quote:Carrosserie: Coupe (2 deurs)
Clinderinhoud: 4939 cc
BTW/Marge: Marge
Tellerstand: 264000 km
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 05-1984
Transmissie: Automaat
Kleur: Midnight Blue
Massa leeg voertuig: 1571 kg
Belastingvrije 500 SEC met Nederlands kenteken en APK tot en met Augustus 2011. De auto is voorzien van nieuwe remklauwen, remschijven remblokken, rotor, verdeelkap, bougies, bougiekabels, waterpomp, versnellingsbakolie en filter. Ook heeft de auto 4 nieuwe banden. Deze auto wordt dagelijks door ons zelf gereden. Meerprijs LPG is 1050 euro. Bekijk onze website voor meerdere belastingvrije S-klasses.
ABS
achterruitverwarming
antenne
APK
armsteun achter
armsteun voor
automaat
centrale vergrendeling
elektrisch verstelbare voorstoelen
elektrische buitenspiegels
elektrische ramen voor + achter
houtinleg
in hoogte verstelbare stoel(en)
koplamp in hoogte verstelbaar
lichtmetalen velgen
mistlampen voor
Onderhoudsboekjes aanwezig
pullman interieur
radio/cassette
signaal vergeten verlichting
sportinterieur
stoelverwarming voor
stuurbekrachtiging
toerenteller
warmtewerend glas
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:21 schreef vosss het volgende:
Eik moeten op zo een auto 18-er 3 spaaks King velgen liggen.
Ik kan zo vlug even geen foto vinden, maar je weet vast wel welke ik bedoel
Ik wist gewoon dat jij het wistquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:34 schreef Sounddragon het volgende:
Toffe bak, al heb ik liever een S, en wat meer knoppies op de console
Bedankt, al ben ik niet echt ziekquote:
Deze ga ik niet inkoppen. Te makkelijk.quote:
ding kan toch rijden ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef Dingest het volgende:
[..]
Bedankt, al ben ik niet echt ziekEigenlijk meer te verkouden om iets actiefs te doen zolang het niet echt hoeft
Ik denk dat die 850 uit Nuenen ook niet doorgaat, vooral omdat ik geen transport kan regelen (en een oprijwagen huren snijdt teveel in het budget). Ben bang dat ik moet wachten tot er weer iets nieuws bijkomt op tha interwebs
Dussss...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Deze ga ik niet inkoppen. Te makkelijk.
Ja, maar ik ga hem niet na 5 jaar stilstand zonder verdere controle en verzekering 250 km terugrijdenquote:
Ik zou er nieuwe olie in keilen, bandjes effe checken en met een volg autootje erbij gewoon rustig aan terugtuffenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga hem niet na 5 jaar stilstand zonder verdere controle en verzekering 250 km terugrijden
nee man sec is baas.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:34 schreef Sounddragon het volgende:
Toffe bak, al heb ik liever een S, en wat meer knoppies op de console
Racen gaat met zo'n wagentje sowieso al niet lukkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou er nieuwe olie in keilen, bandjes effe checken en met een volg autootje erbij gewoon rustig aan terugtuffenje hoeft toch niet te racen?
Met de controles die de KLP tegenwoordig uitvoert op kentekens ga ik het echt niet wagen met een vrij opvallend wagentje APK-loos zo'n stuk te rijden. Verzekering is hoe dan ook niet geldig zonder APK. Er is wel een regeling dat je verzekerd bent als je hem naar een APK-station rijdt, maar ik betwijfel of dat geldt voor zo'n afstand en je moet aantoonbaar die dag een APK-afspraak hebben staan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef daNpy het volgende:
Je kan toch gewoon met je verzekering afspreken dat ze hem verzekeren voor het ophalen, mocht het niet doorgaan bel je maandag weer af en anders geef je maandag alle jusite gegevens door.
Doe ik ook altijd
Anne.quote:
Geen APK is wel een risico idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:06 schreef Dingest het volgende:
[..]
Racen gaat met zo'n wagentje sowieso al niet lukken
[..]
Met de controles die de KLP tegenwoordig uitvoert op kentekens ga ik het echt niet wagen met een vrij opvallend wagentje APK-loos zo'n stuk te rijden. Verzekering is hoe dan ook niet geldig zonder APK. Er is wel een regeling dat je verzekerd bent als je hem naar een APK-station rijdt, maar ik betwijfel of dat geldt voor zo'n afstand en je moet aantoonbaar die dag een APK-afspraak hebben staan.
En ik ga er ook geen dag aan spenderen om naar Nuenen te rijden, dat ding in Neunen naar een keuring te sturen en hopen dat-ie dezelfde dag er nog doorheen komt zonder teveel kosten
de roze is nu van Dangel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anne.
Had je bjina niet herkent in het blauw met een blauwe UI..
Maar dat is veel te verwarrend voor mij, doe het terug!quote:
Dangel heet ook Anne, wen er maar aan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dat is veel te verwarrend voor mij, doe het terug!
2 Anne's, dat kan ik helemaal niet aan! Of is het 1 Anne..?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dangel heet ook Anne, wen er maar aan!
Als er wel een APK op zat was er ook niet zo'n issue met vervoerquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Geen APK is wel een risico idd.
Wil de verkoper dat niet regelen (tegen meerprijs?)
zo dik is ze niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Welnee, eerder teveel van 't goede.
Ik ben al wat ouder, zoveel hyperactiviteit kan ik niet aan.quote:
Mar je hapte welquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef Anne het volgende:
Ow. Maar zo hyperdepieper ben ik niet.
En je bent maar 3 jaar ouder hoor![]()
.
Oei, ik voel me nu ineens wel heel oud.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben al wat ouder, zoveel hyperactiviteit kan ik niet aan.
Geboortedatum 10-12-2010quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Afketser het volgende:
[..]
Oei, ik voel me nu ineens wel heel oud.
Komt wel goed, schatjequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Daar sta ik dan weer wel bekend om. Kak.
1980.. 31 jaar dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Geboortedatum 10-12-2010.
Wat is je daadwerkelijke geboortedatum dan? Of nog makkelijker: Hoe oud ben je?
Maar na 40 jaar begint het leven pas toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben 47, ik voel me nu ook oud hier
Dat denk je maar. Was ik maar weer begin 20quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Afketser het volgende:
[..]
Maar na 40 jaar begint het leven pas toch?
Serieus? Ik dacht ergens dat je veel jonger wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben 47, ik voel me nu ook oud hier
Als dat kon zou je dan niet meer gaan trouwen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Was ik maar weer begin 20
Ik zeg; Neem 'm maar niet zo serieus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Dingest het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht ergens dat je veel jonger wasKomt denk ik omdat ik werken in het buitenland toch wat meer met jongere mensen (25-35) associeer.
Dan besteedde ik het geld van mijn bruiloft aan een mooie cabrio en reed ik ver weg van waar ik nu ben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef Afketser het volgende:
[..]
Als dat kon zou je dan niet meer gaan trouwen?
NSX'en?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan besteedde ik het geld van mijn bruiloft aan een mooie cabrio en reed ik ver weg van waar ik nu ben.
Zullen we samen een NSX kopen en er vandoor gaan?quote:
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan besteedde ik het geld van mijn bruiloft aan een mooie cabrio en reed ik ver weg van waar ik nu ben.
Oke. We kopen samen een NSX en dan ga ik er mee vandoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zullen we samen een NSX kopen en er vandoor gaan?
Ja, dan hoeft het al niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke. We kopen samen een NSX en dan ga ik er mee vandoor.
Is het goed als ik die poging waag in mijn jaren als twintiger?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef Afketser het volgende:
[..]
Had jij dat ook willen doen in je tienerjaren dan?
Van welke planeet kom jij?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:18 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ja maar soms lijkt het alsof iedereen om me heen jonger wordt en ik ouder
OHhhh, jij zit nog in de tienerjaren!! Nee, ik heb met moderators altijd het gevoel temaken te heben met wat oudere mensenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Is het goed als ik die poging waag in mijn jaren als twintiger?
Het ging trouwens ook over twintigers.
Ja, weet ik het hoe het hier tegenwoordig zitquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zeg; Neem 'm maar niet zo serieus.
Nee, eppo. Ik ben 23quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef Afketser het volgende:
[..]
OHhhh, jij zit nog in de tienerjaren!! Nee, ik heb met moderators altijd het gevoel temaken te heben met wat oudere mensen
Hij kan wel zeiken als een wijf. Dus ik vind het niet zo raar dat je dat denktquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, weet ik het hoe het hier tegenwoordig zit![]()
Als ik niet beter wist zou ik denken dat Alex stiekem een vrouwtje was, gezien hoeveel hij onder Dangel post
Weet je dat jij ook bent geopperd als moderator? HAHA! Kiddo! Echt waar!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:20 schreef Barcaconia het volgende:
Hoe kom je daar nu bij? Ik vind ze juist altijd kinderachtig.
Ik ben niet altijd even serieus. Nee, ik ben net niet halfweg 30 dus je zat wel goed met je gok.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, weet ik het hoe het hier tegenwoordig zit![]()
Als ik niet beter wist zou ik denken dat Alex stiekem een vrouwtje was, gezien hoeveel hij onder Dangel post
Kijk dat zou ik ook wel willen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, eppo. Ik ben 23. Dus ik ben twintiger en volgend jaar nog steeds en het jaar daarna ook nog, enzo.
Dus ik heb nog even. Snappie?
Waar hadden we het ook alweer over?
Heb ik toch geen tijd voor, ik hou me wel met volwassen zaken bezigquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet je dat jij ook bent geopperd als moderator? HAHA! Kiddo! Echt waar!
Zoals?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb ik toch geen tijd voor, ik hou me wel met volwassen zaken bezig
Met lego spelen, zandkasteeltjes bouwen etc.quote:
Jij hier?quote:
Nou. Da's best leuk hoor. Op zijn tijd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Met lego spelen, zandkasteeltjes bouwen etc.
Daarom!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou. Da's best leuk hoor. Op zijn tijd.
Ja ik hierquote:
Ik kraak modjes niet af, het was maar een grapje hoorquote:
Wat voor auto heb je nu?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja ik hier.. Ik dacht, laat ik hier weer eens buurten
Mijn gok zit altijd goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd even serieus. Nee, ik ben net niet halfweg 30 dus je zat wel goed met je gok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens was ik wel serieus verbaasd toen ik las hoe jong Anne nog is. Dat hele gebeuren met banen en een huis laten bouwen hoor je toch een stuk vaker bij mensen die dan al 5-10 jaar ouder zijn.
Heb de AX nog onder mijn kont. Al een dikke 8000 kmquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kraak modjes niet af, het was maar een grapje hoorIk ben allang blij dat hier in PTA niet zo streng gemod wordt.
[..]
Wat voor auto heb je nu?
Sjoegerd rijdt een pickup denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja ik hier.. Ik dacht, laat ik hier weer eens buurten
Maar dat wist je toch alquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Dingest het volgende:
Overigens was ik wel serieus verbaasd toen ik las hoe jong Anne nog is. Dat hele gebeuren met banen en een huis laten bouwen hoor je toch een stuk vaker bij mensen die dan al 5-10 jaar ouder zijn.
AX 4x4 wil ik welquote:
Ik denk dat de modjes het hier, zeker op PTA, het vrij goed kunnen hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kraak modjes niet af, het was maar een grapje hoorIk ben allang blij dat hier in PTA niet zo streng gemod wordt.
Assen er onderuit gooien en een defender 90 chassis op de kop tikken.quote:
Of originele AX 4x4 uit de Alpen halen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Assen er onderuit gooien en een defender 90 chassis op de kop tikken.
Nai, nog daarvoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar dat wist je toch al? Want je hebt me gezien toch
![]()
?
Olifanten zijn traditioneel in de Alpen. Niet 4x4squote:Op donderdag 10 maart 2011 19:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Of originele AX 4x4 uit de Alpen halen.
Hear hear hearquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nai, nog daarvoorHet enige wat mij opviel/meeviel bij de Ring-meet was je lengte, die wordt ook schromelijk overdreven door deze of gene :-P
Wat zou een olifant in de verzekering doen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:34 schreef Barcaconia het volgende:
Op een olifant gaan rijden is ook zoiets he.
Hooi is wel goedkoper dan benzine.
over 9000 per kwartaal. en dan nog 30 broden brandstof per dagquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat zou een olifant in de verzekering doen?
Nou geen wegenbelasting in iedergeval vanwege zijn A-label.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat was om eerlijk te zijn in de periode dat ze populair waren in de Alpen nog niet zo'n probleemquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
"Hebben ze wel winterpoten? Anders mogen ze er niet door hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat was om eerlijk te zijn in de periode dat ze populair waren in de Alpen nog niet zo'n probleemKan me niet voorstellen dat de Romeinen zoiets hadden van:
"De Carthagen komen eraan en ze rijden op olifanten!"
- "O noes! Zijn ze wel verzekerd?"
Ja, maar dat ben ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Hear hear hear!
Ik vind het ook wel meevallen met de kleinheid. Alleen tegenover SD ben ik wat klein-klein.
Laten we dat nou niet direct aan de grote klok hangenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Idd. Jij bent niet veel groter. Dan ik dus.
Oh, ik heb daar gewoon vochtige reinigingsdoekjes voorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay.. Ik nieste net mijn beeldscherm onder
Ow, wees gerust.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
Laten we dat nou niet direct aan de grote klok hangen
voor de hoeveelste keer ben jij 23 geworden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, eppo. Ik ben 23. Dus ik ben twintiger en volgend jaar nog steeds en het jaar daarna ook nog, enzo.
Dus ik heb nog even. Snappie?
Waar hadden we het ook alweer over?
Gewone zakdoek werkt ook prima.. Gruwelijk verkoudenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Dingest het volgende:
[..]
Oh, ik heb daar gewoon vochtige reinigingsdoekjes voor
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef lipje het volgende:
[..]
voor de hoeveelste keer ben jij 23 geworden?
Dat is enigszins een geruststelling. Maar ze zijn niet zo actief in de SC dat het makkelijk is een belediging op ze af te schuiven: "Denk je dat ik klein ben? Kijk deze hier eens!"quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, wees gerust.
We hebben meer kleintjes (die volgens mij nog kleiner zijn dan ik, of net even groot) in de SC.
(*kuch* ThaFreak *kuch* Jofunu-kun *kuch*).
Mwah, ik doe dat nu ook tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat is enigszins een geruststelling. Maar ze zijn niet zo actief in de SC dat het makkelijk is een belediging op ze af te schuiven: "Denk je dat ik klein ben? Kijk deze hier eens!"
Ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gewone zakdoek werkt ook prima.. Gruwelijk verkouden
Ik ook alquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gewone zakdoek werkt ook prima.. Gruwelijk verkouden
Weerstand kweken heet dit?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik ookMaar toch, om mijn beeldscherm schoon te maken kies ik wel hygiënischer spul
Ik heb je in het gezien, toen had ik je wel een paar jaartjes meer gegeven.. of kwam dat van de vele stress van je civic-slopen periode?quote:
Stoel staat nog niet eens helemaal achterin.. Wat een dwerg moet ik dan wel niet zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef Barcaconia het volgende:
Jij past in een AX, dan kun je nooit groot zijn.
zeker een stokbroodquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:55 schreef Hyman het volgende:
Harde wind vandaag op de snelweg trouwens, heel de auto zwalkte over de weg.
Daar hoeft het niet voor te waaien om over de weg te zwalken.quote:
Oh, dan ben je een van de weinige die me ouder schat ipv jongerquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:55 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik heb je in het gezien, toen had ik je wel een paar jaartjes meer gegeven.. of kwam dat van de vele stress van je civic-slopen periode?
Niks mis mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:59 schreef lipje het volgende:
een gemotoriseerd voertuig uit frankrijk, wat pretendeert een automobiel te zijn.
Op die fietsquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:59 schreef lipje het volgende:
een gemotoriseerd voertuig uit frankrijk, wat pretendeert een automobiel te zijn.
Oh, is een astra ook windgevoelig? Mijn 107 ook namelijk. Ik heb met dit weer gewoon 2 banen nodig.quote:
Bij een rukwind welquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:01 schreef Afketser het volgende:
[..]
Oh, is een astra ook windgevoelig? Mijn 107 ook namelijk. Ik heb met dit weer gewoon 2 banen nodig.
maar dat wil nie zeggen dat ik je klein vindquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh, dan ben je een van de weinige die me ouder schat ipv jonger.
Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt.
Ik baal nog steeds dat ik vergeten ben die kut audio filters uit de Civic te halen.. Zo mooi weg gewerkt en daarom gewoon vergeten.
Het beste helpt dan gewoon een ruk te geven aan het stuur.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bij een rukwind wel
Wat een kutwoord
Wel in tegengestelde richtingquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef Afketser het volgende:
[..]
Het beste helpt dan gewoon een ruk te geven aan het stuur.
Of mijn pa moet iets vertellen?quote:
hij heeft de Astra gefixed?quote:
Haha, hopelijk heeft Blik op de Weg die achter je reed dat opgenomen. Kan ik het later is terug zienquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef Anne het volgende:
Ik waaide eergisteren wel bijna van de weg af op de motor. Ik stak mijn linkerknie helemaal uit om weer even wat evenwicht te krijgen zodat ie weer rechtdoor ging. Kadoek-kadoek-kadoek deed het hartje even.
Ja, bij de verjaardag was nog het een en ander vooraf gegaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef lipje het volgende:
[..]
maar dat wil nie zeggen dat ik je klein vind
Overigens was je bij de Ring wat meer op je gemak, dan op de verjaardag in Cornjum, hetgeen het inschatten van je leeftijd wel beinvloed.
Keiharde-ongeremde-wilde-apenseks?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, bij de verjaardag was nog het een en ander vooraf gegaan.
OPAquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:08 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn youtube doet het niet in FirefoxIk denk, ik ga even googelen. Krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Neuh hier staat ook een Astra voor de deur.quote:
Werkt je flash player uberhaupt wel in firefox? voor firefox moet ie apart geïnstalleerd wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:08 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn youtube doet het niet in FirefoxIk denk, ik ga even googelen. Krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat nou eigenlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wijst naar SD
die is dan pas oud
ja maar die komt er gewoon voor uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wijst naar SD
die is dan pas oud
Heb ik net gedaan, hij speelt wel andere sites af maar niet op youtube.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Werkt je flash player uberhaupt wel in firefox? voor firefox moet ie apart geïnstalleerd worden
quote:
Dat heeft moeder natuur niet gedaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Op die foto in het fobo heeft hij helemaal geen schedelbeplanting meer
Bij ons doet de huistelefoon t nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:17 schreef Hyman het volgende:
De telefoon gaat 1 meter van me vandaanMaar ik pak dat ding nooit op. Stomme telefoon.
Ze bellen mij toch nooit via het huisnummer, altijd mobiel.
lekker rustigquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons doet de huistelefoon t niet.. Of kabelbreuk of fout bij UPC denk ik..
http://link.marktplaats.nl/422154214quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons doet de huistelefoon t niet.. Of kabelbreuk of fout bij UPC denk ik..
Ja alleen is het niet zo handig.. Mensen hebben ons al proberen te bereikenquote:
moeten ze maar mobiel bellenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja alleen is het niet zo handig.. Mensen hebben ons al proberen te bereiken. Hebben we gisteren voor niks een andere huistelefoon gekocht
Mwua..quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/422154214
Das een leuke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Vind die zwarte velgen dus zo pauperquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind em wel gangster, zwart met vol lederen bekleding en zwarte velgen
Jij vind mn subwoofer ook al pauper, terwijl dat zo lekker klinkt bij drum n bass.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind die zwarte velgen dus zo pauper.. En een phase II is toffer
Face it, je bent gewoon een pauperquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij vind mn subwoofer ook al pauper, terwijl dat zo lekker klinkt bij drum n bass.
Nee, een audi A8 met gof velgen eerder.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Face it, je bent gewoon een pauper
Misschien kun je beter een Golfje met Audi A8 velgen nemen
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef Hyman het volgende:
Alleen omdat ik geen deathmetal kikker muziek luister, geen wijde pijpen broeken en geen wouter-haar heb, drum n bass en electro luister ben ik een pauper
Je liegt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee.. Heb ik wijde pijpen broeken, wouter-haar en luister ik deathmetal kikker muziek?
. Nee.. Ben ik een pauper? Nee
Metallica, pauper sinds eind jaren 90.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Hyman het volgende:
Kiek! ik luister metallica.
"Ja, het nieuwe album ja, das ook pauper huhuhuhuhu"'
Maar geen subwoofer/zwarte velgen pauperquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Hyman het volgende:
All your arguments are invalid, cuz i have an amazon a 343
Oude Metallicaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Metallica, pauper sinds eind jaren 90.
Daar heb je een punt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar geen subwoofer/zwarte velgen pauper
Als je een sub in je Ax had, dan kon je niet eens meer rijden omdat ie over de weg zou stuiterenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar geen subwoofer/zwarte velgen pauper
Heimen probeert zich te bewijzen.. Lief he?quote:
Laat hem dat in de KSC doen of zo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heimen probeert zich te bewijzen.. Lief he?
Zonder baspijp in je koffer hoor je er niet bij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef Afketser het volgende:
Ik heb een lege AH-doos achterin mijn 107. Als ik de achterklep open doe dan denken alle passanten dat ik een vette geluidsinstallatie in mijn auto heb
Ik heb de standaard 12 Watt speakers wel vervangen door Pioneer 120 Watt's.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zonder baspijp in je koffer hoor je er niet bij.
Dat is het enige wat mannen horen te wassen... dus dat kun je gewoon aan die buurjongen waar je altijd al een oogje op had vragenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef Anne het volgende:
Ik ga mijn auto zaterdag maar even wassen.. ik schaam me dood elke keer als ik er naartoe loop.
Vast welquote:
Oh, ik ook nog niet. De wasstraat is zoveel makkelijkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Vast wel. Hij heeft me afgelopen weekend ook geholpen in het huishouden
.
Maar dat ga ik niet vragen/doe ik zelf wel ff.
Weet je dat mijn moeder nog nooit van haar leven een auto heeft gewassen![]()
? Dat kan toch niet...
Ik weet niet hoe oud je bent, maar mijn moeder is 55. Dan mag je toch wel een keertje een auto, zelf, gewassen hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, ik ook nog niet. De wasstraat is zoveel makkelijker
Ja, ach dan onderhand wel een keer jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar mijn moeder is 55. Dan mag je toch wel een keertje een auto, zelf, gewassen hebben.
Juustem, even de bodem afspuiten en zorgen dat er geen drek tussen de remmen zit.quote:
ga je nu naar [culinair]?quote:
ik heb zin in 2 frikandellen en een gehaktbal. In elk neusgat van jou een frikandel, en de gehaktbal in je mond.quote:
ja, hij remt best matig nu met die modderwielen iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Juustem, even de bodem afspuiten en zorgen dat er geen drek tussen de remmen zit.
Nee, dan moet ik weer op vorige klikken enzo. En dit is een SC, geen autorijtopicquote:
Nice. Dan heb ik vast geen honger meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb zin in 2 frikandellen en een gehaktbal. In elk neusgat van jou een frikandel, en de gehaktbal in je mond.
Modderwielenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, hij remt best matig nu met die modderwielen idd
Maar je gebruikt de Niva dus wel lekker waar die voor bedoeld is?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, hij remt best matig nu met die modderwielen idd
like duh?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar je gebruikt de Niva dus wel lekker waar die voor bedoeld is?
fix.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
op 1 dag twee 111 kopersgeinteresseerden afgehaakt
mod?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Had jij nou die roestbak BX? of was dat een andere mod?
Nee. En ik weet niet of ik mod benquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijnavatar en de opmerking over mijn niva 3 posts terug geen give aways over mijn autoquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
nee die jonge is 2 hele dagen blauw geweest, maar dat kwam eigenlijk doordat Danny een keer niesde bij het selecteren van een nieuwe mod en het vinkje daardoor verkeerd zette.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
potentiele ja.quote:
Hey, jij hebt humor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef densmee het volgende:
[..]
nee die jonge is 2 hele dagen blauw geweest, maar dat kwam eigenlijk doordat Danny een keer niesde bij het selecteren van een nieuwe mod en het vinkje daardoor verkeerd zette.
De keus voor 2cv was weloverwogen, en niet door één individu gemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef densmee het volgende:
[..]
nee die jonge is 2 hele dagen blauw geweest, maar dat kwam eigenlijk doordat Danny een keer niesde bij het selecteren van een nieuwe mod en het vinkje daardoor verkeerd zette.
jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:00 schreef densmee het volgende:
hebben de niva velgen overigens ook een rand in de velg waar alle slijk in blijft hangen, wat een ellende is dat. balanceren heeft weinig zit met een kilo modder in de velg
Je kan toch ook 2 auto's hebben?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijnavatar en de opmerking over mijn niva 3 posts terug geen give aways over mijn auto
Kusjes
Nou je hebt van die mensen.. Heb je mooie plek in de buurt er voor?quote:
Of 4.quote:
het was maar een grapjequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De keus voor 2cv was weloverwogen, en niet door één individu gemaakt.
af en toe heb ik het gevoel of ik met vierkante wielen rijd op de snelwegquote:
Zie je wel, 2cv was het toch? die is wel blauw geweest voor zover ik weetquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef densmee het volgende:
[..]
ik heb er 4quote:
mwagh. ik laat me niet ut over offroadplaatsenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou je hebt van die mensen.. Heb je mooie plek in de buurt er voor?
Ik had het over Alexxxxxxxxxxquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat is weer een béétje overdreven.
Voor een 19-jarige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kanquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb er 4
[..]
mwagh. ik laat me niet ut over offroadplaatsen
die uit 1986 word dit jaar belastingvrij, de rest nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:03 schreef Hyman het volgende:
maar, 4 auto's, ik mag hopen dat dr een paar wegenbelastingvrije bakken tussen zitten?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Hyman, zat jij vorig jaar ook niet in de ONZ SC, de reks die is opgeheven omdat iedereen ze uitkotste?
Nee, nou ja. misschien 2 of 3 posts daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UDOWU sc ofzo?(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Hmm toe maarquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die uit 1986 word dit jaar belastingvrij, de rest niet
nee, de voorganger, ONZ SCquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, nou ja. misschien 2 of 3 posts daar.
UDOWU sc ofzo?
Voor het geld van één dikke diesel heb je tig AX-en in de wegenbelasting hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:03 schreef Hyman het volgende:
maar, 4 auto's, ik mag hopen dat dr een paar wegenbelastingvrije bakken tussen zitten?
Hmmquote:
ben je verliefd op Sjoegerd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hmmdaar kan ik wel eens wat vaker gepost hebben, maar ik postte vooral in PUB. Aangezien dat de laatste tijd dood is, kijk ik waar sjoerd een beeetje rondhangt enzo. en in DIG, zijn er meestal alleen maar users met domme vragen waarop ik geen zin heb om te antwoorden
Stalker!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hmmdaar kan ik wel eens wat vaker gepost hebben, maar ik postte vooral in PUB. Aangezien dat de laatste tijd dood is, kijk ik waar sjoerd een beeetje rondhangt enzo. en in DIG, zijn er meestal alleen maar users met domme vragen waarop ik geen zin heb om te antwoorden
Echte liefdequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef Hyman het volgende:
[..]! haha
NeeSjoerd is een vriend van me
Ik doe even net alsof ik deze post niet gelezen heb en lach me kapot.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef Hyman het volgende:
Naar het vrouwelijk geslacht toe dan, niet naar elkaar![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik doe even net alsof ik deze post niet gelezen heb en lach me kapot.
ja, want vrouwen op fok versieren is ook ZO moeilijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef Hyman het volgende:
Naar het vrouwelijk geslacht toe dan, niet naar elkaar![]()
Wat weet jij daar nou van, jij staat amper in die lijst van Boebidoequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, want vrouwen op fok versieren is ook ZO moeilijk
sommige hebben daar dan ook gretig gebruik van gemaaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
goddank is die lijst al een tijdje niet meer bijgewerktquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van, jij staat amper in die lijst van Boebidoe
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef densmee het volgende:
[..]
sommige hebben daar dan ook gretig gebruik van gemaakt
als troost mag je een nieuwe makenquote:
Been there, done that (zonder succes)quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |