Op die fietsquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:59 schreef lipje het volgende:
een gemotoriseerd voertuig uit frankrijk, wat pretendeert een automobiel te zijn.
Oh, is een astra ook windgevoelig? Mijn 107 ook namelijk. Ik heb met dit weer gewoon 2 banen nodig.quote:
Bij een rukwind welquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:01 schreef Afketser het volgende:
[..]
Oh, is een astra ook windgevoelig? Mijn 107 ook namelijk. Ik heb met dit weer gewoon 2 banen nodig.
maar dat wil nie zeggen dat ik je klein vindquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh, dan ben je een van de weinige die me ouder schat ipv jonger.
Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt.
Ik baal nog steeds dat ik vergeten ben die kut audio filters uit de Civic te halen.. Zo mooi weg gewerkt en daarom gewoon vergeten.
Het beste helpt dan gewoon een ruk te geven aan het stuur.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bij een rukwind wel
Wat een kutwoord
Wel in tegengestelde richtingquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef Afketser het volgende:
[..]
Het beste helpt dan gewoon een ruk te geven aan het stuur.
Of mijn pa moet iets vertellen?quote:
hij heeft de Astra gefixed?quote:
Haha, hopelijk heeft Blik op de Weg die achter je reed dat opgenomen. Kan ik het later is terug zienquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef Anne het volgende:
Ik waaide eergisteren wel bijna van de weg af op de motor. Ik stak mijn linkerknie helemaal uit om weer even wat evenwicht te krijgen zodat ie weer rechtdoor ging. Kadoek-kadoek-kadoek deed het hartje even.
Ja, bij de verjaardag was nog het een en ander vooraf gegaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef lipje het volgende:
[..]
maar dat wil nie zeggen dat ik je klein vind
Overigens was je bij de Ring wat meer op je gemak, dan op de verjaardag in Cornjum, hetgeen het inschatten van je leeftijd wel beinvloed.
Keiharde-ongeremde-wilde-apenseks?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, bij de verjaardag was nog het een en ander vooraf gegaan.
OPAquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:08 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn youtube doet het niet in FirefoxIk denk, ik ga even googelen. Krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Neuh hier staat ook een Astra voor de deur.quote:
Werkt je flash player uberhaupt wel in firefox? voor firefox moet ie apart geïnstalleerd wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:08 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn youtube doet het niet in FirefoxIk denk, ik ga even googelen. Krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat nou eigenlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wijst naar SD
die is dan pas oud
ja maar die komt er gewoon voor uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wijst naar SD
die is dan pas oud
Heb ik net gedaan, hij speelt wel andere sites af maar niet op youtube.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Werkt je flash player uberhaupt wel in firefox? voor firefox moet ie apart geïnstalleerd worden
quote:
Dat heeft moeder natuur niet gedaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Op die foto in het fobo heeft hij helemaal geen schedelbeplanting meer
Bij ons doet de huistelefoon t nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:17 schreef Hyman het volgende:
De telefoon gaat 1 meter van me vandaanMaar ik pak dat ding nooit op. Stomme telefoon.
Ze bellen mij toch nooit via het huisnummer, altijd mobiel.
lekker rustigquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons doet de huistelefoon t niet.. Of kabelbreuk of fout bij UPC denk ik..
http://link.marktplaats.nl/422154214quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons doet de huistelefoon t niet.. Of kabelbreuk of fout bij UPC denk ik..
Ja alleen is het niet zo handig.. Mensen hebben ons al proberen te bereikenquote:
moeten ze maar mobiel bellenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja alleen is het niet zo handig.. Mensen hebben ons al proberen te bereiken. Hebben we gisteren voor niks een andere huistelefoon gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |