Hier loopt altijd een reigert rondquote:Op maandag 7 maart 2011 15:00 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb echt zo lekker gefietst net19.5 km, waarvan de tweede helft met flinke tegenwind; best vermoeiend! toen ik van het pontje afkwam zag ik van heel dichtbij twee ooievaars staan, die beesten zijn groot! echt gaaf om te zien
Ohquote:Op maandag 7 maart 2011 15:06 schreef Blurred86 het volgende:
maar reigers vind ik niet zo boeiend want die zie ik heel vaaken die zijn ook nog wel wat kleiner dan ooievaars, vind ik minder indrukwekkend
Eekhoorntjes zijn altijd leuk!!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh.
Eekhoorntjes hebben we ook hier, is dat cooler?.
ja dat is al beterquote:Op maandag 7 maart 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh.
Eekhoorntjes hebben we ook hier, is dat cooler?.
Wat vind je er dan niet leuk aan? Dan kun je dat toch veranderen?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:06 schreef Probability het volgende:
Bedacht mij net, als mijn leven er de komende 2-3 jaar net zo uitziet, dan heb ik er niet zo een zin in.
Niet dat ik een plan B heb, maar dat was best een treurige gedachte.
de rode zijn dat denk ik, die zijn het bestequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Hmm... de voorspelbaarheid en verplichtingen. Ik dacht eerst dat ik dat ik dat fijn vond, maar eigenlijk toch niet. Maar zonder regelmatigheid wordt mijn leven ook weer te chaotisch. En het idee dat niets vanzelf gaat en ik alles alleen moet doen. En een constant schuld gevoel.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat vind je er dan niet leuk aan? Dan kun je dat toch veranderen?
*boks*quote:Op maandag 7 maart 2011 15:06 schreef Probability het volgende:
Bedacht mij net, als mijn leven er de komende 2-3 jaar net zo uitziet, dan heb ik er niet zo een zin in.
Ik heb ook moeite mijzelf van de bank te slepen en ik heb er niet eens een goede reden voorquote:Op maandag 7 maart 2011 15:15 schreef Merel het volgende:
[..]
*boks*
Zo denk ik over de rest van m'n leven.
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Drogist. Gewoon te koop. En eentje op voorraad een optie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Waar heb jij een schuldgevoel over dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite mijzelf van de bank te slepen en ik heb er niet eens een goede reden voor!!
Drogist op zondagochtend? Niet hier, hoor. Eentje op voorraad is wel een idee. Slik ze liever helemaal niet natuurlijk, maar goed.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Drogist. Gewoon te koop. En eentje op voorraad een optie?
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is een map?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom moest je dat halen?
![]()
ik heb de afkorting inmiddels door en het waarom is me nu ook duidelijk
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Hey, verwacht van mij geen tipsquote:Op maandag 7 maart 2011 15:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite mijzelf van de bank te slepen en ik heb er niet eens een goede reden voor!!
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat is een map?
En waarom moest je dat halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |