moet eigenlijk zondagavond na de ARB naar Eindhoven. Iemand hier connecties voor een lift?
Wie van jullie zocht nog een 2- partner?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:55 schreef seekfaM het volgende:
En ik doe ook weer een soort van mee
Op wie van de 4 ben je dan het meest verliefd?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:09 schreef Bellah het volgende:
[..]
De NS. En ik ben een beetje verliefd op de dubbelvier van ah. Pfffff! Konden wij dat maar
Als je op zondag gaat wil ik wel met je meequote:Op donderdag 3 juni 2010 00:37 schreef Virmes het volgende:
Wegens het voorspelde retegeile weer voor dit weekend denk ik dat ik dit weekend wel een dagje langs de bosbaan kom loungen. Is het nou de ARB dit weekend?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:48 schreef ewieee het volgende:
even een tvp omdat ik anders dit topic de hele tijd weer kwijt ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop