Zonder baspijp in je koffer hoor je er niet bij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef Afketser het volgende:
Ik heb een lege AH-doos achterin mijn 107. Als ik de achterklep open doe dan denken alle passanten dat ik een vette geluidsinstallatie in mijn auto heb
Ik heb de standaard 12 Watt speakers wel vervangen door Pioneer 120 Watt's.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zonder baspijp in je koffer hoor je er niet bij.
Dat is het enige wat mannen horen te wassen... dus dat kun je gewoon aan die buurjongen waar je altijd al een oogje op had vragenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef Anne het volgende:
Ik ga mijn auto zaterdag maar even wassen.. ik schaam me dood elke keer als ik er naartoe loop.
Vast welquote:
Oh, ik ook nog niet. De wasstraat is zoveel makkelijkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Vast wel. Hij heeft me afgelopen weekend ook geholpen in het huishouden
.
Maar dat ga ik niet vragen/doe ik zelf wel ff.
Weet je dat mijn moeder nog nooit van haar leven een auto heeft gewassen![]()
? Dat kan toch niet...
Ik weet niet hoe oud je bent, maar mijn moeder is 55. Dan mag je toch wel een keertje een auto, zelf, gewassen hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, ik ook nog niet. De wasstraat is zoveel makkelijker
Ja, ach dan onderhand wel een keer jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar mijn moeder is 55. Dan mag je toch wel een keertje een auto, zelf, gewassen hebben.
Juustem, even de bodem afspuiten en zorgen dat er geen drek tussen de remmen zit.quote:
ga je nu naar [culinair]?quote:
ik heb zin in 2 frikandellen en een gehaktbal. In elk neusgat van jou een frikandel, en de gehaktbal in je mond.quote:
ja, hij remt best matig nu met die modderwielen iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Juustem, even de bodem afspuiten en zorgen dat er geen drek tussen de remmen zit.
Nee, dan moet ik weer op vorige klikken enzo. En dit is een SC, geen autorijtopicquote:
Nice. Dan heb ik vast geen honger meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb zin in 2 frikandellen en een gehaktbal. In elk neusgat van jou een frikandel, en de gehaktbal in je mond.
Modderwielenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, hij remt best matig nu met die modderwielen idd
Maar je gebruikt de Niva dus wel lekker waar die voor bedoeld is?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, hij remt best matig nu met die modderwielen idd
like duh?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar je gebruikt de Niva dus wel lekker waar die voor bedoeld is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |