Ow, wees gerust.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
Laten we dat nou niet direct aan de grote klok hangen
voor de hoeveelste keer ben jij 23 geworden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, eppo. Ik ben 23. Dus ik ben twintiger en volgend jaar nog steeds en het jaar daarna ook nog, enzo.
Dus ik heb nog even. Snappie?
Waar hadden we het ook alweer over?
Gewone zakdoek werkt ook prima.. Gruwelijk verkoudenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Dingest het volgende:
[..]
Oh, ik heb daar gewoon vochtige reinigingsdoekjes voor
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef lipje het volgende:
[..]
voor de hoeveelste keer ben jij 23 geworden?
Dat is enigszins een geruststelling. Maar ze zijn niet zo actief in de SC dat het makkelijk is een belediging op ze af te schuiven: "Denk je dat ik klein ben? Kijk deze hier eens!"quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, wees gerust.
We hebben meer kleintjes (die volgens mij nog kleiner zijn dan ik, of net even groot) in de SC.
(*kuch* ThaFreak *kuch* Jofunu-kun *kuch*).
Mwah, ik doe dat nu ook tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat is enigszins een geruststelling. Maar ze zijn niet zo actief in de SC dat het makkelijk is een belediging op ze af te schuiven: "Denk je dat ik klein ben? Kijk deze hier eens!"
Ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gewone zakdoek werkt ook prima.. Gruwelijk verkouden
Ik ook alquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gewone zakdoek werkt ook prima.. Gruwelijk verkouden
Weerstand kweken heet dit?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik ookMaar toch, om mijn beeldscherm schoon te maken kies ik wel hygiënischer spul
Ik heb je in het gezien, toen had ik je wel een paar jaartjes meer gegeven.. of kwam dat van de vele stress van je civic-slopen periode?quote:
Stoel staat nog niet eens helemaal achterin.. Wat een dwerg moet ik dan wel niet zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef Barcaconia het volgende:
Jij past in een AX, dan kun je nooit groot zijn.
zeker een stokbroodquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:55 schreef Hyman het volgende:
Harde wind vandaag op de snelweg trouwens, heel de auto zwalkte over de weg.
Daar hoeft het niet voor te waaien om over de weg te zwalken.quote:
Oh, dan ben je een van de weinige die me ouder schat ipv jongerquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:55 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik heb je in het gezien, toen had ik je wel een paar jaartjes meer gegeven.. of kwam dat van de vele stress van je civic-slopen periode?
Niks mis mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:59 schreef lipje het volgende:
een gemotoriseerd voertuig uit frankrijk, wat pretendeert een automobiel te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |