quote:

Zo maar 's aan de slag, 't is héérlijk weer!
 Zo maar 's aan de slag, 't is héérlijk weer!  

Jezus, dat was echt mooi zeg!quote:
 .
. . Maar ik ben een beetje labiel vandaag, geloof ik
. Maar ik ben een beetje labiel vandaag, geloof ik  .
.

Niet labieler dan die grote vent bij de jury, maar ik ging ook bijna hoor!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jezus, dat was echt mooi zeg!.
Ik zit gewoon te janken. Maar ik ben een beetje labiel vandaag, geloof ik
.

Het was echt prachtig. Ik verwachtte een lachwekkend filmpje, maar had meteen al door dat het bloedserieus werd.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:00 schreef MarMar het volgende:
[..]
Niet labieler dan die grote vent bij de jury, maar ik ging ook bijna hoor!
Mooi!!!
 .
.

dus tot nu toe nog niet ontbeten
 dus tot nu toe nog niet ontbeten   ben al een half uur aan het overwegen of ik snel even naar de supermarkt zal gaan om bananen te halen..
 ben al een half uur aan het overwegen of ik snel even naar de supermarkt zal gaan om bananen te halen..

Ik had het gisteravond ook: eerst had ik op FB een filmpje gezien over een dolfijnhondje, een hondje dat helemaal verzot was op dolfijnen en iedere keer buiten de boot sprong om met ze te spelen. (en daarna kwam natuurlijk het bericht: in loving memory)quote:Op maandag 7 maart 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jezus, dat was echt mooi zeg!.
Ik zit gewoon te janken. Maar ik ben een beetje labiel vandaag, geloof ik
.

Oh ja, als je dan 'in loving memory' ziet, ben je er helemaal af natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 10:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had het gisteravond ook: eerst had ik op FB een filmpje gezien over een dolfijnhondje, een hondje dat helemaal verzot was op dolfijnen en iedere keer buiten de boot sprong om met ze te spelen. (en daarna kwam natuurlijk het bericht: in loving memory)
En daarna zag ik dit. Tranen met tuiten ook.
 .
. . Dank voor het delen van dit filmpje!
. Dank voor het delen van dit filmpje!  .
. .
.

quote:Op maandag 7 maart 2011 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, als je dan 'in loving memory' ziet, ben je er helemaal af natuurlijk.
De muziek is gewoon ook erg mooi, dat helpt ook wel mee. Dank voor het delen van dit filmpje!
.
Heb je ook een linkje naar dat dolfijnhondje voor me?.

.
.

Nee! De zwaan gaat dood! Jij, nuchtere Friezin, jij!!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zal wel een harteloze trut zijn, maar ik heb dat dansfilmpje afgezet. Hij doet toch aldoor hetzelfde?.

Zit gewoon serieus te huilen hier.
  Zit gewoon serieus te huilen hier.

) maar ik ga nu maar lekker poetsen!
 ) maar ik ga nu maar lekker poetsen!

nee hoor, dat vond ik ook.. al heb ik het wel heel braaf afgekeken, maar met Fries-zijn heeft het dus niets te makenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zal wel een harteloze trut zijn, maar ik heb dat dansfilmpje afgezet. Hij doet toch aldoor hetzelfde?.

maar idd, ik heb zelf niet zoveel met 'honden an sich', al kan ik bepaalde honden wel tof vinden
 maar idd, ik heb zelf niet zoveel met 'honden an sich', al kan ik bepaalde honden wel tof vinden  

.
.

heb ik een extra minuut pauze genomen middenin de eerste 8 minuten.
 heb ik een extra minuut pauze genomen middenin de eerste 8 minuten. 
 Hier nog een niet-friezin die er niet erg van onder de indruk was.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:26 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nee hoor, dat vond ik ook.. al heb ik het wel heel braaf afgekeken, maar met Fries-zijn heeft het dus niets te maken

Vind er ook echt helemaal niks aan ^^quote:Op maandag 7 maart 2011 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
 Die expressie, die emotie... *zucht*
 Die expressie, die emotie... *zucht*  

Ik vond het juist zo knap omdat je die jongen in zijn veuls te wijde kleding vergat.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:31 schreef Viking84 het volgende:
Maar goed, ik zie dan écht een stervende zwaan voor me hè, inclusief oplevingen en brekende vleugels. Geen jongen die een stervende zwaan nadoet. Dat helpt ook wel.

quote:Op maandag 7 maart 2011 10:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Deze nuchtere Friezin heeft wel al een mooi moment meegemaakt, hoor, vanochtend.
Baardmans en ik gingen vanochtend tegelijk de deur uit. Toen we onze fietsen pakten keek ik even naar binnen bij zijn onderburen, waar een stelletje zat te ontbijten en de krant te lezen, heel rustig en sereen, en hij had zijn hand op de hare. Als een vanzelfsprekendheid. Ik moest glimlachen om dat mooie beeld, en net toen Baardmans en ik elkaar gedag hadden gekust keek de vrouw van het stelletje me aan, ook glimlachend.

Ja! Toen 'ie klaar was, dacht ik: huh, heb ik daar net naar gekeken?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo knap omdat je die jongen in zijn veuls te wijde kleding vergat.
 .
.

Hmmmm. Dit vind ik wel heul knap, maar niet ontroerend of iets. Ze kijkt ook zo moeilijk de hele tijd.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vind er ook echt helemaal niks aan ^^
Deze dans vind ik zelf prachtig en raakt mij veel dieper. Ouder seizoen SYTYCD, maar dit blijft mijn favorietDie expressie, die emotie... *zucht*

Ik vind de overdracht van de emotie zo mooi hierquote:Op maandag 7 maart 2011 10:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm. Dit vind ik wel heul knap, maar niet ontroerend of iets. Ze kijkt ook zo moeilijk de hele tijd.

Hola, dit is niet leuk meer. Wanneer heb je je stopweek? Zijn er nog andere dingen aan de hand naast andere pil en werkstress?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:24 schreef Tinkepink het volgende:
ik ben ook labiel. Wil omboeken maar ze maken er een zootje vanZit gewoon serieus te huilen hier.

Omdat jij een dude ziet en Co en ik nietquote:Op maandag 7 maart 2011 10:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind de overdracht van de emotie zo mooi hier
Maar goed, dit raakt mij emotioneel gezien veel meer dan die dude met zijn popping (terwijl ik denk dat ik de originele balletuitvoering wel weer heel mooi zou vinden). Die dude leidt mij juist enorm af van het verhaal, zeg maar.
 .
. .
.

Inderdaad Tink.. ik ken je IRL natuurlijk niet.. Maar dit klinkt totaal niet als normaal gedrag voor jouquote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Hola, dit is niet leuk meer. Wanneer heb je je stopweek? Zijn er nog andere dingen aan de hand naast andere pil en werkstress?

Yupquote:Op maandag 7 maart 2011 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Omdat jij een dude ziet en Co en ik niet.
 Maar dat is toch juist leuk? Hoe komt het nou dat jullie door die dude heen kunnen kijken, en ik alleen maar denk "omg dude, doe niet".
 Maar dat is toch juist leuk? Hoe komt het nou dat jullie door die dude heen kunnen kijken, en ik alleen maar denk "omg dude, doe niet". 

En inderdaad wat loveli & progje zeggen. Dit lijkt inderdaad helemaal niet op de tink zoals ik haar via fok 'ken'. Klinkt niet goed.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Hola, dit is niet leuk meer. Wanneer heb je je stopweek? Zijn er nog andere dingen aan de hand naast andere pil en werkstress?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |