Als je de badkamer aan het poetsen bent, 400kcal/uur!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
hoeveel Kcal verbrand je gemiddeld bij het uitmesten van je huis?
Ik had hetzelfdequote:Op maandag 7 maart 2011 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zal wel een harteloze trut zijn, maar ik heb dat dansfilmpje afgezet. Hij doet toch aldoor hetzelfde?.
Daar moet ik het niet van hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
hoeveel Kcal verbrand je gemiddeld bij het uitmesten van je huis?
'Lopend boodschappen doen' is dat niet ook een beetje afhankelijk van waar de supermarkt is?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je de badkamer aan het poetsen bent, 400kcal/uur!
Jullie zijn verschrikkelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 12:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, net even dat dansfilmpje gekeken, maar dat gezwieber met die armen werkt eigenlijk vooral op m'n lachspieren.
idd, ik vond het ook al een beetje een dom lijstje.. volgens mij hebben ze het BMR er ook in meegenomen steeds, lekker nuttig.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
'Lopend boodschappen doen' is dat niet ook een beetje afhankelijk van waar de supermarkt is?Mijn dichtstbijzijnde is 5 km ofzo
.
Als je de hele dag in bad ligt verbrand je vast wel iets van 1300 kcalquote:Op maandag 7 maart 2011 12:40 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
idd, ik vond het ook al een beetje een dom lijstje.. volgens mij hebben ze het BMR er ook in meegenomen steeds, lekker nuttig.
Ja, ik vind het zelf ook heul oneerlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:08 schreef Phaidra het volgende:
@Merel, is er geen natuurgebied in de buurt waar je even lekker uit kan waaien? Dat is op maandagmiddag vast uitgestorven. En dan vanavond inderdaad op de bank met thee, dekentje en een filmpje ofzo...
![]()
Hmm loveli, je maakt ons wel nieuwschierig zo!
Co, ik vind het wel wat vreemd dat je zo snel aankomt van 1 à 2 dagen minder netjes eten, zeker met 3-4x sporten in de week. Veel succes met low-carben!
Het schijnt zo te zijn dat je voor elke gram vet ook een paar gram water opslaat. Als dat waar is, klopt dat verhaal inderdaad niet. 7000 kcal is de verbrandingswaarde van een kilo vet, maar dat is dan niet het enige dat je opslaat.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelf ook heul oneerlijk.En dat verhaal dat je 7000 kcals. extra zou moeten eten om een kilo aan te komen: dat vind ik echt klinkklare onzin. Dat gaat bij mij in ieder geval veel rapper.
en nieuwsCHierig?
volgens mij wordt vet juist redelijk 'waterloos' opgeslagen, koolhydraten (glycogeen) juist met veel water.. en het was toch ook 9000 kcal eten om een kilo aan te komen, maar je hoeft 'maar' 7000 kcal minder te eten om een kilo af te vallen? zou het even na moeten zoekenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat je voor elke gram vet ook een paar gram water opslaat. Als dat waar is, klopt dat verhaal inderdaad niet. 7000 kcal is de verbrandingswaarde van een kilo vet, maar dat is dan niet het enige dat je opslaat.
If you think there's no such thing as free lunch, you've never had a decent roadkill.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:55 schreef loveli het volgende:
Iedereen weet toch dat je om aan te komen een of 2 rotte dagen nodig hebt en om het eraf te krijgen meerdere weken? There ain't no such thing as free lunch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Bij mijn AH staat het ergens in de koeling bij de salades. Lekker hoor!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit houmous gehad. Volgens Pief is het in de AH te verkrijgen, maar ik zie het echt nooit.
Wederom, maak het lekker zelfquote:Op maandag 7 maart 2011 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit houmous gehad. Volgens Pief is het in de AH te verkrijgen, maar ik zie het echt nooit.
Wat is de reden dat ze willen dat je al die dagen in de zomer opneemt? Je kunt tijdens je phd toch sowieso redelijk vrij je tijd indelen lijkt mij? Een vriendin van me moest met vakanties wel rekening houden met de werkstudenten die klusjes voor haar deden, want als zij opeens midden in het jaar een maand vakantie op zouden nemen zou er geen werk voor hen zijn, maar verder moet het toch niet uitmaken? Of werkt het in Zweden anders?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:45 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, gedoe met vakantiedagen en phd:
Als voltijdwerkende krijg ik 28 vakantiedagen. Omdat ik nu een half jaar contract had, heb ik er 14, maar ik zal er dit jaar 28 krijgen. Nu willen ze dat ik al die 28 dagen uitneem in de zomer. Dat zou betekenen dat ik anderhavle maand vakantie heb, wat ik veel te lang vind. Ik wil liever wat dagen bewaren voor rond de kerst, en hier en daar eens een dagje vrij nemen.
Het lastige is dat de de loonadministratiemevrouw weinig engels spreekt, en ik dus mijn punt niet goed duidelijk kan maken.. Straks maar eens met iemand anders proberen te praten..
Ik zag het net op albert.nl, ga daar dus eens kijken straksquote:Op maandag 7 maart 2011 12:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bij mijn AH staat het ergens in de koeling bij de salades. Lekker hoor!
Droog, dat hondje...
Oeh, dat recept sla ik op!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wederom, maak het lekker zelf![]()
Het staat meestal bij de salades (huzarensalades enzo)
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:39 schreef progje het volgende:
mm was wel wat weinig toen ik het las.. dus aangepast:
Lijstje
O: smoothie van yoghurt en blauwe bessen
T: 1 plakje ham + gekookt ei
L: salade van 4 stronkjes witlof + halve paprika + 1 tomaat, 100 gram gerookte kipfilet, augurk. Dressing van mayo + mosterd + kruiden
T: babybel kaasje + halve paprika
D: knoflook gamba's en broccoli
Was het een leuk cadeau? Waarom teruggeven? Kost moeite.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:00 schreef Merel het volgende:
En ik ben benieuwd hoe onze aarbeid Syrena dit weekend heeft beleefd
Ik ga inderdaad maar even een stukje fietsen. En bedenken of ik het cadeau van de collega nog demonstratief ga teruggeven of niet.
Om daarmee een signaal af te geven, misschien?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Was het een leuk cadeau? Waarom teruggeven? Kost moeite.
Oh bah, dat is vervelend. Wel enigzins begrijpelijk (vaak is de universiteit dan dicht) maar wel irritant.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:45 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, gedoe met vakantiedagen en phd:
Als voltijdwerkende krijg ik 28 vakantiedagen. Omdat ik nu een half jaar contract had, heb ik er 14, maar ik zal er dit jaar 28 krijgen. Nu willen ze dat ik al die 28 dagen uitneem in de zomer. Dat zou betekenen dat ik anderhavle maand vakantie heb, wat ik veel te lang vind. Ik wil liever wat dagen bewaren voor rond de kerst, en hier en daar eens een dagje vrij nemen.
Het lastige is dat de de loonadministratiemevrouw weinig engels spreekt, en ik dus mijn punt niet goed duidelijk kan maken.. Straks maar eens met iemand anders proberen te praten..
Echt waar? Hier is de uni nooit dicht, onderzoek gaat altijd door.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh bah, dat is vervelend. Wel enigzins begrijpelijk (vaak is de universiteit dan dicht) maar wel irritant.
hier dus ook niet. En ik heb even bij de andere huidige phd studenten nagevraagd, en die hoeven dat ook niet. Dus maar even met de baas overleggen, misschien dat hij meer weet..quote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Echt waar? Hier is de uni nooit dicht, onderzoek gaat altijd door.
Ik zou het houden. Gegeven blijft gegeven.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Om daarmee een signaal af te geven, misschien?.
Ik zou het ook teruggeven (op het werk! niet een afspraak ervoor maken!)
Hier vaak wel iig de sectie FGW, ik weet niet of Jagär ook onderwijs moet geven? Dan is het wel begrijpelijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Echt waar? Hier is de uni nooit dicht, onderzoek gaat altijd door.
Die is smerig! Tenminste wel die ik daar had gehaald.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Ze hoeft toch ook helemaal niet de koele kikker te spelen? Ik vind dat hij best mag weten wat hij heeft aangericht.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zou het houden. Gegeven blijft gegeven.![]()
Teruggeven zou ik zelf eerder zien als een signaal (je maakt je er blijkbaar druk genoeg over om het terug te willen geven).
Moest even heeeeeeel hard denken hoe die ANOVA van jou ook weer moest!quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zou het houden. Gegeven blijft gegeven.![]()
Teruggeven zou ik zelf eerder zien als een signaal (je maakt je er blijkbaar druk genoeg over om het terug te willen geven).
Eens met Coco. Dat er drama is betekent niet dat het uitgespeeld moet worden met een cadeautje in de hoofdrol. Lekker houden/weggooien whatever en McDick laten weten dat 'ie je heel andere dingen heeft voorgespiegeld dan hoe de zaken er nu voor staan en dat je daar niet lichtjes over denkt.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze hoeft toch ook helemaal niet de koele kikker te spelen? Ik vind dat hij best mag weten wat hij heeft aangericht.
McDick? Dat lijkt mij heel goed samen te gaan met:quote:Op maandag 7 maart 2011 13:33 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Eens met Coco. Dat er drama is betekent niet dat het uitgespeeld moet worden met een cadeautje in de hoofdrol. Lekker houden/weggooien whatever en McDick laten weten dat 'ie je heel andere dingen heeft voorgespiegeld dan hoe de zaken er nu voor staan en dat je daar niet lichtjes over denkt.
Wat loveli inderdaad ook al zei, ik zou het niet via een cadeautje spelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:17 schreef Viking84 het volgende:
Ze hoeft toch ook helemaal niet de koele kikker te spelen? Ik vind dat hij best mag weten wat hij heeft aangericht.
Je moet doen wat voor jou het beste voeltquote:Op maandag 7 maart 2011 14:08 schreef Merel het volgende:
Dat heb ik 'm allemaal gezegd. Verandert niks aan de situtie. Wil ook niet dramatisch doen, gewoon dat het ding op z'n bureau ligt als 'ie morgen op werk komt, als symbool dat 't nu klaar is en dat ik niks meer van 'm wil ofzo. Ik zie wel.
Fuck... die doe ik wel vaker fout. Zwakke taalplek ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 12:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelf ook heul oneerlijk.En dat verhaal dat je 7000 kcals. extra zou moeten eten om een kilo aan te komen: dat vind ik echt klinkklare onzin. Dat gaat bij mij in ieder geval veel rapper.
en nieuwsCHierig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Dat je jezelf toestaat die pijn te voelen, dat is juist sterk. Vind ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:36 schreef Merel het volgende:
Ik ben niet sterk, ik sta te janken bij de konijntjes in het tuincentrum
Ik hoor ook vaak niks, ook niet als ik er nog achteraan mail. Onbeschoft idd.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:47 schreef Razztwizzle het volgende:
Lekker dan Vik. Soms zijn bedrijven qua vacatures en sollicitaties ook maar wat aan het prutsen hè
. M'n moeder heeft nu godzijdank een baan, maar die hoorde ook op de helft van haar sollicitaties gewoon niks terug. Vind het wel zo netjes om dan even terug te bellen dat iemand het niet is geworden.
Staat naast de selleriesalade in het koelvak en volgens mij ook gewoon uit blik maar dat lijkt mij niet zo lekker..quote:Op maandag 7 maart 2011 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Lijkt me dan weer wel een bijzonder prettig gevoel om te hebben als je binnenkort weer op gesprek mag inderdaad!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel cool dat ik indruk heb gemaakt tijdens het sollicitatiegesprek, want het was best een pittig gesprek, vond ik. Dit is wel weer een boost voor m'n ego.
Hier loopt altijd een reigert rondquote:Op maandag 7 maart 2011 15:00 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb echt zo lekker gefietst net19.5 km, waarvan de tweede helft met flinke tegenwind; best vermoeiend! toen ik van het pontje afkwam zag ik van heel dichtbij twee ooievaars staan, die beesten zijn groot! echt gaaf om te zien
Ohquote:Op maandag 7 maart 2011 15:06 schreef Blurred86 het volgende:
maar reigers vind ik niet zo boeiend want die zie ik heel vaaken die zijn ook nog wel wat kleiner dan ooievaars, vind ik minder indrukwekkend
Eekhoorntjes zijn altijd leuk!!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh.
Eekhoorntjes hebben we ook hier, is dat cooler?.
ja dat is al beterquote:Op maandag 7 maart 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh.
Eekhoorntjes hebben we ook hier, is dat cooler?.
Wat vind je er dan niet leuk aan? Dan kun je dat toch veranderen?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:06 schreef Probability het volgende:
Bedacht mij net, als mijn leven er de komende 2-3 jaar net zo uitziet, dan heb ik er niet zo een zin in.
Niet dat ik een plan B heb, maar dat was best een treurige gedachte.
de rode zijn dat denk ik, die zijn het bestequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Hmm... de voorspelbaarheid en verplichtingen. Ik dacht eerst dat ik dat ik dat fijn vond, maar eigenlijk toch niet. Maar zonder regelmatigheid wordt mijn leven ook weer te chaotisch. En het idee dat niets vanzelf gaat en ik alles alleen moet doen. En een constant schuld gevoel.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat vind je er dan niet leuk aan? Dan kun je dat toch veranderen?
*boks*quote:Op maandag 7 maart 2011 15:06 schreef Probability het volgende:
Bedacht mij net, als mijn leven er de komende 2-3 jaar net zo uitziet, dan heb ik er niet zo een zin in.
Ik heb ook moeite mijzelf van de bank te slepen en ik heb er niet eens een goede reden voorquote:Op maandag 7 maart 2011 15:15 schreef Merel het volgende:
[..]
*boks*
Zo denk ik over de rest van m'n leven.
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Drogist. Gewoon te koop. En eentje op voorraad een optie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Waar heb jij een schuldgevoel over dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite mijzelf van de bank te slepen en ik heb er niet eens een goede reden voor!!
Drogist op zondagochtend? Niet hier, hoor. Eentje op voorraad is wel een idee. Slik ze liever helemaal niet natuurlijk, maar goed.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Drogist. Gewoon te koop. En eentje op voorraad een optie?
Wat is een map?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom moest je dat halen?
![]()
ik heb de afkorting inmiddels door en het waarom is me nu ook duidelijk
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Hey, verwacht van mij geen tipsquote:Op maandag 7 maart 2011 15:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite mijzelf van de bank te slepen en ik heb er niet eens een goede reden voor!!
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat is een map?
Een Morning After Pil. Moet ik echt precies gaan uitleggen waarom ik die moest halen?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat is een map?
[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op maandag 7 maart 2011 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een Morning After Pil. Moet ik echt precies gaan uitleggen waarom ik die moest halen?.
ja, graag!Want ik denk altijd dat het inderdaad vaak de 16 jarige huppelkutjes zijn waarbij het fout gaat, en dat wij 'volwassennen' daar te verantwoordelijk voor zijn..
Zeg zit me niet uit te lachen johquote:
Hmm, zelfs als ik uitslaap heb ik een schuld gevoel. En bij alles eigenlijk. Als ik iets leuks doe, etc.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Waar heb jij een schuldgevoel over dan?
Zie de edit, het kwartje was gevallenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een Morning After Pil. Moet ik echt precies gaan uitleggen waarom ik die moest halen?.
Een condoom kan toch scheurenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, graag!Want ik denk altijd dat het inderdaad vaak de 16 jarige huppelkutjes zijn waarbij het fout gaat, en dat wij 'volwassennen' daar te verantwoordelijk voor zijn..
Oke, dat is het wanneer, maar waar voel je je dan schuldig om? Dat je niks nuttigs doet? Dat je niet studeert? dat je ...??quote:Op maandag 7 maart 2011 15:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm, zelfs als ik uitslaap heb ik een schuld gevoel. En bij alles eigenlijk. Als ik iets leuks doe, etc.
Ik heb 'm een paar weken geleden nog moeten halenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
ja, okay. Daar heb je een punt. Ik heb al heel lang geen condooms meer gebruikt, daarom dacht ik er niet meer aan...quote:Op maandag 7 maart 2011 15:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Een condoom kan toch scheurenKan iedereen overkomen!
ja, graag!quote:
Jouw tijd komt nog welquote:Op maandag 7 maart 2011 15:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, okay. Daar heb je een punt. Ik heb al heel lang geen condooms meer gebruikt, daarom dacht ik er niet meer aan...
ja, ring de deur uit, maar spiraaltje erin. Moet nog even een handige tijd uitvogelen, waarschijnlijk begin April..quote:Op maandag 7 maart 2011 15:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel![]()
ring gaat toch de deur uit?
Zoals je wellicht weet heb ik meerdere vormen van anticonceptie geprobeerd die het allemaal niet voor me zijn, dus we hebben alleen seks met condoom. Condooms kunnen scheuren, afglijden (zoals nu), weet ik wat. En als dat gebeurt haal ik een MAP, want hoewel we allebei wel kinderen willen, hoeven we die de eerste jaren nog even niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zelfs al doe ik nuttige dingen dan heb ik het idee dat het niet goed genoeg is, doe ik geen nuttige dingen, dan voel ik mij daar schuldig om, ik moet nu even opruimen maar ik weet zeker dat ik mij schuldig voel dat ik niet studeer in die tijd. Dus ik zit op de bank en luister muziek?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oke, dat is het wanneer, maar waar voel je je dan schuldig om? Dat je niks nuttigs doet? Dat je niet studeert? dat je ...??
Er is natuurlijk nog wel een tussenweg tussen helemaal geen verplichtingen/ritme en helemaal volgepland zitten.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm... de voorspelbaarheid en verplichtingen. Ik dacht eerst dat ik dat ik dat fijn vond, maar eigenlijk toch niet. Maar zonder regelmatigheid wordt mijn leven ook weer te chaotisch. En het idee dat niets vanzelf gaat en ik alles alleen moet doen. En een constant schuld gevoel.
Dat klinkt niet goed schat! Zijn er nog voldoende momenten dat je daar geen last van hebt en kunt genieten??quote:Op maandag 7 maart 2011 15:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Zelfs al doe ik nuttige dingen dan heb ik het idee dat het niet goed genoeg is, doe ik geen nuttige dingen, dan voel ik mij daar schuldig om, ik moet nu even opruimen maar ik weet zeker dat ik mij schuldig voel dat ik niet studeer in die tijd. Dus ik zit op de bank en luister muziek?
Maar ik sla de meeste eetlijstjes over.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Gek trouwens, dat we van iedereen voorbehoedsmiddelen weten hier...
Dat klinkt niet zo gezond. Geen idee waar dat aan kan liggen zeker?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Zelfs al doe ik nuttige dingen dan heb ik het idee dat het niet goed genoeg is, doe ik geen nuttige dingen, dan voel ik mij daar schuldig om, ik moet nu even opruimen maar ik weet zeker dat ik mij schuldig voel dat ik niet studeer in die tijd. Dus ik zit op de bank en luister muziek?
Ik heb het denk ik al jaren.. Ja als ik veel heb gedronken dan geniet ik wel, dan heb ik even rust of zo. Maar de dag er na komt het dubbel terug. Ik voel mij ook altijd heel schuldig als ik brak ben.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:26 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed schat! Zijn er nog voldoende momenten dat je daar geen last van hebt en kunt genieten??
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor- en nadeel aan thuis werken:
--> Je krijgt mailtjes over chocoladekoekies op je werkmail maar er zijn er geen binnen handbereik![]()
Slankverantwoord: ja!
Leuk: niet zozeer
Ik vind dit zorgelijk klinken mop. Is er ook een soort somberheid/verdrietig gevoel aanwezig? Zou je nog een heleboel andere vragen willen stellen nu, maar moet toch echt eventjes aan het werk, maar heb je er wel eens met iemand over gesproken?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik al jaren.. Ja als ik veel heb gedronken dan geniet ik wel, dan heb ik even rust of zo. Maar de dag er na komt het dubbel terug. Ik voel mij ook altijd heel schuldig als ik brak ben.
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:06 schreef Probability het volgende:
Niet dat ik een plan B heb, maar dat was best een treurige gedachte.
Ja dat ook. Maar niet altijd hoor, komt in vlagen en nu is het wat sterker. Moet misschien gewoon op vakantie of zo. Nee dat niet, realiseerde mij het nooit zo.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik vind dit zorgelijk klinken mop. Is er ook een soort somberheid/verdrietig gevoel aanwezig? Zou je nog een heleboel andere vragen willen stellen nu, maar moet toch echt eventjes aan het werk, maar heb je er wel eens met iemand over gesproken?
Idem hier. Nog nooit meegemaakt dat er ook maar *iets* misging met zo'n dingquote:Op maandag 7 maart 2011 15:41 schreef Blurred86 het volgende:
het is mij werkelijk nog nooit overkomen dat een condoom scheurde of afgleed oidterwijl ik ze wel lang vrij regelmatig gebruikt heb
Misschien als ie spontaan slap wordt of zoquote:Op maandag 7 maart 2011 15:41 schreef Blurred86 het volgende:
het is mij werkelijk nog nooit overkomen dat een condoom scheurde of afgleed oidterwijl ik ze wel 8 jaar lang vrij regelmatig gebruikt heb, ik dacht eerlijk gezegd dat dat alleen gebeurde als je ze niet op de goede manier gebruikte ofzo
en ik begrijp dat dat voorlichtingsmateriaal in jouw geval misschien een beetje betuttelend is DaD, maar ik vind het toch echt wel goed dat ze het erbij doen hoor!
Mooizo!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:54 schreef _Calimero_ het volgende:
De Ware is sinds vrijdag officieel mijn vriendje![]()
Als het blijft aanhouden, zou ik het 't wel waard vinden om er eens over te kletsen met iemand. Zeker als je er al zo lang last van hebt!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja dat ook. Maar niet altijd hoor, komt in vlagen en nu is het wat sterker. Moet misschien gewoon op vakantie of zo. Nee dat niet, realiseerde mij het nooit zo.
Fijne kriebelsquote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef _Calimero_ het volgende:
en ik moet steeds aan hem denken en dan krijg ik van die kriebels![]()
![]()
Perfect of bijna perfect Engels, je hebt het wel gedaan Maria!
Ik haat het altijd om te moeten bellen in een andere taal..
Ach ik kom er soms in het NL niet eens uitquote:Op maandag 7 maart 2011 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Fijne kriebels![]()
Ik heb ook nog van die kriebels (nouja geen nieuweliefdekriebels maar wel ikhouvanjoukriebels), want hij is nog steeds heel lief voor mij
![]()
En ja, dat wel! Ik ben alleen altijd wel bang een modderfiguur te slaanTerwijl ik dat toch wel hoor te kunnen als Baatje Engels! Maar soit, oefening baart kunst enzulks.
Ik moest vandaag een psychotherapeut bellen en dat vond ik ook niet relaxed, het wsa ook echt zo'n hele oude statige manquote:Op maandag 7 maart 2011 16:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind bellen sowieso niet fijnben er ook niet goed in en raak er zenuwachtig van. Daarom blij met oudergesprekken vanavond en dat alles ook ingeroosterd kon worden. Soms krijg je nog een lijstje van ouders erbij die je moet bellen, huu
dat vind ik eng
.
*boksquote:Op maandag 7 maart 2011 16:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind bellen sowieso niet fijnben er ook niet goed in en raak er zenuwachtig van. Daarom blij met oudergesprekken vanavond en dat alles ook ingeroosterd kon worden. Soms krijg je nog een lijstje van ouders erbij die je moet bellen, huu
dat vind ik eng
.
Nou, bij mij wel hoor. Meermaalsquote:Op maandag 7 maart 2011 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Idem hier. Nog nooit meegemaakt dat er ook maar *iets* misging met zo'n ding.
Mij dus wel. Denk dat 'ie bij euhm, een bepaalde manoeuvre afgegleden is, of zo.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:41 schreef Blurred86 het volgende:
het is mij werkelijk nog nooit overkomen dat een condoom scheurde of afgleed oidterwijl ik ze wel 8 jaar lang vrij regelmatig gebruikt heb, ik dacht eerlijk gezegd dat dat alleen gebeurde als je ze niet op de goede manier gebruikte ofzo
en ik begrijp dat dat voorlichtingsmateriaal in jouw geval misschien een beetje betuttelend is DaD, maar ik vind het toch echt wel goed dat ze het erbij doen hoor!
Heb ik wel eens geprobeerd, maar ik heb een hele nare eigenschap, ik doe altijd alsof het heel erg goed met mij gaat ook al is het niet zoquote:Op maandag 7 maart 2011 15:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Als het blijft aanhouden, zou ik het 't wel waard vinden om er eens over te kletsen met iemand. Zeker als je er al zo lang last van hebt!
Nog een reden waarom dit topic fijn is: je denkt altijd dat je de enige bent met die kleine fobietjesquote:Op maandag 7 maart 2011 16:02 schreef Razztwizzle het volgende:
dat vind ik eng
.
Dat weten van jezelf is al de helft!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Heb ik wel eens geprobeerd, maar ik heb een hele nare eigenschap, ik doe altijd alsof het heel erg goed met mij gaat ook al is het niet zo
Ik ook. Neen ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Heb ik wel eens geprobeerd, maar ik heb een hele nare eigenschap, ik doe altijd alsof het heel erg goed met mij gaat ook al is het niet zo
Hoi.quote:
Ja en met jou gaat het momenteel ook niet zo goed he?quote:
Nee hoor. Het gaat geweldigquote:Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja en met jou gaat het momenteel ook niet zo goed he?
Ik hoop dat dat snel verandert en je wat grip kunt krijgen op waar het aan ligt
Absoluut!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
* MevrouwPuff is een open boek.
Dat kan ook zn voordeel hebben blijkbaar.
bij mij alleen bij mijn eerste keerquote:Op maandag 7 maart 2011 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Idem hier. Nog nooit meegemaakt dat er ook maar *iets* misging met zo'n ding.
Ja misschien is dat het wel. Ik weet ook niet wat ik heel graag wel zo willen. Ik wou dat ik de drang had om een half jaar weg te gaan, maar die heb ik niet..quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat weten van jezelf is al de helft!
Mijn radar/voelsprieten gaan een beetje op alert staan van wat je vertelt.. Je bent jong, er zijn momenteel geen grote nare dingen in je omgeving waardoor je je rot zou voelen, dus hoe komt het dan dat je daar toch zo'n last van hebt? En wanneer zou je je onbezorgd en beter voelen?
Speelt het feit dat jouw toekomstperspectief nog niet zo duidelijk is hier een grote rol in? Ik kan me voorstellen dat je wat zoekende bent, en een hoop 'moet' van jezelf zo lang je nog niet goed weet wat je 'wilt'.
Je kunt ze zowel koud eten als even opwarmen. Ik zou ze niet koken.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Even iets anders:
ik heb asperges uit een pot. Moet ik die koken of kan ik ze gewoon opwarmen in de magnetron?.
Ok, thanksquote:Op maandag 7 maart 2011 16:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kunt ze zowel koud eten als even opwarmen. Ik zou ze niet koken.
Ja datte!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:22 schreef Perruche het volgende:
Alleen opwarmen Vik
Maar ik weet niet hoor, de meeste mensen doen toch alsof het goed gaat ook al is dat niet zo? ken bijna niemand die dat niet doet, in meer of mindere mate.
Au!!!! Hoe kwam datquote:Op maandag 7 maart 2011 16:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben aangereden door een scooter op mijn nieuwe fiets en nu zit er een enorme slag in mijn wiel, zodanig gewokkeld dat hij niet meer kan draaien en mijn pinkie is ook stuk.
Eenvoor Prob.
En ik zeg altijd pas wat over akelige situaties als ik het zelf het ergste al zo'n beetje verwerkt heb, zodat ik het kan vertellen als een anekdote; als een akkefietje dat een ander overkwam.
Co! Wat 'n pech!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben aangereden door een scooter op mijn nieuwe fiets en nu zit er een enorme slag in mijn wiel, zodanig gewokkeld dat hij niet meer kan draaien en mijn pinkie is ook stuk.
Wat naar!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:29 schreef conleche het volgende:
Je zag er zaterdag ook goed uit.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:37 schreef Merel het volgende:
CoWat gebeurde er precies?
De rest van de wereld hoeft van mij ook nooit zo nodig te weten hoe ik me voel. Hier in het topic vertel ik het wel, maar vaak toch met "komt wel goed" of "we zien wel" of andere dingen om het te relativeren. Hell, ik wil aan mezelf niet eens toegeven hoe ik me echt voel meestal, laat staan dat ik dat aan anderen laat zien.
Koesje op de pink!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:36 schreef conleche het volgende:
Het was een vrouw.Zij kwam uit een straat en ik zag al dat ze me niet zag, dus ik stopte maar, maar toen ging ze vaart maken om in te voegen en ging schuin over het fietspad om dat te doen, maar daar stond ik te wachten en aangezien ze de andere kant opkeek had ze me niet gezien en vloog ze vol m'n wiel in. En m'n hand kwam tussen mijn stuur en het hare. Vandaar de pink.
Oh en Koek was er niet bij en ik denk dat er alleen een nieuw wiel in moet, dus het had erger kunnen zijn.
Ik mag toch hopen dat je haar nummerbord genoteerd hebt en dat zij de schade vergoedt. Hoop dat je pink niet al teveel pijn doet?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hoop het.![]()
nee, ik geloof het niet
Je moet wel oppassen dat je voorvork niet is verbogen en dat je frame geen harde klap heeft gehad..quote:Op maandag 7 maart 2011 16:36 schreef conleche het volgende:
Het was een vrouw.Zij kwam uit een straat en ik zag al dat ze me niet zag, dus ik stopte maar, maar toen ging ze vaart maken om in te voegen en ging schuin over het fietspad om dat te doen, maar daar stond ik te wachten en aangezien ze de andere kant opkeek had ze me niet gezien en vloog ze vol m'n wiel in. En m'n hand kwam tussen mijn stuur en het hare. Vandaar de pink.
Oh en Koek was er niet bij en ik denk dat er alleen een nieuw wiel in moet, dus het had erger kunnen zijn.
Witlof, mandarijn, appel, yoghurtdressing.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:49 schreef Jagärtrut het volgende:
geen tijd om terug te zoeken, maar witlofsalade, iemand ideen?
witlof, mandarijn/appel, dressing op mayo basis?
Ham en ananas in kleine stukjes erbij!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Ben je dus mooi ingetrapt hèquote:
witlof, peer, appelazijn, blauwe kaas (jamie oliver)quote:Op maandag 7 maart 2011 16:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Je hebt 2 tellen voor ze binnen kwam de pot plamuur weggezet?quote:
Au naturel.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt 2 tellen voor ze binnen kwam de pot plamuur weggezet?
Maakt niet uit, want die muts moet dokken. Voor fiets en pink. Want een schilder heeft haar pink nodig, derving van inkomsten.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh wat jammer van de fiets! Was ie nou wel of niet verzekerd?
Zou hem mooi laten opknappen tot hij weer als nieuw isquote:Op maandag 7 maart 2011 17:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Maakt niet uit, want die muts moet dokken. Voor fiets en pink. Want een schilder heeft haar pink nodig, derving van inkomsten.
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:00 schreef Probability het volgende:
Berbrana Dragon is ook mijn lievelingswijn XM, bedankt voor de tip!
Of was jij dat nietquote:
Ze bedoelt Blurred, volgens mij, die zei dat haar lievelingswijn in de bonus was bij AHquote:
Nee, dat was ik nietquote:Op maandag 7 maart 2011 17:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Of was jij dat niet?
Je zei dat je lievelingswijn in de bonus was, ik werd nieuwsgierig welke dat was, bleek Berbrana Dragon te zijn.
Jij hebt er geenquote:
Kan beiden, gooi het meestal ervoor erin.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als je kruiden door je broodje wil doen, moet je dat er dan voor of na het rijzen in doen?
Okee dank jequote:Op maandag 7 maart 2011 17:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan beiden, gooi het meestal ervoor erin.
Lekkerrr! Nou nog een burpday-waardige Dquote:Op maandag 7 maart 2011 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Verjaardagslijst
O: bakje kwark met wat muesli
T: taart
L: geroosterde ciabatta met nom nom tonijnsalade en zulks
T: puntje kwarktaart
S: RPM
D: boterhammetje denk ik
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!
Ik ga zo lasagna eten door manlief gemaakt. Yeuy
wat een suiker, siral. ontbijtkoek, krentebol, multivruchtensap, paaseitjes...quote:Op maandag 7 maart 2011 18:16 schreef Siral het volgende:
O: kaiserbroodje met fricandeau/half plakje 30+kaas. 2 plakjes ontbijtkoek light.
S: 45 min krachttraining, 20 min cardio.
L: grote krentenbol met half plakje 45+ kaas, glas multi vruchtensap van hero, appel.
T: 2 kopjes koffie met melk.
D: aardappel anders, varkens koteletje, ananas/sla.
T: paar paaseitjes.
Ja, die krentenbol wilde ik eigenlijk vervangen door yoghurt met twee kiwis. Maar ik at zonder te weten bij oma, en die had alleen krentenbollen en vruchtensap, le sigh. En die ontbijtkoek is minder suiker! En die paaseitjes mag ik gewoonquote:Op maandag 7 maart 2011 18:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat een suiker, siral. ontbijtkoek, krentebol, multivruchtensap, paaseitjes...
quote:
Stomme checker. Vet is niet per se slecht, zelfs verzadigd vet met mate kan niet zoveel kwaad, als je maar voldoende beweegt. Suiker is een grotere bedreiging voor de gezondheid.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:38 schreef Siral het volgende:
Over suiker zegt de Caloriechecker trouwens nooit niks, die heeft het alleen over vet en verzadigd vet. Wel stom eigenlijk. Maargoed ik heb redelijk gesport vandaag dus die suiker kon ik best gebruiken.
Nee, dit soort suikers kun je nooit gebruiken. Liever eet je wat meer vezels en groente. Sla is namelijk geen groente. En light, smight. Volgens mij zit er in de light ontbijtkoek nog veel meer rotzooi dan in andere ontbijtkoek.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:38 schreef Siral het volgende:
Over suiker zegt de Caloriechecker trouwens nooit niks, die heeft het alleen over vet en verzadigd vet. Wel stom eigenlijk. Maargoed ik heb redelijk gesport vandaag dus die suiker kon ik best gebruiken.
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen ontbijtkoek meer gehad sinds ik door loveli de laatste batch in de prullenbak heb gedumpt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen ontbijtkoek meer gehad sinds ik door loveli de laatste batch in de prullenbak heb gedumpt.
Ik pak ontbijtkoek ook nooit, had er nu echt ff zin in inderdaad..quote:Op maandag 7 maart 2011 18:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, dit soort suikers kun je nooit gebruiken. Liever eet je wat meer vezels en groente. Sla is namelijk geen groente. En light, smight. Volgens mij zit er in de light ontbijtkoek nog veel meer rotzooi dan in andere ontbijtkoek.
Wel lekker, trouwens. Ontbijtkoek...
Maar zooooveel suiker heb ik vandaag toch ook niet niet op? En die ontbijtkoek is echt een uitzondering, krentenbol ook. Normaal eet ik gewoon meergranen brood en yoghurt e.d.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Stomme checker. Vet is niet per se slecht, zelfs verzadigd vet met mate kan niet zoveel kwaad, als je maar voldoende beweegt. Suiker is een grotere bedreiging voor de gezondheid.
Kunstmatig gehard vet is slecht. Dierlijk vet moet je maat mee houden, maar is midner vet dan het vet uit koekjes enzo.
/kort door de bocht, want eten.
spannend zeg, leuk! is dat ook goedkoper als je besluit om na je phd daar niet te blijven? 4 a 5 jaar is op huizenkoopgebied nog best wel kort toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:58 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben stiekem aan het overwegen een appartement te kopen hier. Nu ik weet dat ik langer blijf, kan het op den duur goedkoper zijn. En veel Zweden doen dat!
super! Ik zat laatst nog aan je te denken icm wat je nu qua wonen ging doen! Spannend!quote:Op maandag 7 maart 2011 18:58 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben stiekem aan het overwegen een appartement te kopen hier. Nu ik weet dat ik langer blijf, kan het op den duur goedkoper zijn. En veel Zweden doen dat!
Receptjequote:Op maandag 7 maart 2011 19:08 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben zalm in dillesaus met prei en wortel en erwtjes aan het makenen daarbij diepvriesaardappelpartjes uit de oven
say whut, 1300quote:Op maandag 7 maart 2011 19:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
1300 kcal per portie![]()
Hopelijk was mijn versie minder danIk had voor 2 personen: 5 plakjes hartige taartdeeg, 1 bol mozzarella, 1 courgette, wat groene pesto en parmezaan! Lijkt me toch niet zo heul erg
Ik ben zoiets niet snel zat hoor Merel. Ben trouwens trots op je dat je toch goed voor jezelf zorgt en voor jezelf opkomt. De weg van de minste weerstand is vaak toch makkelijker....quote:Op maandag 7 maart 2011 19:09 schreef Merel het volgende:
Spannend Jagar!
Hier staat ook lasagne op het menu, kant-en-klare. Ik vind die van de C1000 gewoon echt lekker, dus waarom moeite doen om zelf te maken...
Niet dat ik honger heb. Ik heb definitief tegen de collega gezegd dat ik vanavond niet kom. Maar op de een of andere manier voelt het net zo rot om voor jezelf op te komen als om er gewoon aan toe te geven en je te laten gebruiken.
Sorry voor het dramatische gedoe de laatste dagen hier. Als jullie het zat zijn begin ik wel een dagboek ofzo. Dit schiet ook niet op.
Had je het zelf niet gezien? Sorry!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
1300 kcal per portie![]()
Hopelijk was mijn versie minder danIk had voor 2 personen: 5 plakjes hartige taartdeeg, 1 bol mozzarella, 1 courgette, wat groene pesto en parmezaan! Lijkt me toch niet zo heul erg
Heerlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 19:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben zoiets niet snel zat hoor Merel. Ben trouwens trots op je dat je toch goed voor jezelf zorgt en voor jezelf opkomt. De weg van de minste weerstand is vaak toch makkelijker....
Ik ben ook trots op mezelf. Hele dag gebeld en gemaild, maar waar waarschijnlijk is het eindelijk gelukt om om te boeken. Wel een heel stuk duurder, maar luxe. Kijk
[ afbeelding ]
Laat je niet verwarren door de titel, het is geen sexhotel![]()
Het eten schijnt ge-wel-dig te zijn.
Deze maand nog. Ik heb er nu wel zin in. Hoop alleen wel dat ze snel de bevestiging sturen, anders moet ik alsnog naar dat andere hotelquote:Op maandag 7 maart 2011 19:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Heerlijk. Adult only pool
. Wanneer ga je?
uh, het is een beetje zelfbedachtquote:
Morgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Merel het volgende:
Ziet er geweldig uit Tink! Ik wil oooook!
Had je nu de uitslagen al binnen van de dokter eigenlijk..?
En ik vind het lief dat je dit zegt Tink. Ik snap ook niet zo goed waarom ik heb zo moeilijk vind om voor mezelf op te komen. De huis-tuin-en-keuken-psycholoog zou waarschijnlijk zeggen dat ik mezelf niet leuk genoeg vind en dat ik eerst mezelf leuk moet gaan vinden voordat iemand anders me leuk kan vindenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben zoiets niet snel zat hoor Merel. Ben trouwens trots op je dat je toch goed voor jezelf zorgt en voor jezelf opkomt. De weg van de minste weerstand is vaak toch makkelijker....
Enerzijds hoop ik dat er niks uit komt en dat je dus gewoon gezond bentquote:
Prima lijstje toch wel hoor, denk ik danquote:Op maandag 7 maart 2011 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pre-O: geroosterde boterham met boter
O: brinta
T: stukje creamy lemon crumb square
L: 2 boterhammen met hagelslag, kom tomatensoep
T: 2 zuurtjes
T: kom vanilleyoghurt
D: spinaziesalade met tomaat, gekookt ei, uitgebakken spekjes, aardappeltjes uit de oven
T: banaan
Heb het gevoel dat ik de hele dag heb lopen eten.
Ziet er super uit!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben ook trots op mezelf. Hele dag gebeld en gemaild, maar waar waarschijnlijk is het eindelijk gelukt om om te boeken. Wel een heel stuk duurder, maar luxe. Kijk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daar moet ik inderdaad eens over na gaan denken. Op dit moment gaan de prijzen hier heel hard omhoog, en alles wordt snel verkocht. Maar, het is inderdaad een behoorlijk risico. Het is jammer gneoeg ook heel lastig iets te huren te vinden...quote:Op maandag 7 maart 2011 19:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
spannend zeg, leuk! is dat ook goedkoper als je besluit om na je phd daar niet te blijven? 4 a 5 jaar is op huizenkoopgebied nog best wel kort toch?
Als de prijzen heel erg stijgen kan er ook sprake zijn van een vastgoedbubbel. Maar als je iets leuks tegenkomt... doen!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
daar moet ik inderdaad eens over na gaan denken. Op dit moment gaan de prijzen hier heel hard omhoog, en alles wordt snel verkocht. Maar, het is inderdaad een behoorlijk risico. Het is jammer gneoeg ook heel lastig iets te huren te vinden...
Oh naaaais!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:50 schreef Tinkepink het volgende:
Wie meer wil lezen: http://www.zoover.nl/span(...)alma-nova/aparthotel
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:50 schreef Tinkepink het volgende:
Wie meer wil lezen: http://www.zoover.nl/span(...)alma-nova/aparthotel
Leuk. Wat draag je erop? Een jasje?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie, voor een bruiloft? Voor betere foto, klik hier
ik vind m leukquote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, zou hem nog moeten kopen. Bruiloft is begin mei in zuid-duitsland, en nog een bruiloft begin augustus in zuid-duitsland,dus dan zou het zo kunnen, denk ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk. Wat draag je erop? Een jasje?
Dan hoef je er inderdaad niets bij te dragen. Volgens mij zijn de kleuren ook heel mooi bij je haar.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Geen idee, zou hem nog moeten kopen. Bruiloft is begin mei in zuid-duitsland, en nog een bruiloft begin augustus in zuid-duitsland,dus dan zou het zo kunnen, denk ik.
Leuk! Mooie kleuren ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die blauwe leuker!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Dit is een andere optie:
[ afbeelding ]
Ja, ik ook denk ik. Plus, die is goedkoper. Zo tof, een website speciaal voor lange mensen. Jammer dat ik m'n mandje nu al heel erg vol heb, voor meer dan 200 ponden...Maar eens selecteren.quote:
Awww, wat lief én wat zielig!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ze zouden je denk ik allebei mooi staan, Jätje, al vind ik de blauwe denk ik echt wat voor jou!
Tevens; awww![]()
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)ap-met-knuffel.dhtml
ik heb ook weetabix gekocht. Los je dat spul op in melk/yoghurt?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje is geworden
o. weetabix met melk
t. boterham met pindakaas
l. spaghetti bolognese
t. paar handjes popcorn + halve ijscoupe
d. 3 crackers met kaas + rolmops
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Merel het volgende:
Ik vind Arie een gluiperd. Maar ik heb wel z'n telefoonnummer bedenk ik me net![]()
alleen als hij 100% voor jou gaat, punt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef Merel het volgende:
En ik ga nu toch maar de lasagna in de oven zetten. Heb totaal geen honger, maar een mens moet toch eten hè.
De collega blijft aandringen of ik kom. Hij maakt het me expres moeilijk ofzo
Nietus, jij hebt al een Baard!quote:
Dit dusquote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En MerelMoet ie zich niet in een hoekje gaan schamen ipv het jou lastiger maken?
Hij scoort geen bonuspunten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |