quote:

Zo maar 's aan de slag, 't is héérlijk weer!
 Zo maar 's aan de slag, 't is héérlijk weer!  

Jezus, dat was echt mooi zeg!quote:
 .
. . Maar ik ben een beetje labiel vandaag, geloof ik
. Maar ik ben een beetje labiel vandaag, geloof ik  .
.

Niet labieler dan die grote vent bij de jury, maar ik ging ook bijna hoor!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jezus, dat was echt mooi zeg!.
Ik zit gewoon te janken. Maar ik ben een beetje labiel vandaag, geloof ik
.

Het was echt prachtig. Ik verwachtte een lachwekkend filmpje, maar had meteen al door dat het bloedserieus werd.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:00 schreef MarMar het volgende:
[..]
Niet labieler dan die grote vent bij de jury, maar ik ging ook bijna hoor!
Mooi!!!
 .
.

dus tot nu toe nog niet ontbeten
 dus tot nu toe nog niet ontbeten   ben al een half uur aan het overwegen of ik snel even naar de supermarkt zal gaan om bananen te halen..
 ben al een half uur aan het overwegen of ik snel even naar de supermarkt zal gaan om bananen te halen..

Ik had het gisteravond ook: eerst had ik op FB een filmpje gezien over een dolfijnhondje, een hondje dat helemaal verzot was op dolfijnen en iedere keer buiten de boot sprong om met ze te spelen. (en daarna kwam natuurlijk het bericht: in loving memory)quote:Op maandag 7 maart 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jezus, dat was echt mooi zeg!.
Ik zit gewoon te janken. Maar ik ben een beetje labiel vandaag, geloof ik
.

Oh ja, als je dan 'in loving memory' ziet, ben je er helemaal af natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 10:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had het gisteravond ook: eerst had ik op FB een filmpje gezien over een dolfijnhondje, een hondje dat helemaal verzot was op dolfijnen en iedere keer buiten de boot sprong om met ze te spelen. (en daarna kwam natuurlijk het bericht: in loving memory)
En daarna zag ik dit. Tranen met tuiten ook.
 .
. . Dank voor het delen van dit filmpje!
. Dank voor het delen van dit filmpje!  .
. .
.

quote:Op maandag 7 maart 2011 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, als je dan 'in loving memory' ziet, ben je er helemaal af natuurlijk.
De muziek is gewoon ook erg mooi, dat helpt ook wel mee. Dank voor het delen van dit filmpje!
.
Heb je ook een linkje naar dat dolfijnhondje voor me?.

.
.

Nee! De zwaan gaat dood! Jij, nuchtere Friezin, jij!!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zal wel een harteloze trut zijn, maar ik heb dat dansfilmpje afgezet. Hij doet toch aldoor hetzelfde?.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |