Mwua..quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/422154214
Das een leuke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Vind die zwarte velgen dus zo pauperquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind em wel gangster, zwart met vol lederen bekleding en zwarte velgen
Jij vind mn subwoofer ook al pauper, terwijl dat zo lekker klinkt bij drum n bass.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind die zwarte velgen dus zo pauper.. En een phase II is toffer
Face it, je bent gewoon een pauperquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij vind mn subwoofer ook al pauper, terwijl dat zo lekker klinkt bij drum n bass.
Nee, een audi A8 met gof velgen eerder.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Face it, je bent gewoon een pauper
Misschien kun je beter een Golfje met Audi A8 velgen nemen
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef Hyman het volgende:
Alleen omdat ik geen deathmetal kikker muziek luister, geen wijde pijpen broeken en geen wouter-haar heb, drum n bass en electro luister ben ik een pauper
Je liegt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee.. Heb ik wijde pijpen broeken, wouter-haar en luister ik deathmetal kikker muziek?
. Nee.. Ben ik een pauper? Nee
Metallica, pauper sinds eind jaren 90.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Hyman het volgende:
Kiek! ik luister metallica.
"Ja, het nieuwe album ja, das ook pauper huhuhuhuhu"'
Maar geen subwoofer/zwarte velgen pauperquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Hyman het volgende:
All your arguments are invalid, cuz i have an amazon a 343
Oude Metallicaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Metallica, pauper sinds eind jaren 90.
Daar heb je een punt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar geen subwoofer/zwarte velgen pauper
Als je een sub in je Ax had, dan kon je niet eens meer rijden omdat ie over de weg zou stuiterenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar geen subwoofer/zwarte velgen pauper
Heimen probeert zich te bewijzen.. Lief he?quote:
Laat hem dat in de KSC doen of zo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heimen probeert zich te bewijzen.. Lief he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |