Met wie? Wolter?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Een oude acht van Skoll was prima te maken geweest als John niet perse een lichte acht wou vormen.
Wat SkollZwaar09 zegt dus en ja dat had best goed mee kunnen komen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:14 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Met wie? Wolter?
Ik kom tot Tycho, Vincent en Matthijs. Björn is geblesseerd en Tim is quasi-Skøll. En alles daaronder is nou niet bepaald 'oud' te noemen in de context van Oude Achten.
Jaaa vertel?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:04 schreef AHappelstroop het volgende:
Klopt het trouwens dat 'HenkJan87' nieuw is in de Roei-topic? Wie o wie bist du dann jaaa?
die utrechtse verenigingen gaan echt over lijken om te winnen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Bellah het volgende:
...
En ik denk dat je nog even niet op het Merwede vaart Skollzwaar, want er is vanmiddag een lijk uit gevist. Gezellig.
zijn er überhaupt ooit lustrumpakjes geweest, die een verbetering waren op de gewone kledij?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Bellah het volgende:
[..]
Jaaa vertel?
Orca-shirt is ook een lelijk ding...
Ja, die van Euros. Die schietschijven zijn lelijk maar die padvinders-tenue's zijn afzichtelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
zijn er überhaupt ooit lustrumpakjes geweest, die een verbetering waren op de gewone kledij?
Shit, daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef Fiekie het volgende:
[..]
Ja, die van Euros. Die schietschijven zijn lelijk maar die padvinders-tenue's zijn afzichtelijk.
Vind de pakjes van laga er erg goed uitzien, die van skoll zijn ook niet slecht als je de kitkat eraf haalt. Vond die zwarte van aegir van een paar jaar terug ook wel vet, snapte alleen geen flikker van hun thema.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
zijn er überhaupt ooit lustrumpakjes geweest, die een verbetering waren op de gewone kledij?
Ik heb het over de pakjes, niet over de thermo's. In de pakjes zaten alleen twee dunne roze strepen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:11 schreef Virmes het volgende:
Die roze shit? Ik vond het wel een aardige grap, maar om nou te zeggen dat het echt mooi was...
Wat doet Ten Napel tegenwoordig? Heb hem al lang niet meer op de Amstel gezien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-78239.html
Focust zich dit jaar op z'n studie.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:58 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wat doet Ten Napel tegenwoordig? Heb hem al lang niet meer op de Amstel gezien.
Hoezo hadden jullie twee verschillende bladen? Zie ik nu net op de foto.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:39 schreef Lucas0 het volgende:
Hmmm voor de Head zijn het lichte 1e en 2e divisie veld samengevoegd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |