Maar waar was het gezeik dan over?quote:Op zondag 25 april 2010 20:58 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ananas was me voor. Laten we deze daarom gebruiken.
Overigens ter opheldering: we waren alleen 's middags aan het commentaren. 's Ochtends niet.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die liedjes vond ik raarquote:Op zondag 25 april 2010 21:06 schreef WanEnOonlie het volgende:
Waarom trouwens die hihi in de TT?
Oh, en topic 35 ontbreekt nog in de lijst. Ben er overigens ook voor om de OP weer eens te veranderen. Zal ik dat de volgende keer doen?
Die liedjes, tja, daar heb ik zelf ook niet over besloten. Ik zal het wel even uitleggen.quote:Op zondag 25 april 2010 21:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die liedjes vond ik raarDat ene liedje van Soldaat van Oranje moest ik steeds aan denken, was dat vanwege jullie oud-roeier die die knaap moet voorstellen in de film of denk ik te ver? Verder is het natuurlijk irritant met al die melodietjes als er ook nog gewoon een veld aankomt, zeker als het een ''belangrijk'' veld is.
Verder staat ''hihi'' in de TT vanwege de woordspeling, moest er zelf wel om lachen![]()
En van mijn part mag je de OP aanpassen, ik opende hem alleen omdat Fiekie in slaap is gevallen
Wat fijn, dank je wel! Volgende keer probeer ik het wel een keer maar met een slaperige kop en al die linkjes zien er imposant uit. Slapen gaat nog niet, ik heb m'n uitwisselings-Rus vandaag voor het eerst. Ze is ook moe en dus sloom in de badkamerquote:Op zondag 25 april 2010 21:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die liedjes vond ik raarDat ene liedje van Soldaat van Oranje moest ik steeds aan denken, was dat vanwege jullie oud-roeier die die knaap moet voorstellen in de film of denk ik te ver? Verder is het natuurlijk irritant met al die melodietjes als er ook nog gewoon een veld aankomt, zeker als het een ''belangrijk'' veld is.
Verder staat ''hihi'' in de TT vanwege de woordspeling, moest er zelf wel om lachen![]()
En van mijn part mag je de OP aanpassen, ik opende hem alleen omdat Fiekie in slaap is gevallen
Leuk weer dat jullie echt verbaasd waren dat iemand jullie aanmoedigde, opeens allemaal raar uit de boot kijkenquote:Op zondag 25 april 2010 21:52 schreef Fiekie het volgende:
Leuk dat je ons nog even toeriep. Onze stuur riep nog terug 'Ananas!' maar blijkbaar reageer je toch niet zo goed op je fok-naam want je merkte er niks van.
quote:Op zondag 25 april 2010 23:09 schreef Staal_ het volgende:
Vanmiddag nog even meegefietst met de LB8 finale, wat een race
Toch heb ik nog luid en duidelijk een Boréas gehoord, toen onze lichte heren over de baan sjeesden (en de kamprechter begreep het ook al nietquote:Op zondag 25 april 2010 21:54 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik heb het trouwens alleen maar over Booooooooreas gehad. Met nadruk.
Zoals ik al zei: ik heb niet de volledige twee dagen in de toren gezeten. Ik heb ook het briefje zien liggen met 'Het is Bóreas, lul'. Aan mij zal het niet hebben gelegen.quote:Op maandag 26 april 2010 08:52 schreef Fiekie het volgende:
[..]
Toch heb ik nog luid en duidelijk een Boréas gehoord, toen onze lichte heren over de baan sjeesden (en de kamprechter begreep het ook al niet)
@ananas: je shirt heb ik bewonderd, hoor! En waarom werd er zo verbaasd gereageerd dat je Boreas aanmoedigde? Raar! Ik had die imitatie van een ananas willen zien! Ben je er over twee weken ook bij?
Nee ik heb je een aantal keren erg nadrukkelijk de juiste klemtoon horen gebruikenquote:Op maandag 26 april 2010 09:06 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik heb niet de volledige twee dagen in de toren gezeten. Ik heb ook het briefje zien liggen met 'Het is Bóreas, lul'. Aan mij zal het niet hebben gelegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop