Mar je hapte welquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef Anne het volgende:
Ow. Maar zo hyperdepieper ben ik niet.
En je bent maar 3 jaar ouder hoor![]()
.
Oei, ik voel me nu ineens wel heel oud.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben al wat ouder, zoveel hyperactiviteit kan ik niet aan.
Geboortedatum 10-12-2010quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Afketser het volgende:
[..]
Oei, ik voel me nu ineens wel heel oud.
Komt wel goed, schatjequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Daar sta ik dan weer wel bekend om. Kak.
1980.. 31 jaar dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Geboortedatum 10-12-2010.
Wat is je daadwerkelijke geboortedatum dan? Of nog makkelijker: Hoe oud ben je?
Maar na 40 jaar begint het leven pas toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben 47, ik voel me nu ook oud hier
Dat denk je maar. Was ik maar weer begin 20quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Afketser het volgende:
[..]
Maar na 40 jaar begint het leven pas toch?
Serieus? Ik dacht ergens dat je veel jonger wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben 47, ik voel me nu ook oud hier
Als dat kon zou je dan niet meer gaan trouwen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Was ik maar weer begin 20
Ik zeg; Neem 'm maar niet zo serieus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Dingest het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht ergens dat je veel jonger wasKomt denk ik omdat ik werken in het buitenland toch wat meer met jongere mensen (25-35) associeer.
Dan besteedde ik het geld van mijn bruiloft aan een mooie cabrio en reed ik ver weg van waar ik nu ben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef Afketser het volgende:
[..]
Als dat kon zou je dan niet meer gaan trouwen?
NSX'en?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan besteedde ik het geld van mijn bruiloft aan een mooie cabrio en reed ik ver weg van waar ik nu ben.
Zullen we samen een NSX kopen en er vandoor gaan?quote:
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan besteedde ik het geld van mijn bruiloft aan een mooie cabrio en reed ik ver weg van waar ik nu ben.
Oke. We kopen samen een NSX en dan ga ik er mee vandoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zullen we samen een NSX kopen en er vandoor gaan?
Ja, dan hoeft het al niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke. We kopen samen een NSX en dan ga ik er mee vandoor.
Is het goed als ik die poging waag in mijn jaren als twintiger?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef Afketser het volgende:
[..]
Had jij dat ook willen doen in je tienerjaren dan?
Van welke planeet kom jij?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:18 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ja maar soms lijkt het alsof iedereen om me heen jonger wordt en ik ouder
OHhhh, jij zit nog in de tienerjaren!! Nee, ik heb met moderators altijd het gevoel temaken te heben met wat oudere mensenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Is het goed als ik die poging waag in mijn jaren als twintiger?
Het ging trouwens ook over twintigers.
Ja, weet ik het hoe het hier tegenwoordig zitquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zeg; Neem 'm maar niet zo serieus.
Nee, eppo. Ik ben 23quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef Afketser het volgende:
[..]
OHhhh, jij zit nog in de tienerjaren!! Nee, ik heb met moderators altijd het gevoel temaken te heben met wat oudere mensen
Hij kan wel zeiken als een wijf. Dus ik vind het niet zo raar dat je dat denktquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, weet ik het hoe het hier tegenwoordig zit![]()
Als ik niet beter wist zou ik denken dat Alex stiekem een vrouwtje was, gezien hoeveel hij onder Dangel post
Weet je dat jij ook bent geopperd als moderator? HAHA! Kiddo! Echt waar!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:20 schreef Barcaconia het volgende:
Hoe kom je daar nu bij? Ik vind ze juist altijd kinderachtig.
Ik ben niet altijd even serieus. Nee, ik ben net niet halfweg 30 dus je zat wel goed met je gok.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, weet ik het hoe het hier tegenwoordig zit![]()
Als ik niet beter wist zou ik denken dat Alex stiekem een vrouwtje was, gezien hoeveel hij onder Dangel post
Kijk dat zou ik ook wel willen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, eppo. Ik ben 23. Dus ik ben twintiger en volgend jaar nog steeds en het jaar daarna ook nog, enzo.
Dus ik heb nog even. Snappie?
Waar hadden we het ook alweer over?
Heb ik toch geen tijd voor, ik hou me wel met volwassen zaken bezigquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet je dat jij ook bent geopperd als moderator? HAHA! Kiddo! Echt waar!
Zoals?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb ik toch geen tijd voor, ik hou me wel met volwassen zaken bezig
Met lego spelen, zandkasteeltjes bouwen etc.quote:
Jij hier?quote:
Nou. Da's best leuk hoor. Op zijn tijd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Met lego spelen, zandkasteeltjes bouwen etc.
Daarom!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou. Da's best leuk hoor. Op zijn tijd.
Ja ik hierquote:
Ik kraak modjes niet af, het was maar een grapje hoorquote:
Wat voor auto heb je nu?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja ik hier.. Ik dacht, laat ik hier weer eens buurten
Mijn gok zit altijd goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd even serieus. Nee, ik ben net niet halfweg 30 dus je zat wel goed met je gok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens was ik wel serieus verbaasd toen ik las hoe jong Anne nog is. Dat hele gebeuren met banen en een huis laten bouwen hoor je toch een stuk vaker bij mensen die dan al 5-10 jaar ouder zijn.
Heb de AX nog onder mijn kont. Al een dikke 8000 kmquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kraak modjes niet af, het was maar een grapje hoorIk ben allang blij dat hier in PTA niet zo streng gemod wordt.
[..]
Wat voor auto heb je nu?
Sjoegerd rijdt een pickup denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja ik hier.. Ik dacht, laat ik hier weer eens buurten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |