Maar dat wist je toch alquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Dingest het volgende:
Overigens was ik wel serieus verbaasd toen ik las hoe jong Anne nog is. Dat hele gebeuren met banen en een huis laten bouwen hoor je toch een stuk vaker bij mensen die dan al 5-10 jaar ouder zijn.
AX 4x4 wil ik welquote:
Ik denk dat de modjes het hier, zeker op PTA, het vrij goed kunnen hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kraak modjes niet af, het was maar een grapje hoorIk ben allang blij dat hier in PTA niet zo streng gemod wordt.
Assen er onderuit gooien en een defender 90 chassis op de kop tikken.quote:
Of originele AX 4x4 uit de Alpen halen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Assen er onderuit gooien en een defender 90 chassis op de kop tikken.
Nai, nog daarvoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar dat wist je toch al? Want je hebt me gezien toch
![]()
?
Olifanten zijn traditioneel in de Alpen. Niet 4x4squote:Op donderdag 10 maart 2011 19:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Of originele AX 4x4 uit de Alpen halen.
Hear hear hearquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nai, nog daarvoorHet enige wat mij opviel/meeviel bij de Ring-meet was je lengte, die wordt ook schromelijk overdreven door deze of gene :-P
Wat zou een olifant in de verzekering doen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:34 schreef Barcaconia het volgende:
Op een olifant gaan rijden is ook zoiets he.
Hooi is wel goedkoper dan benzine.
over 9000 per kwartaal. en dan nog 30 broden brandstof per dagquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat zou een olifant in de verzekering doen?
Nou geen wegenbelasting in iedergeval vanwege zijn A-label.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat was om eerlijk te zijn in de periode dat ze populair waren in de Alpen nog niet zo'n probleemquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
"Hebben ze wel winterpoten? Anders mogen ze er niet door hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat was om eerlijk te zijn in de periode dat ze populair waren in de Alpen nog niet zo'n probleemKan me niet voorstellen dat de Romeinen zoiets hadden van:
"De Carthagen komen eraan en ze rijden op olifanten!"
- "O noes! Zijn ze wel verzekerd?"
Ja, maar dat ben ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Hear hear hear!
Ik vind het ook wel meevallen met de kleinheid. Alleen tegenover SD ben ik wat klein-klein.
Laten we dat nou niet direct aan de grote klok hangenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Idd. Jij bent niet veel groter. Dan ik dus.
Oh, ik heb daar gewoon vochtige reinigingsdoekjes voorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay.. Ik nieste net mijn beeldscherm onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |