quote:Carrosserie: Coupe (2 deurs)
Clinderinhoud: 4939 cc
BTW/Marge: Marge
Tellerstand: 264000 km
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 05-1984
Transmissie: Automaat
Kleur: Midnight Blue
Massa leeg voertuig: 1571 kg
Belastingvrije 500 SEC met Nederlands kenteken en APK tot en met Augustus 2011. De auto is voorzien van nieuwe remklauwen, remschijven remblokken, rotor, verdeelkap, bougies, bougiekabels, waterpomp, versnellingsbakolie en filter. Ook heeft de auto 4 nieuwe banden. Deze auto wordt dagelijks door ons zelf gereden. Meerprijs LPG is 1050 euro. Bekijk onze website voor meerdere belastingvrije S-klasses.
ABS
achterruitverwarming
antenne
APK
armsteun achter
armsteun voor
automaat
centrale vergrendeling
elektrisch verstelbare voorstoelen
elektrische buitenspiegels
elektrische ramen voor + achter
houtinleg
in hoogte verstelbare stoel(en)
koplamp in hoogte verstelbaar
lichtmetalen velgen
mistlampen voor
Onderhoudsboekjes aanwezig
pullman interieur
radio/cassette
signaal vergeten verlichting
sportinterieur
stoelverwarming voor
stuurbekrachtiging
toerenteller
warmtewerend glas
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:21 schreef vosss het volgende:
Eik moeten op zo een auto 18-er 3 spaaks King velgen liggen.
Ik kan zo vlug even geen foto vinden, maar je weet vast wel welke ik bedoel
Ik wist gewoon dat jij het wistquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:34 schreef Sounddragon het volgende:
Toffe bak, al heb ik liever een S, en wat meer knoppies op de console
Bedankt, al ben ik niet echt ziekquote:
Deze ga ik niet inkoppen. Te makkelijk.quote:
ding kan toch rijden ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef Dingest het volgende:
[..]
Bedankt, al ben ik niet echt ziekEigenlijk meer te verkouden om iets actiefs te doen zolang het niet echt hoeft
Ik denk dat die 850 uit Nuenen ook niet doorgaat, vooral omdat ik geen transport kan regelen (en een oprijwagen huren snijdt teveel in het budget). Ben bang dat ik moet wachten tot er weer iets nieuws bijkomt op tha interwebs
Dussss...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Deze ga ik niet inkoppen. Te makkelijk.
Ja, maar ik ga hem niet na 5 jaar stilstand zonder verdere controle en verzekering 250 km terugrijdenquote:
Ik zou er nieuwe olie in keilen, bandjes effe checken en met een volg autootje erbij gewoon rustig aan terugtuffenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga hem niet na 5 jaar stilstand zonder verdere controle en verzekering 250 km terugrijden
nee man sec is baas.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:34 schreef Sounddragon het volgende:
Toffe bak, al heb ik liever een S, en wat meer knoppies op de console
Racen gaat met zo'n wagentje sowieso al niet lukkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou er nieuwe olie in keilen, bandjes effe checken en met een volg autootje erbij gewoon rustig aan terugtuffenje hoeft toch niet te racen?
Met de controles die de KLP tegenwoordig uitvoert op kentekens ga ik het echt niet wagen met een vrij opvallend wagentje APK-loos zo'n stuk te rijden. Verzekering is hoe dan ook niet geldig zonder APK. Er is wel een regeling dat je verzekerd bent als je hem naar een APK-station rijdt, maar ik betwijfel of dat geldt voor zo'n afstand en je moet aantoonbaar die dag een APK-afspraak hebben staan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef daNpy het volgende:
Je kan toch gewoon met je verzekering afspreken dat ze hem verzekeren voor het ophalen, mocht het niet doorgaan bel je maandag weer af en anders geef je maandag alle jusite gegevens door.
Doe ik ook altijd
Anne.quote:
Geen APK is wel een risico idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:06 schreef Dingest het volgende:
[..]
Racen gaat met zo'n wagentje sowieso al niet lukken
[..]
Met de controles die de KLP tegenwoordig uitvoert op kentekens ga ik het echt niet wagen met een vrij opvallend wagentje APK-loos zo'n stuk te rijden. Verzekering is hoe dan ook niet geldig zonder APK. Er is wel een regeling dat je verzekerd bent als je hem naar een APK-station rijdt, maar ik betwijfel of dat geldt voor zo'n afstand en je moet aantoonbaar die dag een APK-afspraak hebben staan.
En ik ga er ook geen dag aan spenderen om naar Nuenen te rijden, dat ding in Neunen naar een keuring te sturen en hopen dat-ie dezelfde dag er nog doorheen komt zonder teveel kosten
de roze is nu van Dangel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anne.
Had je bjina niet herkent in het blauw met een blauwe UI..
Maar dat is veel te verwarrend voor mij, doe het terug!quote:
Dangel heet ook Anne, wen er maar aan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dat is veel te verwarrend voor mij, doe het terug!
2 Anne's, dat kan ik helemaal niet aan! Of is het 1 Anne..?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dangel heet ook Anne, wen er maar aan!
Als er wel een APK op zat was er ook niet zo'n issue met vervoerquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Geen APK is wel een risico idd.
Wil de verkoper dat niet regelen (tegen meerprijs?)
zo dik is ze niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Welnee, eerder teveel van 't goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |