Als je de badkamer aan het poetsen bent, 400kcal/uur!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
hoeveel Kcal verbrand je gemiddeld bij het uitmesten van je huis?
Ik had hetzelfdequote:Op maandag 7 maart 2011 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zal wel een harteloze trut zijn, maar ik heb dat dansfilmpje afgezet. Hij doet toch aldoor hetzelfde?.
Daar moet ik het niet van hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
hoeveel Kcal verbrand je gemiddeld bij het uitmesten van je huis?
'Lopend boodschappen doen' is dat niet ook een beetje afhankelijk van waar de supermarkt is?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je de badkamer aan het poetsen bent, 400kcal/uur!
Jullie zijn verschrikkelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 12:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, net even dat dansfilmpje gekeken, maar dat gezwieber met die armen werkt eigenlijk vooral op m'n lachspieren.
idd, ik vond het ook al een beetje een dom lijstje.. volgens mij hebben ze het BMR er ook in meegenomen steeds, lekker nuttig.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
'Lopend boodschappen doen' is dat niet ook een beetje afhankelijk van waar de supermarkt is?Mijn dichtstbijzijnde is 5 km ofzo
.
Als je de hele dag in bad ligt verbrand je vast wel iets van 1300 kcalquote:Op maandag 7 maart 2011 12:40 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
idd, ik vond het ook al een beetje een dom lijstje.. volgens mij hebben ze het BMR er ook in meegenomen steeds, lekker nuttig.
Ja, ik vind het zelf ook heul oneerlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:08 schreef Phaidra het volgende:
@Merel, is er geen natuurgebied in de buurt waar je even lekker uit kan waaien? Dat is op maandagmiddag vast uitgestorven. En dan vanavond inderdaad op de bank met thee, dekentje en een filmpje ofzo...
![]()
Hmm loveli, je maakt ons wel nieuwschierig zo!
Co, ik vind het wel wat vreemd dat je zo snel aankomt van 1 à 2 dagen minder netjes eten, zeker met 3-4x sporten in de week. Veel succes met low-carben!
Het schijnt zo te zijn dat je voor elke gram vet ook een paar gram water opslaat. Als dat waar is, klopt dat verhaal inderdaad niet. 7000 kcal is de verbrandingswaarde van een kilo vet, maar dat is dan niet het enige dat je opslaat.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelf ook heul oneerlijk.En dat verhaal dat je 7000 kcals. extra zou moeten eten om een kilo aan te komen: dat vind ik echt klinkklare onzin. Dat gaat bij mij in ieder geval veel rapper.
en nieuwsCHierig?
volgens mij wordt vet juist redelijk 'waterloos' opgeslagen, koolhydraten (glycogeen) juist met veel water.. en het was toch ook 9000 kcal eten om een kilo aan te komen, maar je hoeft 'maar' 7000 kcal minder te eten om een kilo af te vallen? zou het even na moeten zoekenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat je voor elke gram vet ook een paar gram water opslaat. Als dat waar is, klopt dat verhaal inderdaad niet. 7000 kcal is de verbrandingswaarde van een kilo vet, maar dat is dan niet het enige dat je opslaat.
If you think there's no such thing as free lunch, you've never had a decent roadkill.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:55 schreef loveli het volgende:
Iedereen weet toch dat je om aan te komen een of 2 rotte dagen nodig hebt en om het eraf te krijgen meerdere weken? There ain't no such thing as free lunch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Bij mijn AH staat het ergens in de koeling bij de salades. Lekker hoor!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit houmous gehad. Volgens Pief is het in de AH te verkrijgen, maar ik zie het echt nooit.
Wederom, maak het lekker zelfquote:Op maandag 7 maart 2011 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit houmous gehad. Volgens Pief is het in de AH te verkrijgen, maar ik zie het echt nooit.
Wat is de reden dat ze willen dat je al die dagen in de zomer opneemt? Je kunt tijdens je phd toch sowieso redelijk vrij je tijd indelen lijkt mij? Een vriendin van me moest met vakanties wel rekening houden met de werkstudenten die klusjes voor haar deden, want als zij opeens midden in het jaar een maand vakantie op zouden nemen zou er geen werk voor hen zijn, maar verder moet het toch niet uitmaken? Of werkt het in Zweden anders?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:45 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, gedoe met vakantiedagen en phd:
Als voltijdwerkende krijg ik 28 vakantiedagen. Omdat ik nu een half jaar contract had, heb ik er 14, maar ik zal er dit jaar 28 krijgen. Nu willen ze dat ik al die 28 dagen uitneem in de zomer. Dat zou betekenen dat ik anderhavle maand vakantie heb, wat ik veel te lang vind. Ik wil liever wat dagen bewaren voor rond de kerst, en hier en daar eens een dagje vrij nemen.
Het lastige is dat de de loonadministratiemevrouw weinig engels spreekt, en ik dus mijn punt niet goed duidelijk kan maken.. Straks maar eens met iemand anders proberen te praten..
Ik zag het net op albert.nl, ga daar dus eens kijken straksquote:Op maandag 7 maart 2011 12:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bij mijn AH staat het ergens in de koeling bij de salades. Lekker hoor!
Droog, dat hondje...
Oeh, dat recept sla ik op!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wederom, maak het lekker zelf![]()
Het staat meestal bij de salades (huzarensalades enzo)
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:39 schreef progje het volgende:
mm was wel wat weinig toen ik het las.. dus aangepast:
Lijstje
O: smoothie van yoghurt en blauwe bessen
T: 1 plakje ham + gekookt ei
L: salade van 4 stronkjes witlof + halve paprika + 1 tomaat, 100 gram gerookte kipfilet, augurk. Dressing van mayo + mosterd + kruiden
T: babybel kaasje + halve paprika
D: knoflook gamba's en broccoli
Was het een leuk cadeau? Waarom teruggeven? Kost moeite.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:00 schreef Merel het volgende:
En ik ben benieuwd hoe onze aarbeid Syrena dit weekend heeft beleefd
Ik ga inderdaad maar even een stukje fietsen. En bedenken of ik het cadeau van de collega nog demonstratief ga teruggeven of niet.
Om daarmee een signaal af te geven, misschien?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Was het een leuk cadeau? Waarom teruggeven? Kost moeite.
Oh bah, dat is vervelend. Wel enigzins begrijpelijk (vaak is de universiteit dan dicht) maar wel irritant.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:45 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, gedoe met vakantiedagen en phd:
Als voltijdwerkende krijg ik 28 vakantiedagen. Omdat ik nu een half jaar contract had, heb ik er 14, maar ik zal er dit jaar 28 krijgen. Nu willen ze dat ik al die 28 dagen uitneem in de zomer. Dat zou betekenen dat ik anderhavle maand vakantie heb, wat ik veel te lang vind. Ik wil liever wat dagen bewaren voor rond de kerst, en hier en daar eens een dagje vrij nemen.
Het lastige is dat de de loonadministratiemevrouw weinig engels spreekt, en ik dus mijn punt niet goed duidelijk kan maken.. Straks maar eens met iemand anders proberen te praten..
Echt waar? Hier is de uni nooit dicht, onderzoek gaat altijd door.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh bah, dat is vervelend. Wel enigzins begrijpelijk (vaak is de universiteit dan dicht) maar wel irritant.
hier dus ook niet. En ik heb even bij de andere huidige phd studenten nagevraagd, en die hoeven dat ook niet. Dus maar even met de baas overleggen, misschien dat hij meer weet..quote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Echt waar? Hier is de uni nooit dicht, onderzoek gaat altijd door.
Ik zou het houden. Gegeven blijft gegeven.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Om daarmee een signaal af te geven, misschien?.
Ik zou het ook teruggeven (op het werk! niet een afspraak ervoor maken!)
Hier vaak wel iig de sectie FGW, ik weet niet of Jagär ook onderwijs moet geven? Dan is het wel begrijpelijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Echt waar? Hier is de uni nooit dicht, onderzoek gaat altijd door.
Die is smerig! Tenminste wel die ik daar had gehaald.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Ze hoeft toch ook helemaal niet de koele kikker te spelen? Ik vind dat hij best mag weten wat hij heeft aangericht.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zou het houden. Gegeven blijft gegeven.![]()
Teruggeven zou ik zelf eerder zien als een signaal (je maakt je er blijkbaar druk genoeg over om het terug te willen geven).
Moest even heeeeeeel hard denken hoe die ANOVA van jou ook weer moest!quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zou het houden. Gegeven blijft gegeven.![]()
Teruggeven zou ik zelf eerder zien als een signaal (je maakt je er blijkbaar druk genoeg over om het terug te willen geven).
Eens met Coco. Dat er drama is betekent niet dat het uitgespeeld moet worden met een cadeautje in de hoofdrol. Lekker houden/weggooien whatever en McDick laten weten dat 'ie je heel andere dingen heeft voorgespiegeld dan hoe de zaken er nu voor staan en dat je daar niet lichtjes over denkt.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze hoeft toch ook helemaal niet de koele kikker te spelen? Ik vind dat hij best mag weten wat hij heeft aangericht.
McDick? Dat lijkt mij heel goed samen te gaan met:quote:Op maandag 7 maart 2011 13:33 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Eens met Coco. Dat er drama is betekent niet dat het uitgespeeld moet worden met een cadeautje in de hoofdrol. Lekker houden/weggooien whatever en McDick laten weten dat 'ie je heel andere dingen heeft voorgespiegeld dan hoe de zaken er nu voor staan en dat je daar niet lichtjes over denkt.
Wat loveli inderdaad ook al zei, ik zou het niet via een cadeautje spelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:17 schreef Viking84 het volgende:
Ze hoeft toch ook helemaal niet de koele kikker te spelen? Ik vind dat hij best mag weten wat hij heeft aangericht.
Je moet doen wat voor jou het beste voeltquote:Op maandag 7 maart 2011 14:08 schreef Merel het volgende:
Dat heb ik 'm allemaal gezegd. Verandert niks aan de situtie. Wil ook niet dramatisch doen, gewoon dat het ding op z'n bureau ligt als 'ie morgen op werk komt, als symbool dat 't nu klaar is en dat ik niks meer van 'm wil ofzo. Ik zie wel.
Fuck... die doe ik wel vaker fout. Zwakke taalplek ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 12:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelf ook heul oneerlijk.En dat verhaal dat je 7000 kcals. extra zou moeten eten om een kilo aan te komen: dat vind ik echt klinkklare onzin. Dat gaat bij mij in ieder geval veel rapper.
en nieuwsCHierig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Dat je jezelf toestaat die pijn te voelen, dat is juist sterk. Vind ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:36 schreef Merel het volgende:
Ik ben niet sterk, ik sta te janken bij de konijntjes in het tuincentrum
Ik hoor ook vaak niks, ook niet als ik er nog achteraan mail. Onbeschoft idd.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:47 schreef Razztwizzle het volgende:
Lekker dan Vik. Soms zijn bedrijven qua vacatures en sollicitaties ook maar wat aan het prutsen hè
. M'n moeder heeft nu godzijdank een baan, maar die hoorde ook op de helft van haar sollicitaties gewoon niks terug. Vind het wel zo netjes om dan even terug te bellen dat iemand het niet is geworden.
Staat naast de selleriesalade in het koelvak en volgens mij ook gewoon uit blik maar dat lijkt mij niet zo lekker..quote:Op maandag 7 maart 2011 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Lijkt me dan weer wel een bijzonder prettig gevoel om te hebben als je binnenkort weer op gesprek mag inderdaad!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel cool dat ik indruk heb gemaakt tijdens het sollicitatiegesprek, want het was best een pittig gesprek, vond ik. Dit is wel weer een boost voor m'n ego.
Hier loopt altijd een reigert rondquote:Op maandag 7 maart 2011 15:00 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb echt zo lekker gefietst net19.5 km, waarvan de tweede helft met flinke tegenwind; best vermoeiend! toen ik van het pontje afkwam zag ik van heel dichtbij twee ooievaars staan, die beesten zijn groot! echt gaaf om te zien
Ohquote:Op maandag 7 maart 2011 15:06 schreef Blurred86 het volgende:
maar reigers vind ik niet zo boeiend want die zie ik heel vaaken die zijn ook nog wel wat kleiner dan ooievaars, vind ik minder indrukwekkend
Eekhoorntjes zijn altijd leuk!!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh.
Eekhoorntjes hebben we ook hier, is dat cooler?.
ja dat is al beterquote:Op maandag 7 maart 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh.
Eekhoorntjes hebben we ook hier, is dat cooler?.
Wat vind je er dan niet leuk aan? Dan kun je dat toch veranderen?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:06 schreef Probability het volgende:
Bedacht mij net, als mijn leven er de komende 2-3 jaar net zo uitziet, dan heb ik er niet zo een zin in.
Niet dat ik een plan B heb, maar dat was best een treurige gedachte.
de rode zijn dat denk ik, die zijn het bestequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Hmm... de voorspelbaarheid en verplichtingen. Ik dacht eerst dat ik dat ik dat fijn vond, maar eigenlijk toch niet. Maar zonder regelmatigheid wordt mijn leven ook weer te chaotisch. En het idee dat niets vanzelf gaat en ik alles alleen moet doen. En een constant schuld gevoel.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat vind je er dan niet leuk aan? Dan kun je dat toch veranderen?
*boks*quote:Op maandag 7 maart 2011 15:06 schreef Probability het volgende:
Bedacht mij net, als mijn leven er de komende 2-3 jaar net zo uitziet, dan heb ik er niet zo een zin in.
Ik heb ook moeite mijzelf van de bank te slepen en ik heb er niet eens een goede reden voorquote:Op maandag 7 maart 2011 15:15 schreef Merel het volgende:
[..]
*boks*
Zo denk ik over de rest van m'n leven.
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Drogist. Gewoon te koop. En eentje op voorraad een optie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Waar heb jij een schuldgevoel over dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite mijzelf van de bank te slepen en ik heb er niet eens een goede reden voor!!
Drogist op zondagochtend? Niet hier, hoor. Eentje op voorraad is wel een idee. Slik ze liever helemaal niet natuurlijk, maar goed.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Drogist. Gewoon te koop. En eentje op voorraad een optie?
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is een map?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom moest je dat halen?
![]()
ik heb de afkorting inmiddels door en het waarom is me nu ook duidelijk
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Hey, verwacht van mij geen tipsquote:Op maandag 7 maart 2011 15:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite mijzelf van de bank te slepen en ik heb er niet eens een goede reden voor!!
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat is een map?
En waarom moest je dat halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |