quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:08 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn youtube doet het niet in FirefoxIk denk, ik ga even googelen. Krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Neuh hier staat ook een Astra voor de deur.quote:
Werkt je flash player uberhaupt wel in firefox? voor firefox moet ie apart geïnstalleerd wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:08 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn youtube doet het niet in FirefoxIk denk, ik ga even googelen. Krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat nou eigenlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wijst naar SD
die is dan pas oud
ja maar die komt er gewoon voor uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wijst naar SD
die is dan pas oud
Heb ik net gedaan, hij speelt wel andere sites af maar niet op youtube.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Werkt je flash player uberhaupt wel in firefox? voor firefox moet ie apart geïnstalleerd worden
quote:
Dat heeft moeder natuur niet gedaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Op die foto in het fobo heeft hij helemaal geen schedelbeplanting meer
Bij ons doet de huistelefoon t nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:17 schreef Hyman het volgende:
De telefoon gaat 1 meter van me vandaanMaar ik pak dat ding nooit op. Stomme telefoon.
Ze bellen mij toch nooit via het huisnummer, altijd mobiel.
lekker rustigquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons doet de huistelefoon t niet.. Of kabelbreuk of fout bij UPC denk ik..
http://link.marktplaats.nl/422154214quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons doet de huistelefoon t niet.. Of kabelbreuk of fout bij UPC denk ik..
Ja alleen is het niet zo handig.. Mensen hebben ons al proberen te bereikenquote:
moeten ze maar mobiel bellenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja alleen is het niet zo handig.. Mensen hebben ons al proberen te bereiken. Hebben we gisteren voor niks een andere huistelefoon gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |