fix.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
op 1 dag twee 111 kopersgeinteresseerden afgehaakt
mod?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Had jij nou die roestbak BX? of was dat een andere mod?
Nee. En ik weet niet of ik mod benquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijnavatar en de opmerking over mijn niva 3 posts terug geen give aways over mijn autoquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
nee die jonge is 2 hele dagen blauw geweest, maar dat kwam eigenlijk doordat Danny een keer niesde bij het selecteren van een nieuwe mod en het vinkje daardoor verkeerd zette.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
potentiele ja.quote:
Hey, jij hebt humor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef densmee het volgende:
[..]
nee die jonge is 2 hele dagen blauw geweest, maar dat kwam eigenlijk doordat Danny een keer niesde bij het selecteren van een nieuwe mod en het vinkje daardoor verkeerd zette.
De keus voor 2cv was weloverwogen, en niet door één individu gemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef densmee het volgende:
[..]
nee die jonge is 2 hele dagen blauw geweest, maar dat kwam eigenlijk doordat Danny een keer niesde bij het selecteren van een nieuwe mod en het vinkje daardoor verkeerd zette.
jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:00 schreef densmee het volgende:
hebben de niva velgen overigens ook een rand in de velg waar alle slijk in blijft hangen, wat een ellende is dat. balanceren heeft weinig zit met een kilo modder in de velg
Je kan toch ook 2 auto's hebben?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijnavatar en de opmerking over mijn niva 3 posts terug geen give aways over mijn auto
Kusjes
Nou je hebt van die mensen.. Heb je mooie plek in de buurt er voor?quote:
Of 4.quote:
het was maar een grapjequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De keus voor 2cv was weloverwogen, en niet door één individu gemaakt.
af en toe heb ik het gevoel of ik met vierkante wielen rijd op de snelwegquote:
Zie je wel, 2cv was het toch? die is wel blauw geweest voor zover ik weetquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef densmee het volgende:
[..]
ik heb er 4quote:
mwagh. ik laat me niet ut over offroadplaatsenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou je hebt van die mensen.. Heb je mooie plek in de buurt er voor?
Ik had het over Alexxxxxxxxxxquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat is weer een béétje overdreven.
Voor een 19-jarige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kanquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb er 4
[..]
mwagh. ik laat me niet ut over offroadplaatsen
die uit 1986 word dit jaar belastingvrij, de rest nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:03 schreef Hyman het volgende:
maar, 4 auto's, ik mag hopen dat dr een paar wegenbelastingvrije bakken tussen zitten?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Hyman, zat jij vorig jaar ook niet in de ONZ SC, de reks die is opgeheven omdat iedereen ze uitkotste?
Nee, nou ja. misschien 2 of 3 posts daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UDOWU sc ofzo?(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |