Je zag er zaterdag ook goed uit.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:37 schreef Merel het volgende:
CoWat gebeurde er precies?
De rest van de wereld hoeft van mij ook nooit zo nodig te weten hoe ik me voel. Hier in het topic vertel ik het wel, maar vaak toch met "komt wel goed" of "we zien wel" of andere dingen om het te relativeren. Hell, ik wil aan mezelf niet eens toegeven hoe ik me echt voel meestal, laat staan dat ik dat aan anderen laat zien.
Koesje op de pink!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:36 schreef conleche het volgende:
Het was een vrouw.Zij kwam uit een straat en ik zag al dat ze me niet zag, dus ik stopte maar, maar toen ging ze vaart maken om in te voegen en ging schuin over het fietspad om dat te doen, maar daar stond ik te wachten en aangezien ze de andere kant opkeek had ze me niet gezien en vloog ze vol m'n wiel in. En m'n hand kwam tussen mijn stuur en het hare. Vandaar de pink.
Oh en Koek was er niet bij en ik denk dat er alleen een nieuw wiel in moet, dus het had erger kunnen zijn.
Ik mag toch hopen dat je haar nummerbord genoteerd hebt en dat zij de schade vergoedt. Hoop dat je pink niet al teveel pijn doet?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hoop het.![]()
nee, ik geloof het niet
Je moet wel oppassen dat je voorvork niet is verbogen en dat je frame geen harde klap heeft gehad..quote:Op maandag 7 maart 2011 16:36 schreef conleche het volgende:
Het was een vrouw.Zij kwam uit een straat en ik zag al dat ze me niet zag, dus ik stopte maar, maar toen ging ze vaart maken om in te voegen en ging schuin over het fietspad om dat te doen, maar daar stond ik te wachten en aangezien ze de andere kant opkeek had ze me niet gezien en vloog ze vol m'n wiel in. En m'n hand kwam tussen mijn stuur en het hare. Vandaar de pink.
Oh en Koek was er niet bij en ik denk dat er alleen een nieuw wiel in moet, dus het had erger kunnen zijn.
Witlof, mandarijn, appel, yoghurtdressing.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:49 schreef Jagärtrut het volgende:
geen tijd om terug te zoeken, maar witlofsalade, iemand ideen?
witlof, mandarijn/appel, dressing op mayo basis?
Ham en ananas in kleine stukjes erbij!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Ben je dus mooi ingetrapt hčquote:
witlof, peer, appelazijn, blauwe kaas (jamie oliver)quote:Op maandag 7 maart 2011 16:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Je hebt 2 tellen voor ze binnen kwam de pot plamuur weggezet?quote:
Au naturel.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt 2 tellen voor ze binnen kwam de pot plamuur weggezet?
Maakt niet uit, want die muts moet dokken. Voor fiets en pink. Want een schilder heeft haar pink nodig, derving van inkomsten.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh wat jammer van de fiets! Was ie nou wel of niet verzekerd?
Zou hem mooi laten opknappen tot hij weer als nieuw isquote:Op maandag 7 maart 2011 17:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Maakt niet uit, want die muts moet dokken. Voor fiets en pink. Want een schilder heeft haar pink nodig, derving van inkomsten.
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:00 schreef Probability het volgende:
Berbrana Dragon is ook mijn lievelingswijn XM, bedankt voor de tip!
Of was jij dat nietquote:
Ze bedoelt Blurred, volgens mij, die zei dat haar lievelingswijn in de bonus was bij AHquote:
Nee, dat was ik nietquote:Op maandag 7 maart 2011 17:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Of was jij dat niet?
Je zei dat je lievelingswijn in de bonus was, ik werd nieuwsgierig welke dat was, bleek Berbrana Dragon te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |