Hmm toe maarquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die uit 1986 word dit jaar belastingvrij, de rest niet
nee, de voorganger, ONZ SCquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, nou ja. misschien 2 of 3 posts daar.
UDOWU sc ofzo?
Voor het geld van één dikke diesel heb je tig AX-en in de wegenbelasting hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:03 schreef Hyman het volgende:
maar, 4 auto's, ik mag hopen dat dr een paar wegenbelastingvrije bakken tussen zitten?
Hmmquote:
ben je verliefd op Sjoegerd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hmmdaar kan ik wel eens wat vaker gepost hebben, maar ik postte vooral in PUB. Aangezien dat de laatste tijd dood is, kijk ik waar sjoerd een beeetje rondhangt enzo. en in DIG, zijn er meestal alleen maar users met domme vragen waarop ik geen zin heb om te antwoorden
Stalker!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hmmdaar kan ik wel eens wat vaker gepost hebben, maar ik postte vooral in PUB. Aangezien dat de laatste tijd dood is, kijk ik waar sjoerd een beeetje rondhangt enzo. en in DIG, zijn er meestal alleen maar users met domme vragen waarop ik geen zin heb om te antwoorden
Echte liefdequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef Hyman het volgende:
[..]! haha
NeeSjoerd is een vriend van me
Ik doe even net alsof ik deze post niet gelezen heb en lach me kapot.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef Hyman het volgende:
Naar het vrouwelijk geslacht toe dan, niet naar elkaar![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik doe even net alsof ik deze post niet gelezen heb en lach me kapot.
ja, want vrouwen op fok versieren is ook ZO moeilijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef Hyman het volgende:
Naar het vrouwelijk geslacht toe dan, niet naar elkaar![]()
Wat weet jij daar nou van, jij staat amper in die lijst van Boebidoequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, want vrouwen op fok versieren is ook ZO moeilijk
sommige hebben daar dan ook gretig gebruik van gemaaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, want vrouwen op fok versieren is ook ZO moeilijk
goddank is die lijst al een tijdje niet meer bijgewerktquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van, jij staat amper in die lijst van Boebidoe
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef densmee het volgende:
[..]
sommige hebben daar dan ook gretig gebruik van gemaakt
als troost mag je een nieuwe makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |