abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 maart 2011 @ 11:40:07 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93720846
Het vorige deel: Slank #1381 In een Duits motel

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? zondag 6 maart 2011 @ 11:41:12 #2
70532 loveli
N
pi_93720879
_O- _O_
crap in = crap out
pi_93720890
lol!!!
pi_93720910
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Vik en Mark over 50 jaar :').
:D :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 6 maart 2011 @ 11:44:02 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93720972
:D

oi, hoi....

Vanavond komt vriend weer thuis! Hij heeft wel een goed weekend uitgezocht, lang niet meer zo ziek geweest :P
En voor het eerst in mijn leven ben ik hees.

Loveli, wat ben jij een geweldig mens! Wat ongelooflijk lief dat je bij Merel bent langsgegaan met zoveel goeds, echt super!

Tink, nog van harte met je verjaardag!

Lijst gisteren:
2 boterhammen ham
opscheplepel macaroni, veel broccoli!
Halve pak tuckoekjes
paar zwart/witjes

vandaag:
2 boterhammen ham
1 bloemkool
appel, sinaasappel, zoute sticks

ofzo :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_93721024
1 bloemkool? :o

Vriendlief kan je dan wel lekker vertroetelen Uniek. Beterschap :*
pi_93721094
Hoi :D

Kapot :')
gesport :o voor het eerst in weet ik hoelang. Wel gelijk lekker ertegenaan gegaan:

15 minuten buikspieren, 10 minuten joggen (warming up), 50 minuten bodypump :7
pi_93721178
Gelijk maar een planning

O: dubbele boterham veg. pate
S: zie boven
T: handje amandelen
L: witlofsalade (2 struiken witlof) + gekookt ei
B: boodschappen doen (in deze status doet dat pijn ja :)
D: denk chinees/thais met die papa

Ik wilde eigenlijk gaan winkelen maar ik kan m'n armen niet meer optillen dus tjah :')

Do vogeltjes fluiten O+
pi_93721304
Inderdaad, keilief van loveli :) .
Pizzadeeg staat te rijzen.
pi_93721344
Hoi Claudia! Leuk dat je er weer bij bent :).
Ik ben bezig het hardlopen na de winterstop weer op te pakken. Vrijdag 13km gelopen met een wandelpauze na 10 km. Vanochtend ging het begin wat stroefjes dus besloot ik tot een niet te lange ronde. Het herstelde wel goed en ik had het idee dat het tempo best hoog lag.
Dat bleek ook: 7km hardlopen, 11,3 km/u!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 6 maart 2011 @ 11:57:08 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93721364
:'( :D @ OP :').

Maar jullie hebben toch ook wel eens zo'n situatie? Hoe lossen jullie dat dan op? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_93721375
goedemorgen :W (het mag nog net :P)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93721447
Ik zou willen dat ik nu in Almere was. Daar hebben ze een natuurgebied (Oostvaardersplassen) waar ik graag nog eens heen wilde met mooi weer. In Amsterdam zijn de natuurdingen allemaal nét iets te ver weg -O-.

Ik zou idd gewoon zelf gaan fietsen en de ander met de tram laten gaan. Heb je allebei je zin en heb je geen chagarijnig gezicht van een van beiden. Ik zou niet zo hard mogelijk gaan fietsen, maar lekker genieten van het zonnetje.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 6 maart 2011 @ 12:00:18 #14
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93721451
:D _O-
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_93721474
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:57 schreef Viking84 het volgende:

Maar jullie hebben toch ook wel eens zo'n situatie? Hoe lossen jullie dat dan op? :').
In dit geval heb jij gelijk. Dus dan moet je hem ervan zien te overtuigen. :P 3,5 km fietsen is een kwartiertje. NW is een cry-baby als hij dat met de tram wil doen.

WB Claudia!!

@Sigme: echt goed!
@Pruusj: idem dito

Ik zit op het werk maar ik werk niet, want ik zit de vakantie uit te stippelen. O+
pi_93721481
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:57 schreef Viking84 het volgende:

Als ik kon fietsen, zou ik het netzo oplossen als jij :P En waarschijnlijk zou manlief dan mokkend toch met mij meegaan :P
  zondag 6 maart 2011 @ 12:03:38 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93721538
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:01 schreef MarMar het volgende:

[..]

Als ik kon fietsen, zou ik het netzo oplossen als jij :P En waarschijnlijk zou manlief dan mokkend toch met mij meegaan :P
Ik denk dat ik m'n zin wel krijg hoor :) Ik ga iig níet met de tram. /koppig :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 maart 2011 @ 12:04:22 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93721557
Nu gaat 'ie de ja maar ik ben ziek! :'(-kaart spelen :'). Ocherm.
Niet meer actief op Fok!
pi_93721586
'Snij de grapefruit in dunne plakken'. Grapefruit geslacht en geen enkel plakje bleef heel. Ik probeer het volgende keer wel gewoon met partjes grapefruit, pfff.
  zondag 6 maart 2011 @ 12:10:46 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93721735
Goeiemiddag!

Welkom terug Claudia! Klinkt als een goed plan!

Ik zit hier intussen ook al best een tijdje! Ben niet veel afgevallen sinds ik hier begon, maar heb wel een beter eetpatroon en vooral een beter sportritme w/ En Slankies zijn lief :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_93721796
O+ mijn motor is nu voorzien van mooie aluminium koffers O+
Ja doei.
  zondag 6 maart 2011 @ 12:14:47 #22
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93721834
Hihihihihi die OP _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 6 maart 2011 @ 12:23:31 #23
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93722019
bagels zijn gevormd en liggen te rijzen, en ik hoor net dat we ook gerookte zalm in huis hebben :9
pi_93722033
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:23 schreef Blurred86 het volgende:
bagels zijn gevormd en liggen te rijzen, en ik hoor net dat we ook gerookte zalm in huis hebben :9
Lekkerrrr :9~
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 6 maart 2011 @ 12:25:17 #25
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93722061
@Vik, uiteindelijk geeft in dit soort situaties één van de twee personen toe lijkt me? allebei apart is ook zo ongezellig :P ik zou nog even mijn best doen om hem over te halen als ik jou was, zonde om niet lekker met de fiets te gaan met dit mooie weer!
  zondag 6 maart 2011 @ 12:26:40 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93722093
Lijstjeeeee:

O: bakje Danio straciatella :@
S: 4,62 km hardlopen
L: twee geroosterde boterhammen met jam
T: sinaasappels
S: naar het strand fietsen :')
T: warme choc met slagroom en met iets (gebak oid)
S: terug naar huis fietsen :')
D: tweede helft van maaltijdsalade van gisteren
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 maart 2011 @ 12:30:45 #27
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93722195
alleen een halve maaltijdsalade als D vik? lijkt me een beetje weinig, niet?
  zondag 6 maart 2011 @ 12:31:21 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93722216
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:30 schreef Blurred86 het volgende:
alleen een halve maaltijdsalade als D vik? lijkt me een beetje weinig, niet?
Het is een zelfgemaakte maaltijdsalade ;) Dus een flink bord vol ;).

Het restant zit nu in een beslagkom die voor 3/4 is gevuld :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 maart 2011 @ 12:31:58 #29
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93722232
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het is een zelfgemaakte maaltijdsalade ;) Dus een flink bord vol ;).
dan is het goed ^O^ ik zag al helemaal zon zielig half bakje van de ah voor me :P
pi_93722242
Ik ben eigenlijk best verdrietig omdat 4 jaar geleden op deze dag m'n grootmoeder overleed.

Ik heb daarstraks de rest van m'n Bicky Royal opgegeten en een banaan.

www.bicky.be
Werewolf
pi_93722495
Mijn witlof salade is serieus lekker :P
pi_93722523
srsly! :P
Ja doei.
pi_93722558
Ja :')
pi_93722599
Oh wat kan ik me toch heerlijk verkneukelen met afval programmas :@
pi_93722848
Ik vind de afvalprogrammavarianten van te dikke kinderen wel te triest om te kijken eigenlijk.
pi_93722864
Ik ben oude afleveringen van Grey's Anatomy aan het kijken O+ Net de dubbele gehad met de bombsquad :'( O+ (Seizoen 2).
  zondag 6 maart 2011 @ 12:58:45 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93723013
Ik heb gisteren eindelijk Tangled gezien :D Ik wou die zo graag zien! En hij was zo leuk O+
pi_93723032
* MarMar gaat de haren van de kids even doen en dan een bakje koffie halen bij de nieuwe buren die hier inmiddels al flink wat maanden wonen :P

tot later
pi_93723087
Ik wil weer een leuke vrouwen serie. Zo even naar de free record shop :) kan ik toch gaan shoppen :')
pi_93723164
quote:
Op zondag 6 maart 2011 13:00 schreef Perruche het volgende:
Ik wil weer een leuke vrouwen serie. Zo even naar de free record shop :) kan ik toch gaan shoppen :')
Hier is alles dicht.

Ik ga morgen winkelen
Werewolf
pi_93723165
In de bus vanaf het vliegveld naar stockholm.weekeind zit er weer op....
pi_93723352
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:02 schreef Jagärtrut het volgende:
In de bus vanaf het vliegveld naar stockholm.weekeind zit er weer op....
:) wanneer begin je met je nieuwe baan?
  zondag 6 maart 2011 @ 13:30:53 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93724093
Gaat snel he Jeager?

Nou kan ik je melden dat het stralend weer is in Stockholm :P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_93724325
hier is het ook O+ heerlijk weer O+

zo richting stad! met Mijn Mr.Mo O+

oh, en ik heb me over m'n trots heen gezet, en vanaf april ga ik minder werken en minder bijdragen aan het huishouden :@ kostte me even wat moeite, maar 't kán, dus nou ja.. hè? :)
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 6 maart 2011 @ 13:43:19 #45
70532 loveli
N
pi_93724486
Daar heb je toch een man voor... Trouwen FTW.
crap in = crap out
  zondag 6 maart 2011 @ 13:54:04 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93724819
Kwarktaart. Nom :9.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93724852
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kwarktaart. Nom :9.
:9~

Ik heb een kruidcake gebakken, die staat nu nog af te koelen :7
pi_93724960
*binnentuimelt :P
Kan nog net recht lopen _O- was er al om 8 uur uit en heb al een rondte met paard en wagen gedaan. Vervolgens een heel klein beetje amaretto op bij de buurman, dat sloeg in als een bom.
Zit nu aan de brunch :9

O; Bakje danio perzik
T: glaasje amaretto (mini,mini)
L: 3 croissants, suiker, choco en kaas en een boterham filet plus een versgeperste beker sinaasappelsap met grapefruit.
T: Nog geen idee
D: Kantonese kip by the Mr
S: tuinwerken/glad trekken
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 6 maart 2011 @ 13:58:07 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93724981
Brr koud hier!
Niet meer actief op Fok!
pi_93725062
quote:
Op zondag 6 maart 2011 13:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaat snel he Jeager?

Nou kan ik je melden dat het stralend weer is in Stockholm :P
fijn, nog een half uurtje ben ik er, en dan mis ok mb trein net en moet ik een u...ur wachten....grr
@perruche: op 1 april, heel snel dus al!
  zondag 6 maart 2011 @ 14:00:47 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93725088
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

fijn, nog een half uurtje ben ik er, en dan mis ok mb trein net en moet ik een u...ur wachten....grr
Is dit een spelletje waarbij we de missende letters moeten invullen? :P
pi_93725104
quote:
Op zondag 6 maart 2011 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Is dit een spelletje waarbij we de missende letters moeten invullen? :P
doe bus schommelt nogal...
pi_93726114
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 09:43 schreef Merel het volgende:
Hoi Claudia! Ik weet nooit of het een goed of een slecht teken is dat er zo'n grote vaste groep zit die hier al eeuwen post, qua resultaten met afvallen / op gewicht blijven dan.
Het confronteert je er wel mee dat echt zorgeloos eten er niet meer in zit. You can check out anytime you like but you can never leave. :{ Maar er is ook een positieve manier om ernaar te kijken: wie gezond eten belangrijk vindt zal dat altijd belangrijk vinden.

En het is natuurlijk ook gewoon een gezellige slowchat geworden. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93726208
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:56 schreef sigme het volgende:
Hoi Claudia! Leuk dat je er weer bij bent :).
Ik ben bezig het hardlopen na de winterstop weer op te pakken. Vrijdag 13km gelopen met een wandelpauze na 10 km. Vanochtend ging het begin wat stroefjes dus besloot ik tot een niet te lange ronde. Het herstelde wel goed en ik had het idee dat het tempo best hoog lag.
Dat bleek ook: 7km hardlopen, 11,3 km/u!
Je loopt na een stop meteen weer flinke afstanden? ^O^ Mooie snelheid ook!

Ik wil wel weer beginnen met hardlopen maar ik wil deze keer niet te hard van stapel lopen. Eerst maar eens wennen aan het leven met twee kinderen, weer beginnen met werken en dan bedenken hoe sport erin gepast kan worden.
pi_93726313
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wil wel weer beginnen met hardlopen maar ik wil deze keer niet te hard van stapel lopen. Eerst maar eens wennen aan het leven met twee kinderen, weer beginnen met werken en dan bedenken hoe sport erin gepast kan worden.
Twee kinderen? :o
pi_93726578
Hallo!

Ik wil ook meedoen :D

Ben nu 2.5 week bezig met mijn op mijn voeding te letten en ben 3.5 kilo afgevallen... (komt onder andere doordat ik toen net ongesteld werd, dus dan gaat er nog iets meer af). Ik ben 1.75 en weeg op dit moment 74 kg. Mijn eerste streef is 70 kg. Daarna wil ik naar de 66-65 kg.

Gisteren pizza gegeten met oppaskindjes... en ook nog appeltaart, oops.

Vandaag yoghurt, een rijstwafel en beschuit met jam op. Ben best laat opgestaan, dus dat was soort van brunch :)
There you go day and night, Up in the clouds flying so high. You see things that make your big heart sing, Like flowers, trees and pretty things. Dream on dreamer and might life get in your way... release yourself and fly away
pi_93726613
Terug van koffie bij de buren, beetje vroeg want kiddo is nu onderweg met manlief naar het theater, voor het eerst voor haar :)

Er was iets geks, buuf had gevulde koeken bij de koffie en ik had er gewoon geen zin in.
pi_93726639
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:37 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Twee kinderen? :o
De reden van mijn overgewicht:

pi_93726644
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:47 schreef MarMar het volgende:
Terug van koffie bij de buren, beetje vroeg want kiddo is nu onderweg met manlief naar het theater, voor het eerst voor haar :)

Er was iets geks, buuf had gevulde koeken bij de koffie en ik had er gewoon geen zin in.
dat is toch juist goed dat je minder behoefte aan zoetigheid hebt :)
There you go day and night, Up in the clouds flying so high. You see things that make your big heart sing, Like flowers, trees and pretty things. Dream on dreamer and might life get in your way... release yourself and fly away
pi_93726659
quote:
2s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wat een schatje!
pi_93726702
quote:

[..]

[ afbeelding ]
O+
pi_93726741
quote:

[..]

[ afbeelding ]
How cute! O+

Voor mijn gevoel heb je pas net één kindje, maar daar moet wel minimaal 9 maanden tussen zitten (al lijkt me dat er nog wel een paar maandjes meer aan toegevoegd kunnen worden :P )
pi_93726753
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:48 schreef Adreamer het volgende:

[..]

dat is toch juist goed dat je minder behoefte aan zoetigheid hebt :)
Ik vond het ook wel handig dat ik er gewoon geen zin in had :) maar meestal is het pure discipline.
Overigens vind ik je streven netjes en zou ik verder adviseren om bergen groente en fruit bij je dagmenu te gooien, hoewel je natuurlijk nog geen echte lijstjes gepost hebt dus misschien ben ik een beetje voorbarig ;)
  zondag 6 maart 2011 @ 15:20:15 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93727733
Ik zit alweer 20 minuten op m'n gat en nachtwacht is nog steeds niet thuis :'). Geweldig joh, met de tram gaan! ^O^ :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 maart 2011 @ 15:20:31 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93727743
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Awww wat lief! O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_93727758
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit alweer 20 minuten op m'n gat en nachtwacht is nog steeds niet thuis :'). Geweldig joh, met de tram gaan! ^O^ :P.
whehehe
pi_93727778
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:51 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel handig dat ik er gewoon geen zin in had :) maar meestal is het pure discipline.
Overigens vind ik je streven netjes en zou ik verder adviseren om bergen groente en fruit bij je dagmenu te gooien, hoewel je natuurlijk nog geen echte lijstjes gepost hebt dus misschien ben ik een beetje voorbarig ;)
Goed idee, ik moet inderdaad meer groente en fruit gaan eten!
  zondag 6 maart 2011 @ 15:25:48 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93727917
Lijstje gister *)

pre-O: banaan
S: RPM
O: kwark met muesli
L: klein stukje appeltaart en klein stukje kwarktaart, tezamen ter grootte van 1 punt
T: paar handjes chips, stukjes turks brood met wat salade, knoflookolijfjes, 2 glazen rode wijn, kommetje bowl
D: klein bordje nasi met satesaus en wat kroepoek
T: glaasje cointreau bij de koffie

Vandaag, probably:

O: kwark met muesli
T: punt kwarktaart :9
L: grapefruit
D: turks brood met rest van de salades, glaasje wijn

De komende weer wordt ook prut. Morgen trakteren op het werk, dinsdag is er weer een verjaardag en donderdag hebben we studiedag met gebak en indisch buffet :'). Maarrr, daarna is de verjaardagshausse voorbij! *O*.
pi_93727921
mmm.. vandaag zelf patat gemaakt in de actifry en het is echt enorm lekker geworden.

Jippie!
  zondag 6 maart 2011 @ 15:27:07 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93727961
En needless to say ga ik morgen op mijn verjaardag 's avonds toch maar gewoon RPMen :').
pi_93728132
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:51 schreef Goodbye het volgende:

Voor mijn gevoel heb je pas net één kindje, maar daar moet wel minimaal 9 maanden tussen zitten (al lijkt me dat er nog wel een paar maandjes meer aan toegevoegd kunnen worden :P )
Voor mijn gevoel ook! Ik was na 5 maanden weer zwanger, dus er zitten 14 maanden tussen de eerste en de tweede.

Voor de eerste zwangerschap was ik ongeveer 5 kg te zwaar, na de zwangerschap zijn er 10 blijven plakken* en daar zit ik nu ook weer op. Ik heb dat baren nu wel gezien, dus ik wil de kilo's er definitief af! Maar rustig aan, want ik geef borstvoeding en ze is nog maar 7 weken oud.

* Geheel mijn eigen schuld. Te veel gesnoept.
pi_93728230
XM, props voor je RPM doorzettingsvermogen. Maar je L van vandaag is gewoon belachelijk. Eet een broccoli.
pi_93728368
XM, dat zijn hoeveelheden waar ik flauw van zou vallen. Mijn lijstje van vandaag:

O: 2 volkoren boterhammen met filet americain
T: handvol gemengde noten
T: appel
L: kop erwtensoep en 2 volkoren boterhammen met gerookte zalm

Het vervolg ziet er waarschijnlijk als volgt uit:

T: bak magere yoghurt
D: we gaan bestellen en ik denk dat het Indiaas wordt, wat kip tandoori (heel mager gerecht!) met saag paneer (spinazie met kaas)
T: klein blokje heel pure chocolade bij de koffie c_/
pi_93728388
Hoi Claudia :W

Tip van flip: ga Body Pump doen... mijn lerares van vandaag heeft 2 kinderen en maatje 36 :D
pi_93728403
Datum..ha, bijna thuis...fijn!
quote:
Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef Perruche het volgende:
XM, props voor je RPM doorzettingsvermogen. Maar je L van vandaag is gewoon belachelijk. Eet een broccoli.
pi_93728443
Jagar ik vind het zo leuk voor je dat je nu je leventje in Zweden kan gaan inrichten! Ik deel in je vreugde want bij mij gaat het hetzelfde :P

Claudia nette lijstjes hoor, zeker met een babie... (ja ik weet dat het baby is :') )
  zondag 6 maart 2011 @ 15:41:29 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93728445
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef Perruche het volgende:
Eens!

XM, eten!!!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 maart 2011 @ 15:41:50 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93728458
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:41 schreef Perruche het volgende:
Jagar ik vind het zo leuk voor je dat je nu je leventje in Zweden kan gaan inrichten! Ik deel in je vreugde want bij mij gaat het hetzelfde :P

Claudia nette lijstjes hoor, zeker met een babie... (ja ik weet dat het baby is :') )
Ga jij ook je leventje in Zweden inrichten? :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_93728547
Oh en ik heb me verkeken op mijn hongerlap actie na mijn sporten.... Nieuw lijstje:

O: dubbele boterham veg. pate
S: buikspieren + body pump
T: handje amandelen
L: witlofsalade (2 witlof, kleine appel, dressing van 1 eetl. zelfgemaakte mayo (verdund) met kerrie)
T: 3 blokjes kaas, 50 gr chips, 4 blokjes chocola ( :') hongerlap aanval!)
D: denk thais met mn pa....
pi_93728582
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ga jij ook je leventje in Zweden inrichten? :o.
Nee, maar wel in NL, en dat is gezien de laatste turbulente jaren (reizen, familie dingen, etc) wel een prettig vooruitzicht.... :)
pi_93728598
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:41 schreef Perruche het volgende:
Er mogen wel wat meer plantaardige vetten in, maar ik mocht tijdens de zwangerschap geen rauw vlees en vacuumverpakte vis, dus ik eet nu niet anders. Over een tijdje ben ik er weer op uitgekeken en eet ik weer braaf mijn bammen pindakaas.

Bodypump is niet voor mij - ik voel me net een travestiet als ik aan aerobics doe. :o

Ben je trouwens een kloon van een oude user?
pi_93728630
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Er mogen wel wat meer plantaardige vetten in, maar ik mocht tijdens de zwangerschap geen rauw vlees en vacuumverpakte vis, dus ik eet nu niet anders. Over een tijdje ben ik er weer op uitgekeken en eet ik weer braaf mijn bammen pindakaas.

Bodypump is niet voor mij - ik voel me net een travestiet als ik aan aerobics doe. :o

:D nee! wie dacht je aan?
pi_93728662
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D nee! wie dacht je aan?
Geen concrete verdenking, maar je kwam op een of andere manier zo vertrouwd over.
pi_93728725
Oh ik heb net boodschappen gedaan (lief dagboek)...

Prei, avocado, broccoli, 2x biovlees, bio ei, sojamelk, speltmuesli (njammm), ui en sjalot, appels, courgette, lekkere kaas... en chips :@
pi_93728742
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Geen concrete verdenking, maar je kwam op een of andere manier zo vertrouwd over.
:D nou ben ik benieuwd :')
pi_93728775
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh en _O-
pi_93728808
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:49 schreef Perruche het volgende:
Oh ik heb net boodschappen gedaan (lief dagboek)...

Prei, avocado, broccoli, 2x biovlees, bio ei, sojamelk, speltmuesli (njammm), ui en sjalot, appels, courgette, lekkere kaas... en chips :@
Schizofreen lijstje. :D

Kaas. :9 Ohja, eieren, die moet ik echt weer eens gaan eten.
pi_93728944
Hoezo nou weer een schizofreen lijstje! Ik vond hem wel netjes maar dan met een vreemde eend in de bijt :')

ik ga zo pastadeeg maken. uhuh.
pi_93729289
*uithijgt. De tuin is weer glad ^O^

Body pump zou ik vooraf aan spinning kunnen doen maar ik heb echt geen ritme gevoel en ben een ramp in groepslessen dus of het wat wordt..
pi_93729349
Body pump behoeft geen gevoel voor ritme, hoor :P
pi_93729399
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:04 schreef Goodbye het volgende:
Body pump behoeft geen gevoel voor ritme, hoor :P
Ik ga eens googlen heb net als Claudia een aerobis idee.
pi_93729407
Wat een prachtige dag!
Net met lief mee evy 6 gelopen (morgen doe ik 19) en goedgelukte pizzas op :)
Wel flink onsympatiek van de buurvrouw dat ze zonder vertellen de stroom erafgooit...
  Vis een optie? zondag 6 maart 2011 @ 16:06:36 #93
70532 loveli
N
pi_93729422
Bodypump is leuk en goed vol te houden.
crap in = crap out
pi_93729519
Let niet op de stomme voice over :')

pi_93729520

You tube speelt niks af hier (iets met flash player) maar idd geen ritmegevoel nodig :)
pi_93729679
hehe Claudia, ik zag de filet american staan en dacht gelijk: dat heb je gemist tijdens je zwangerschappen ;)

@Jagar beetje goede reis gehad? 1 april is inderdaad al snel :) wel lekker dat je je nu wat meer kan gaan settelen :)
  zondag 6 maart 2011 @ 16:14:07 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93729753
Claudia, mooie lijst! *O* En droppige baby O+

Hier een fijn aanmodderdagje. Gedaan:

- wat gelezen voor de scriptie, met loslopend nijn voor tussendoor-vermaak :P
- was draaien
- begin gemaakt met schoonmaken keuken (ik kwam mega-oude pakken brinta en muesli enzo achterin de kast tegen :') ik heb nu ruimte ineens, joh! :+ )
- beetje aanlummelen :@ :+
pi_93730017
lol maria, waren er nog geen beestjes? :X

Ooit in mijn studententijd vond ik achterin een kast een brintapak met allemaal kleine gaatjes erin... En ik ging kijken hoe dat kwam en ik wou dat ik dat nooit gedaan had :P Wriemelende Brinta.. IEUWIEUWIEUW

sindsdien eet ik muesli of andere cereals :P
pi_93730049
_O- klanten die terugkwamen met levende meel doet het me aan denken :P
  zondag 6 maart 2011 @ 16:24:22 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93730125
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:21 schreef MarMar het volgende:
lol maria, waren er nog geen beestjes? :X

Ooit in mijn studententijd vond ik achterin een kast een brintapak met allemaal kleine gaatjes erin... En ik ging kijken hoe dat kwam en ik wou dat ik dat nooit gedaan had :P Wriemelende Brinta.. IEUWIEUWIEUW

sindsdien eet ik muesli of andere cereals :P
Yikes :D

Nou het was houdbaar tot ergens medio 2010, veelal :+ Ik heb de pakken dus zo weggemieterd en niet verder aan uitgebreide scrutiny onderworpen :P
pi_93730567
Jullie tips ergens in het volgende topic hebben geholpen, ik hou het al aardig vol :Y

Vrijdag:
O: Fruithapje en lu timeout muslireep
L: Uitsmijter met kaas op 2 bruinte boterhammen en een groentesoepje
A: Boerenkool met worst

Zaterdag:
O: Twee bruine waldkorn boterhammen met kaas
L: Stroopwafel
A: Griekse schotel met 3 soorten vlees en salade

Het is natuurlijk niet allemaal mega gezond, maar ik probeer meer geen pak koek op een dag op te eten maar het gewoon wat rustiger aan te doen, en dus wat gezonder brood en beleg :)
pi_93730651
Je mag best wat meer tussendoor gooien Sharana, fruit, een bakje yoghurt..
En een stroopwafel is ook een tussendoortje en geen volwaardige lunch! ~O>
pi_93730925
Ik heb pasta deeg gemaakt!! Alleen mn pompoen is verrot :') dus nu met ricotta en zucchini...
  zondag 6 maart 2011 @ 16:51:01 #104
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_93731203
Eindelijk een ronje gewielrend, eerste van het jaar *rijkelijk laat*
en twee ochtenden lang in bed, uitgeslapen en euh voldoende indoor sport gedaan :@ :+
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_93731248
goed voor de buikspieren! :Y
pi_93731539
Geen zin in zoetigheid, zelfs niet in chocola, dus ik dacht, ik trek een wijntje open :) ook lekker als tussendoortje :D
pi_93731612
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:37 schreef MarMar het volgende:
Je mag best wat meer tussendoor gooien Sharana, fruit, een bakje yoghurt..
En een stroopwafel is ook een tussendoortje en geen volwaardige lunch! ~O>
Ja maar ik had laat ontbeten :@

Maar ik ga er van de week wel wat beter op letten :Y

Helemaal als ik anders weer een zweepslag krijg ;(
pi_93731993
quote:
Op zondag 6 maart 2011 16:44 schreef Perruche het volgende:
Ik heb pasta deeg gemaakt!! Alleen mn pompoen is verrot :') dus nu met ricotta en zucchini...
Lekker :) courgette, toch?
Sharana, eens met de rest, je mag best meer eten, groente en fruit bijvoorbeeld.
pi_93732847
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:09 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Lekker :) courgette, toch?
Sharana, eens met de rest, je mag best meer eten, groente en fruit bijvoorbeeld.
Ja, was even het woord vergeten :') maar nu is het met alleen ricotta/parmezaan vulling, ik was te lui om de courgette doen. En als het mislukt heb ik er niet zoveel werk aan gehad :P ik ga nu een test ravioli koken :D
pi_93733076
Test ravioli is eigenlijk best lekker :P
  zondag 6 maart 2011 @ 17:42:26 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93733205
Nachtwacht en ik zijn de chocola (bonbons) aan het opeten die eigenlijk voor 'iemand anders' bedoeld was, maar goed, die chocola is eind januari al gekocht en straks is het niet goed / lekker meer. Maar ik voel me er wel rot over :'). Gooi het nog liever weg dan :@.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 maart 2011 @ 17:43:04 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93733230
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:42 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht en ik zijn de chocola aan het opeten die eigenlijk voor 'iemand anders' bedoeld was, maar goed, die chocola is eind januari al gekocht en straks is het niet goed / lekker meer. Maar ik voel me er wel rot over :'). Gooi het nog liever weg dan :@.
M'n chocolade, wat doen jullie? :(
  zondag 6 maart 2011 @ 17:43:55 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93733273
quote:
9s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

M'n chocolade, wat doen jullie? :(
:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_93733289
Vik, je gaat toch geen chocola weggooien? Eten weggooien snap ik sowieso niet :@ geef het dan gewoon weg ofzo of "vergeet" het ergens :P
pi_93733390
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef Perruche het volgende:
Vik, je gaat toch geen chocola weggooien? Eten weggooien snap ik sowieso niet :@ geef het dan gewoon weg ofzo of "vergeet" het ergens :P
Klopt, eten weggooien vind ik ook zonde. Maar soms is het heel lastig om iets te laten staan als je weet dat het er is, en dan gooi ik het liever preventief weg ipv dat ik zelf alle restjes opeet. Maar weggeven van chocola als ik weer eens teveel heb gekocht doe ik ook vaak.
pi_93734656
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Niet gelijk zo lang hoor. Paar keer 5 km (waaronder tweemaal met Hond!), twee keer 7 km, en die 10 van vrijdag was de eerste lange. Op een of andere manier ben ik sneller ná de winterstop dan ervoor.

Wanneer begin je weer met werken en is er dan wel tijd voor sport?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_93734974
Ik heb nu al spierpijn :') en ben echt supermoe.
  zondag 6 maart 2011 @ 18:43:16 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93735296
Nachtwacht en ik hebben net afgesproken dat we voortaan iets willen gaan doen op zondag. Naar een museum of naar het filmhuis ofzo :).
Niet meer actief op Fok!
pi_93735917
Ik ga een aantal dagen samen eten/slapen etc met een aantal meisjes die ik niet ken.. Op zich wel prima maarrrr ik ga natuurlijk geen pannenkoeken en soep met brood eten als avondmaal. Daar zie ik een beetje tegen op.. Desnoods neem ik zelf nog wat extra eten mee of zo.. Al is het niet echt de bedoeling dat ik voor mijzelf ga koken natuurlijk.. Hmmm lastig :%
Worry is a misuse of imagination
pi_93736903
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:01 schreef Probability het volgende:
Ik ga een aantal dagen samen eten/slapen etc met een aantal meisjes die ik niet ken.. Op zich wel prima maarrrr ik ga natuurlijk geen pannenkoeken en soep met brood eten als avondmaal. Daar zie ik een beetje tegen op.. Desnoods neem ik zelf nog wat extra eten mee of zo.. Al is het niet echt de bedoeling dat ik voor mijzelf ga koken natuurlijk.. Hmmm lastig :%
Maar waarom niet?
  zondag 6 maart 2011 @ 19:41:06 #121
331 Merel
Be here now.
pi_93737304
Zo, dat was carnaval dag 2. Plan was om het veel later te maken, maar m'n humeur helpt niet mee. M'n blij is gewoon op voor vandaag. Wel geweldig gezelschap, van die mannen die niet vragen waarom je huilt maar je gewoon een knuffel en een biertje en een klap op je kont geven en je meesleuren de feestvreugde in :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 6 maart 2011 @ 19:43:27 #122
171890 Chicolate
Chemicals
pi_93737389
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Jullie tips ergens in het volgende topic hebben geholpen, ik hou het al aardig vol :Y
Ik weet toch vrij zeker dat wij meestal ook adviseren genoeg te eten. Eet eens wat meer he ;). En een stroopwafel is natuurlijk geen lunch he.

Ik ben vandaag toch naar zo'n toffe fotolocatie geweest (in het park vlakbij) O+. En de lucht was blauw, het zonnetje warm en en O+. En ook tof: mn camera is verkocht dus ik hoef waarschijnlijk niet te gaan werken in de zomer!
  zondag 6 maart 2011 @ 19:46:05 #123
211002 Goodbye
Awesome!
pi_93737501
Chico, wat was ook al weer die website die jij gebruikt voor het vinden van goedkope tickets? :7
pi_93738048
Fijn dat ze lief voor je waren Merel en je bent er toch maar uit geweest! Best een prestatie!
*schouderklopje en :* *

@Goodbye, ik vergelijk altijd met een ticket van de vliegmaatschappij zelf, en zelfs bij de zogenaamde goedkope aanbieders scheelt dat vaak nog een paar tientjes.. De moeite waard iig om even te kijken wat een ticket kost als je gewoon rechtstreeks bij de maatschappij boekt.
  zondag 6 maart 2011 @ 19:59:05 #125
211002 Goodbye
Awesome!
pi_93738070
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:41 schreef Merel het volgende:
Zo, dat was carnaval dag 2. Plan was om het veel later te maken, maar m'n humeur helpt niet mee. M'n blij is gewoon op voor vandaag. Wel geweldig gezelschap, van die mannen die niet vragen waarom je huilt maar je gewoon een knuffel en een biertje en een klap op je kont geven en je meesleuren de feestvreugde in :)
Super goed dat je er toch op uit bent gegaan :*
  zondag 6 maart 2011 @ 20:00:01 #126
171890 Chicolate
Chemicals
pi_93738112
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:46 schreef Goodbye het volgende:
Chico, wat was ook al weer die website die jij gebruikt voor het vinden van goedkope tickets? :7
www.qfly.com

En daarbij boek je altijd rechtstreeks bij de maatschappij.
pi_93738259
Hoi!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 6 maart 2011 @ 20:03:38 #128
211002 Goodbye
Awesome!
pi_93738313
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

www.qfly.com

Super, thanks! Ik ga even speuren ;)
  zondag 6 maart 2011 @ 20:20:35 #129
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93739204
Hoi. Vandaag het meest dramatische lijstje in lange tijd (taart,taart, taart, kaas, kaas, kaas, kaas,sushi, rommeltjes, taart, kaas etc.) en ben nu ook objectief licht blobbig. Vanaf morgen weer normaal ofzo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_93739232
M'n vriendinnetje is aangekomen in Australië, waar ze nu ook echt gaat wonen. Dus nu kunnen we eindelijk afspraken maken om te Skypen en zo! O+ .

Welkom terug, Claudia!
pi_93739476
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Vandaag het meest dramatische lijstje in lange tijd (taart,taart, taart, kaas, kaas, kaas, kaas,sushi, rommeltjes, taart, kaas etc.) en ben nu ook objectief licht blobbig. Vanaf morgen weer normaal ofzo.
was het lekker? :) af en toe moet dat kunnen.

en hai DaD :)
  Vis een optie? zondag 6 maart 2011 @ 20:29:39 #132
70532 loveli
N
pi_93739739
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:41 schreef Merel het volgende:
Dat klinkt als het juiste gezelschap!
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 6 maart 2011 @ 20:30:52 #133
70532 loveli
N
pi_93739829
Varken van sigme is vierwerf goedgekeurd :Y)
crap in = crap out
  zondag 6 maart 2011 @ 20:36:04 #134
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93740213
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

www.qfly.com

Bedankt voor de tip! <3 Ik ga eens neuzen. Wordt het komende zomer Kiev, Lviv, Krakau of toch Praag?
  zondag 6 maart 2011 @ 20:44:52 #135
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93740800
Handige site zeg, die kende ik helemaal niet!
  zondag 6 maart 2011 @ 20:56:11 #136
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93741562
en ik gooi er meteen ook maar even een lijstje in:
O: havermout met gerst en rogge erdoor +banaan
T/L/T: 4 zelfgebakken bagels (volkoren/spelt): 2 met zalm, creme fraiche, tomaat, komkommer, 1 met chocopasta, 1 met geitenbrie +halve gingerbread man (stuk romp, 1 arm, 1 been en een hoofd :')) +2x koffie met halfvolle melk
D: lauwwarme salade van ui, aubergine, wortel, paprika, 'saladebonen' en turkse kaas (soort feta)
T: glas witte wijn

beetje veel misschien, die bagels zullen wel aantikken denk ik (zeg je dat zo? nu ik het typ klinkt het heel raar :? )
pi_93742199
Lijstje van vandaag:

O: allbran+sinassapelsap
L: soort van pizzabroodje met pesto, kaas en serranoham van de la place
D: brood met gedroogde worst, ham etc
T: 1/2 chocoladebonbon
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_93742330
kwark met pindakaas? :?
pi_93742360
:Y en een beetje zoetstof :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 6 maart 2011 @ 21:07:44 #140
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93742362
Was de bonbon niet lekker aurum? :P
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_93742433
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:07 schreef Rituals het volgende:
Was de bonbon niet lekker aurum? :P
jawel, maar mijn man wilde de andere helft. Liefde is je chocolade delen O+
pi_93742442
Dat is iets wat ik niet ga proberen :X

ik heb dan ook een gruwlijke hekel aan pindakaas
pi_93742495
oh en ik heb vandaag zó lekker geslapen. Gisteren naar de museumnacht geweest en uiteindelijk doodop gaan slapen. En bijna 11 uur plat gelegen :')
pi_93742900
Heerlijk :) was het tof de museumnacht?
pi_93743063
Hoi! Ik ga geen lijstje posten want mijn schoonmoeder heeft ons lekker volgestopt met ongezonde dingen, maar we hebben vanmiddag wel lekker een uurtje gelopen! Wat een prachtig weer was het vandaag. O+
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 6 maart 2011 @ 21:25:54 #146
331 Merel
Be here now.
pi_93743579
Thuis. Moe. Gedouched. Nog even wat janken en mezelf zielig vinden en dan slapen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93743606
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:09 schreef _aurum_ het volgende:
oh en ik heb vandaag zó lekker geslapen. Gisteren naar de museumnacht geweest en uiteindelijk doodop gaan slapen. En bijna 11 uur plat gelegen :')
Wat leuk dat je er ook was! Wie weet zijn we elkaar tegengekomen :P
Hier mijn kleine verslagje, en vooral, de aanwinst!!! :)
  zondag 6 maart 2011 @ 21:28:54 #148
331 Merel
Be here now.
pi_93743784
Oh ik kan nog wel een lijstje doen:

Twee bruine pistoletjes met philadelphia, kipkerriesalade, ham en chocopasta - brandewijn - 3 oliebollen - een bescheiden hoeveelheid bier - zuurkoolstamp met worst
pi_93743961
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:25 schreef Merel het volgende:
Thuis. Moe. Gedouched. Nog even wat janken en mezelf zielig vinden en dan slapen.
Goed dat je er toch uit bent geweest! :*

Klinkt leuk, Museumnacht. :) Ik wil ook weer eens naar een museum, de laatste keer is alweer maanden geleden.
pi_93743990
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:25 schreef Merel het volgende:
:* goed dat je geweest bent.
pi_93744060
Lijstje:
O: 2 croissantjes met pure vlokken, koffie met melk
B: badkamerkast in elkaar zetten
S: Evy les 6 met vriendlief
L: halve pizza met tomatensaus, champignons, salami en mozarella, halve met paprika ipv champignons
T: paar M&M's
B: rondje lopen en van het weer genieten
D: chipolataworstjes, aardappeltjes met rozemarijn uit de oven en salade met balsamicodressing
T: oreokoekjes :@

[ Bericht 5% gewijzigd door MevrouwPuff op 06-03-2011 21:54:24 ]
pi_93744859
Leuk verslag puff!

@Merel :*
pi_93745289
Nog even csi kijken (die staat nu op pauze) en dan lekker koesen.
Trusten schatjes :*
  zondag 6 maart 2011 @ 22:06:18 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93746715
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:43 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht en ik hebben net afgesproken dat we voortaan iets willen gaan doen op zondag. Naar een museum of naar het filmhuis ofzo :).

Zie TT enzo.
pi_93746769
Ik heb heerlijke scampi's gegeten. Ik ben met de mama op restaurant geweest om haar te bedanken dat ze zoveel voor me doet.

Slaapwel
Werewolf
  zondag 6 maart 2011 @ 22:08:00 #156
211002 Goodbye
Awesome!
pi_93746820
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zie TT enzo.
_O-
  zondag 6 maart 2011 @ 22:08:17 #157
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_93746839
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zie TT enzo.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 6 maart 2011 @ 22:11:10 #158
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93747073
met matching fietsen en jassen 8-)
  zondag 6 maart 2011 @ 22:11:50 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93747126
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:11 schreef Blurred86 het volgende:
met matching fietsen en jassen 8-)
Precies! En dan ergens onderweg een kopje koffie drinken. Mét koekje.
pi_93747257
quote:
Op zondag 6 maart 2011 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Precies! En dan ergens onderweg een kopje koffie drinken. Mét koekje.
Niet appeltaart?
Niet dat ik vandaag geen Buma-dagje gehad heb met vriendje :P
  zondag 6 maart 2011 @ 22:21:39 #161
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93747795
ik denk ook eerder appeltaart ja :7 wat is een Buma-dagje?
pi_93748229
quote:
Op zondag 6 maart 2011 22:21 schreef Blurred86 het volgende:
ik denk ook eerder appeltaart ja :7 wat is een Buma-dagje?
Burgermannetje :P . Lekker truttig en gezellig dus, net als Vik en NW :D
Ben echt blij met de schilderijtjes :s)!

[ Bericht 9% gewijzigd door MevrouwPuff op 06-03-2011 22:33:01 ]
pi_93749059
Die foto's! :D Precies mijn schoonouders ;)

Lijst:
o - kwark met muesli
t - plakje cake
l - tosti kaas
t - banana
s - les 21 evy nog een keer
d - ik was voornemens een salade te eten, maar die heb ik weggegooid nadat ik er de meest ranzige feta ever! overheen had gegooid. Daarom een pizzabroodje met komkommer en tomaten salade
t - bakje havermout
t - blokje pure choco bij de thee

Morgen komt vriendje weer thuis van carnaval!

[ Bericht 0% gewijzigd door anna82 op 06-03-2011 23:36:55 ]
  zondag 6 maart 2011 @ 23:14:09 #164
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93750985
Ik heb een hotel geboekt. 5 dagen ¤ 312 incl.vlucht en all inclusive. Al zal ik er waarschijnlijk niet dagelijks eten. Vind het echter wel een makkelijk idee dat er altijd drinken en eten ''achter de hand' is.

't Is dit hotel: http://www.zoover.nl/span(...)lub/hotel/informatie

't Is geloof ik geen geweldig hotel en eigenlijk helemaal mijn stijl niet en ik wou ook niet naar Mallorca. Maar ik heb gewoon zin in makkelijk en geen gedoe en Palma (de hoofdstad van Mallorca) is O+ En ik ben ook niet zo veeleisend gelukkig :P

Zon *O* hoop ik
  zondag 6 maart 2011 @ 23:30:46 #165
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93751778
Lekker Tink! :)
pi_93751855
Da's niet duur Tink!! Wanneer ga je?

Ik heb vandaag ook al wat meer van de vakantie geboekt. Hotelletjes zijn best goedkoop in Griekenland. O+ En nu zit ik te twijfelen of ik niet een paar dagen in echt zo'n luxe ding wil, maar eigenlijk is dat wat zonde, omdat we er bijna niet zullen zijn. Maar het ziet er zo mooi uit met van die zwembadjes die overlopen in de zee! Nou ja, misschien 1 nachtje :P

Vandaag heb ik echt crappy gegeten omdat ik morgen weer ga lowcarben, wat natuurlijk stom is omdat er dan nu waarschijnlijk een kilo extra afmoet, want dat is het kutte bij mij: ik kan als ik oplet prima 2 maanden op hetzelfde gewicht blijven, maar o wee als ik 1 dag uit de band spring, dan zit er direct een kilo bij.

Lijstje van vandaag:

O: 3 beschuitjes met boter en muisjes
L: 2 meergranen pistoletjes met sla, filet americain en ui.
T: 2 kersenbonbons
T: halve grapefruit
T: wodka, ovenzoutjes
T: restje karbonade
D: pizza met een eigeeltje bovenop
T: merengues van het eiwit dat overbleef
T: glas coolbest light
T: 4 kersenbonbons

:')
  zondag 6 maart 2011 @ 23:42:22 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93752242
Wehe, très carbybarbie co! :D.
  maandag 7 maart 2011 @ 00:04:53 #168
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_93753174

*O*

:*
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 7 maart 2011 @ 00:12:07 #169
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93753537
XM, gefeliciteerd! *O*
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_93753848
Hee ouwe! :*

pi_93754484
Bizar slecht lijstje vandaag (vierde mijn verjaardag)

O: wit sesam bolletje met frikandeau, 2 vital cracottes met jam/speculoos.
L: vruchtenvlaai met slagroom en een cappuccino
T: 3 blokjes kaas met gember, 2 toostjes kipsate, 2 toostjes roomkaas, handje popcorn, 3 handjes pistache noten, 2 toostjes met komkommer, klein stukje foccacia, 5 snoepjes, stuk komkommer.
D: meergranen boterham met naturel tonijn, sla en zilveruitjes

Morgen kei gezond (en in normale hoeveelheden) eten en fitnessen *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Siral op 07-03-2011 01:26:27 ]
pi_93755890
Oh weer iemand jarig,

feli XM :*
pi_93756505
Gefeli XM!

Ik ga ook maar eens slapen. Blijkbaar ben ik beter in opruimen/schoonmaken als ik eigenlijk zou moeten slapen.
  maandag 7 maart 2011 @ 05:12:45 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93757122
Yeah, gefeliciteerd lieve XM!
* uniekhoorn geeft 3 dikke tûten: smak, smak, smak
  maandag 7 maart 2011 @ 06:32:04 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93757347
quote:
Op zondag 6 maart 2011 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zie TT enzo.
jullie zijn gewoon jaloers :6

Maar tis gewoon zonde dat er zoveel tijd verloren gaat aan rondhangen terwijl er zoveel te doen is. Als ik weer aan het werk ben willen we ook weekendjes weg inplannen :')
Niet meer actief op Fok!
pi_93757621
Lieve XM, van harte gefeliciteerd met je verjaardag *O* *O* *O* ! Geniet van je vrije middag!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 7 maart 2011 @ 07:32:51 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93757662
Gefeliciteerd XM! *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_93757739
Gefeli XM *O* geniet van je vrije maandag middag ;)
pi_93757905
*O* van harte gefeliciteerd XM!
En goedemorgen :)
pi_93757920
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:26 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat leuk dat je er ook was! Wie weet zijn we elkaar tegengekomen :P
Hier mijn kleine verslagje, en vooral, de aanwinst!!! :)
Museumnacht was tof! Ik vind het eigenlijk altijd wel leuk, alleen is de ene keer het weer beter dan de andere keer :P

We zijn niet naar de Witte de With geweest, we hadden geen fut meer :@

Die pindakaasvloer die rook je eerder voor je 'm zag :')

En leuke dingetjes heb je gehaald ^O^
pi_93757960
quote:
11s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb een hotel geboekt. 5 dagen ¤ 312 incl.vlucht en all inclusive. Al zal ik er waarschijnlijk niet dagelijks eten. Vind het echter wel een makkelijk idee dat er altijd drinken en eten ''achter de hand' is.

't Is dit hotel: http://www.zoover.nl/span(...)lub/hotel/informatie

't Is geloof ik geen geweldig hotel en eigenlijk helemaal mijn stijl niet en ik wou ook niet naar Mallorca. Maar ik heb gewoon zin in makkelijk en geen gedoe en Palma (de hoofdstad van Mallorca) is O+ En ik ben ook niet zo veeleisend gelukkig :P

Zon *O* hoop ik
wanneer ga je ? Volgens de recensies is het voorseizoen wel goed te doen :s)

Gefeli XM *O*
pi_93758163
gefeliciteerd, XMert!
pi_93758183
XM! Gefeliciteeeeeeeeeerd :*

en weer een ochtend dat ik uit kon slapen maar al om 8 uur wakker was ;(
met veeeel pijn.. -O-
Ja doei.
  maandag 7 maart 2011 @ 08:27:38 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93758187
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 08:27 schreef motorbloempje het volgende:
XM! Gefeliciteeeeeeeeeerd :*

en weer een ochtend dat ik uit kon slapen maar al om 8 uur wakker was ;(
met veeeel pijn.. -O-
? waar heb je pijn van?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 maart 2011 @ 08:33:14 #185
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93758231
happy birthday XM!
  maandag 7 maart 2011 @ 08:36:09 #186
331 Merel
Be here now.
pi_93758263
Van harte XM.
pi_93758278
Bonne anniversaire XM!
pi_93758402
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 08:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

? waar heb je pijn van?
rug/nek/schouderbladen...
Ja doei.
pi_93758445
Mogguh!

XMetje, gefeliciteerd!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 7 maart 2011 @ 08:54:39 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93758485
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 08:52 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

XMetje, gefeliciteerd!
Hahahaha :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_93758525
Goedemorgen y'all :W! Ik lees wel mee maar was te druk om te posten. Vandaag lekker thuiswerken, vanavond oudergesprekken op school. Dus: tijd!

XM - Gefelicitaart :*!

En Mo, is dat spierpijn van iets of spanningsklachten? Ik vind 't zo typisch, in de periode dat ik enigszins overwerkt thuiszat deden m'n schouders, nek en rug ook constant pijn. Wel mee uitkijken hoor!

Mijn lijstje vandaag:

O: dubbele boterham kaas/komkommer
L: yoghurt, twee kiwi's, amandelen, muesli
T: gekookt ei
D: gebakken krieltjes, worteltjes, vissticks (als we samen eten) of aardappelpreisoep uit de vriezer (als manlief niet op tijd thuis is i.v.m. ouderavond)
T: Na de ouderavond thuis nog een cup-a-soupje o.i.d.

Ik weeg weer 70,9, ben er tevreden mee maar wil eigenlijk wel weer onder de 70.. morgen in ieder geval weer hardlopen :).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2011 08:58:56 ]
pi_93758573
Morning!

Spierpijn. Overal :')

Planning:

O: 250 ml sojamelk met 6 eetl muesli
T: trosje druiven, mandarijn
L: 150 gr rauwkost, pistoletje tonijnsalade
T: 150 ml yoghurt
S: totaal uur fietsen
D: couscous salade
pi_93758643
Gefeliciteerd XM *O*

Mo volgens mij wordt het tijd voor fysio voor jou :* schoudernekrug heeft vaak met houding te maken en dat heeft dan vaak weer met spanning te maken. Probeer maar eens op te letten of je vaak met gespannen/opgetrokken schouders zit en als je jezelf daarop betrapt, probeer te ontspannen.
pi_93758654
Mogge!

XM, geniet van het mooie weer vanmiddag!

Hond & ik zijn de dag begonnen met 5km hardlopen; 11,0 km/u, inclusief gedeeltelijk al rennend poepen.
  maandag 7 maart 2011 @ 09:07:20 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93758675
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:06 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Hond & ik zijn de dag begonnen met 5km hardlopen; 11,0 km/u, inclusief gedeeltelijk al rennend poepen.
Jij of hij? :P.

Netjes weer hoor! ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_93758678
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:06 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Jij of de hond? :P
Nette snelheid trouwens!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_93758684
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:05 schreef MarMar het volgende:
Mo volgens mij wordt het tijd voor fysio voor jou :* schoudernekrug heeft vaak met houding te maken en dat heeft dan vaak weer met spanning te maken. Probeer maar eens op te letten of je vaak met gespannen/opgetrokken schouders zit en als je jezelf daarop betrapt, probeer te ontspannen.
Of Mensendieck, dat heeft bij mij erg geholpen.
Of gewoon een tijdje ontspannen en kijken of dat helpt ;).
pi_93758687
Wat een pijntjes weer ;(
Ik doe ook mee trouwens, ik heb ook weer last van m'n schouder, stomme slappe banden (ik trek m'n schouders regelmatig spontaan half uit de kom :{ )
  maandag 7 maart 2011 @ 09:08:39 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93758693
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jij of de hond? :P
Nette snelheid trouwens!
GMTA :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_93758724
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

GMTA :P.

Zelfs het tweede zinnetje bijna gelijk :o
  maandag 7 maart 2011 @ 09:11:56 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93758744
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zelfs het tweede zinnetje bijna gelijk :o
Griezelig hè? :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_93758779
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Griezelig hè? :o.
:Y

Bijna van in de broek gepiest! :')
  maandag 7 maart 2011 @ 09:14:55 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93758803
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:Y

Bijna van in de broek gepiest! :')
:') Overdrijven is ook een kunst.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 maart 2011 @ 09:22:42 #204
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93758941
Zo. Eindelijk alle mails verstuurd waar ik steeds maar tegenop zag/geen tijd voor had ^O^
pi_93758958
XM, gefeliciteerd met je verjaardag! :* *O*
pi_93759031
XM, van harte lieverd! :*.
pi_93759062
Evy 19, here I come!
pi_93759097
XM gefeliciteerd :*
  maandag 7 maart 2011 @ 09:31:51 #209
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_93759134
Van harte XM!! Geniet van het zonnetje en je nieuwe leeftijd :D

Ik sluit me ook aan bij de pijntjes mensen: Had een beurse knie op wintersport door het vele vallen (:') ) maar nu is er iets gaan ontsteken en is het dik en warm en is dat erger door het hardlopen en wielrennen. Het doet alleen geen pijn :?
Maar de andere knie doet wel pijn, want ik had een spier verrekt aan de achterkant en dat doet pijn in mijn knieholte met bewegen. :{

/uberkneus O-)

[ Bericht 7% gewijzigd door _Calimero_ op 07-03-2011 09:49:42 ]
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_93759262
lijstje:
O: fruitnfibre
T: aardbeien
L: tomatengroentesoep en een broodje ham
T: weetnognietwat
D: stamppot andijvie met spekjes en paprika en tomaat en ui
T: yoghurt
pi_93759535
tijd van ontspannen komt er aan :)

vanaf 31 maart niet meer 24 uur per week werken, maar 'gewoon studeren'... :)

geen spierpijn ergens van, dus zal idd wel een andere oorzaak hebben.

Vandaag is het 'voorjaarsschoonmaak-dag', we gaan een hoop uitzoeken/weggooien en hopelijk nog wat FHF spekken met onze voorraad! :) Zo maar 's aan de slag, 't is héérlijk weer! O+
Ja doei.
pi_93759781
wow! :o
Ja doei.
  maandag 7 maart 2011 @ 09:59:19 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93759784
quote:
Jezus, dat was echt mooi zeg! :o.

Ik zit gewoon te janken :@. Maar ik ben een beetje labiel vandaag, geloof ik :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 maart 2011 @ 10:00:42 #215
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93759817
Aww thnx allemaal O+
pi_93759822
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zit gewoon te janken :@. Maar ik ben een beetje labiel vandaag, geloof ik :').
Niet labieler dan die grote vent bij de jury, maar ik ging ook bijna hoor!

Mooi!!!
  maandag 7 maart 2011 @ 10:02:11 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93759859
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:00 schreef MarMar het volgende:

[..]

Niet labieler dan die grote vent bij de jury, maar ik ging ook bijna hoor!

Mooi!!!
Het was echt prachtig. Ik verwachtte een lachwekkend filmpje, maar had meteen al door dat het bloedserieus werd.

En ik heb vanochtend ook al Gethsemane gehad in verschillende uitvoeringen, dus je kunt me uitwringen inmiddels :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 maart 2011 @ 10:06:47 #218
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93759982
ik vind er niet zo veel aan eerlijk gezegd.. wel knap gedaan hoor, maar mooi zou ik het niet noemen!

ik wil brinta met banaan als ontbijt maar ik heb geen banaan ;( dus tot nu toe nog niet ontbeten :') ben al een half uur aan het overwegen of ik snel even naar de supermarkt zal gaan om bananen te halen..
pi_93760080
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik had het gisteravond ook: eerst had ik op FB een filmpje gezien over een dolfijnhondje, een hondje dat helemaal verzot was op dolfijnen en iedere keer buiten de boot sprong om met ze te spelen. (en daarna kwam natuurlijk het bericht: in loving memory)
En daarna zag ik dit. Tranen met tuiten ook. :')
pi_93760127
Gefeliciteerd XM! :*
  maandag 7 maart 2011 @ 10:11:57 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93760131
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had het gisteravond ook: eerst had ik op FB een filmpje gezien over een dolfijnhondje, een hondje dat helemaal verzot was op dolfijnen en iedere keer buiten de boot sprong om met ze te spelen. (en daarna kwam natuurlijk het bericht: in loving memory)
En daarna zag ik dit. Tranen met tuiten ook. :')
Oh ja, als je dan 'in loving memory' ziet, ben je er helemaal af natuurlijk :*.

De muziek is gewoon ook erg mooi, dat helpt ook wel mee :). Dank voor het delen van dit filmpje! :).

Heb je ook een linkje naar dat dolfijnhondje voor me? :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_93760251
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh ja, als je dan 'in loving memory' ziet, ben je er helemaal af natuurlijk :*.

De muziek is gewoon ook erg mooi, dat helpt ook wel mee :). Dank voor het delen van dit filmpje! :).

Heb je ook een linkje naar dat dolfijnhondje voor me? :@.

Duurt wel een kwartier of zo. :P
pi_93760356
Ik zal wel een harteloze trut zijn, maar ik heb dat dansfilmpje afgezet. Hij doet toch aldoor hetzelfde? :@.
pi_93760428
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zal wel een harteloze trut zijn, maar ik heb dat dansfilmpje afgezet. Hij doet toch aldoor hetzelfde? :@.
Nee! De zwaan gaat dood! Jij, nuchtere Friezin, jij!! :D
  maandag 7 maart 2011 @ 10:24:35 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93760453
ik ben ook labiel. Wil omboeken maar ze maken er een zootje van :'( Zit gewoon serieus te huilen hier.
pi_93760472
:*

* motorbloempje zou bijna met de club meedoen (al vond ik dat hondje maar saai :') ) maar ik ga nu maar lekker poetsen!
Ja doei.
  maandag 7 maart 2011 @ 10:26:45 #228
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93760505
quote:
nee hoor, dat vond ik ook.. al heb ik het wel heel braaf afgekeken, maar met Fries-zijn heeft het dus niets te maken :P
pi_93760538
Ja dat hondje is wel een beetje veel van hetzelfde. Maar ja. Als je zoals ik, heul veul van hondjes houd en het dan toch uitkijkt.......en dan op het laatst ziet dat het dood is, dan is dat wel een mooie opwarmer voor de zwaan. :')
pi_93760592
oh, dat muziekje op de achtergrond vertelde me meteen dat hij dood was :P maar idd, ik heb zelf niet zoveel met 'honden an sich', al kan ik bepaalde honden wel tof vinden :P
Ja doei.
  maandag 7 maart 2011 @ 10:29:58 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93760606
Ik had Gethsemane al achter de kiezen en Wat is mijn hart van Ruud uit OZNZ, dus ik was ook al lekker warmgedraaid :9.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 maart 2011 @ 10:31:03 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93760641
Maar goed, ik zie dan écht een stervende zwaan voor me hè, inclusief oplevingen en brekende vleugels. Geen jongen die een stervende zwaan nadoet. Dat helpt ook wel.
Niet meer actief op Fok!
pi_93760726
Evy 19 stond niet op m'n iPod blijkbaar, dus dat werd les 20. 4x8 minuten. Omdat me dat toch een beetje te gortig leek :@ heb ik een extra minuut pauze genomen middenin de eerste 8 minuten.
37 minuten in totaal, 6,18 km. 10 km/h dus *O*
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:26 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

nee hoor, dat vond ik ook.. al heb ik het wel heel braaf afgekeken, maar met Fries-zijn heeft het dus niets te maken :P
Hier nog een niet-friezin die er niet erg van onder de indruk was. :+
  maandag 7 maart 2011 @ 10:34:40 #234
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93760753
XM gefeliciteerd! :*
pi_93760754
Deze nuchtere Friezin heeft wel al een mooi moment meegemaakt, hoor, vanochtend.

Baardmans en ik gingen vanochtend tegelijk de deur uit. Toen we onze fietsen pakten keek ik even naar binnen bij zijn onderburen, waar een stelletje zat te ontbijten en de krant te lezen, heel rustig en sereen, en hij had zijn hand op de hare. Als een vanzelfsprekendheid. Ik moest glimlachen om dat mooie beeld, en net toen Baardmans en ik elkaar gedag hadden gekust keek de vrouw van het stelletje me aan, ook glimlachend.
pi_93760765
XM, gefeliciteerd!! :* x 3

pi_93760899
quote:
Vind er ook echt helemaal niks aan ^^

Deze dans vind ik zelf prachtig en raakt mij veel dieper. Ouder seizoen SYTYCD, maar dit blijft mijn favoriet O+ Die expressie, die emotie... *zucht*
pi_93760987
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:31 schreef Viking84 het volgende:
Maar goed, ik zie dan écht een stervende zwaan voor me hè, inclusief oplevingen en brekende vleugels. Geen jongen die een stervende zwaan nadoet. Dat helpt ook wel.
Ik vond het juist zo knap omdat je die jongen in zijn veuls te wijde kleding vergat. :Y
pi_93760990
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Deze nuchtere Friezin heeft wel al een mooi moment meegemaakt, hoor, vanochtend.

Baardmans en ik gingen vanochtend tegelijk de deur uit. Toen we onze fietsen pakten keek ik even naar binnen bij zijn onderburen, waar een stelletje zat te ontbijten en de krant te lezen, heel rustig en sereen, en hij had zijn hand op de hare. Als een vanzelfsprekendheid. Ik moest glimlachen om dat mooie beeld, en net toen Baardmans en ik elkaar gedag hadden gekust keek de vrouw van het stelletje me aan, ook glimlachend.
O+
  maandag 7 maart 2011 @ 10:46:30 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93761082
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vond het juist zo knap omdat je die jongen in zijn veuls te wijde kleding vergat. :Y
Ja! Toen 'ie klaar was, dacht ik: huh, heb ik daar net naar gekeken? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_93761094
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vind er ook echt helemaal niks aan ^^

Deze dans vind ik zelf prachtig en raakt mij veel dieper. Ouder seizoen SYTYCD, maar dit blijft mijn favoriet O+ Die expressie, die emotie... *zucht*
Hmmmm. Dit vind ik wel heul knap, maar niet ontroerend of iets. Ze kijkt ook zo moeilijk de hele tijd.
pi_93761195
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmmmm. Dit vind ik wel heul knap, maar niet ontroerend of iets. Ze kijkt ook zo moeilijk de hele tijd.
Ik vind de overdracht van de emotie zo mooi hier O+

Maar goed, dit raakt mij emotioneel gezien veel meer dan die dude met zijn popping (terwijl ik denk dat ik de originele balletuitvoering wel weer heel mooi zou vinden). Die dude leidt mij juist enorm af van het verhaal, zeg maar.
  Vis een optie? maandag 7 maart 2011 @ 10:53:43 #243
70532 loveli
N
pi_93761290
quote:
9s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:24 schreef Tinkepink het volgende:
ik ben ook labiel. Wil omboeken maar ze maken er een zootje van :'( Zit gewoon serieus te huilen hier.
Hola, dit is niet leuk meer. Wanneer heb je je stopweek? Zijn er nog andere dingen aan de hand naast andere pil en werkstress?
crap in = crap out
  maandag 7 maart 2011 @ 10:54:10 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93761308
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vind de overdracht van de emotie zo mooi hier O+

Maar goed, dit raakt mij emotioneel gezien veel meer dan die dude met zijn popping (terwijl ik denk dat ik de originele balletuitvoering wel weer heel mooi zou vinden). Die dude leidt mij juist enorm af van het verhaal, zeg maar.
Omdat jij een dude ziet en Co en ik niet :P.

Even mijn brief versturen en dan ga ik even naar jouw filmpje kijken :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_93761325
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Hola, dit is niet leuk meer. Wanneer heb je je stopweek? Zijn er nog andere dingen aan de hand naast andere pil en werkstress?
Inderdaad Tink.. ik ken je IRL natuurlijk niet.. Maar dit klinkt totaal niet als normaal gedrag voor jou :*
pi_93761342
Zo, weg stinkzweet :s)
pi_93761409
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:54 schreef Viking84 het volgende:

Omdat jij een dude ziet en Co en ik niet :P.

Yup :) Maar dat is toch juist leuk? Hoe komt het nou dat jullie door die dude heen kunnen kijken, en ik alleen maar denk "omg dude, doe niet".

En bij mijn filmpje ziet Co weer iemand die de hele tijd moeilijk kijkt, terwijl ik dat juist weer niet zie (of nou ja, ik zie het wel, maar voor mijn gevoel hoort het gewoon zo).

Ik vind dat altijd wel leuk, hoe mensen dingen verschillend kunnen zien enzo :)
pi_93761418
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, weg stinkzweet :s)
:D!
pi_93761464
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef loveli het volgende:

[..]

En inderdaad wat loveli & progje zeggen. Dit lijkt inderdaad helemaal niet op de tink zoals ik haar via fok 'ken'. Klinkt niet goed. :*
pi_93761486
Oh, en ik heb vakantie. Yeuy! Even een weekje lekker wat chillen, beetje werken ook, wat rommelen in huis. Gezellig :)
  maandag 7 maart 2011 @ 11:06:08 #251
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93761685
Oeh, interrailen wordt ook wel aantrekkelijk zie ik nu. O+
  Vis een optie? maandag 7 maart 2011 @ 11:07:31 #252
70532 loveli
N
pi_93761736
Zo, mailbox even opgeschoond.
crap in = crap out
pi_93761778
Ik meld trouwens even neus en lippen door dat ik gemerkt heb dat mijn deels nieuwe ingeslagen weg van eten en leven,zoden aan de dijk zet :Y want ik ben nu nog steeds op die maat die ik ooit 4 jaar geleden voor het laatst had. O-)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_93761867
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:08 schreef rubje het volgende:
Ik meld trouwens even neus en lippen door dat ik gemerkt heb dat mijn deels nieuwe ingeslagen weg van eten en leven,zoden aan de dijk zet :Y want ik ben nu nog steeds op die maat die ik ooit 4 jaar geleden voor het laatst had. O-)
Goed hoor! :Y
pi_93761991
Knap zeg rubje ^O^ Hoeveel ben je kwijt geraakt? En zijn je bloedwaarden ook beter?
  Vis een optie? maandag 7 maart 2011 @ 11:19:03 #256
70532 loveli
N
pi_93762073
Weer een (bejaard) dierbaar familielid met terminale kanker. Twee in twee weken.

-O-
crap in = crap out
  maandag 7 maart 2011 @ 11:20:18 #257
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93762105
Ohai!

XMert! Gefelie, koekje! O+

:* MWAHHHHH!

En ik vind Coco's filmpje ook toffer dan die dude met zn wapperende vlerkjes, maar misschien ligt dat ook aan het feit dat ik niet echt bekend met met de stervende zwaan :+
  maandag 7 maart 2011 @ 11:20:53 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93762120
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
Weer een (bejaard) dierbaar familielid met terminale kanker. Twee in twee weken.

-O-
:o -O-

Gatver zeg ;( :*
pi_93762154
Bah Loveli wat verschrikkelijk :{ :*
pi_93762190
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
wapperende vlerkjes
:') O+
pi_93762264
Wat naar Loveli -O-
  maandag 7 maart 2011 @ 11:26:39 #262
331 Merel
Be here now.
pi_93762290
Wat rot loveli :*
pi_93762351
Wat naar loveli, waarom kan ellende toch nooit alleen komen... :{ :*
  maandag 7 maart 2011 @ 11:28:01 #264
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93762353
Loveli :* sterkte
pi_93762367
Loveli, wat erg ;( . Sterkte... :*

Tink, je klinkt de laatste 2 weken niet als jezelf... Is het idd de nieuwe pil, of toch wat anders? Morgen krijg je de uitslagen toch? :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_93762397
Och, loveli. Sterkte. :*.

Je past zo goed op ons allemaal hier en op de mensen om je heen. Past er wel iemand op jou?
pi_93762400
quote:

-O-
Heftig. Sterkte.
  Vis een optie? maandag 7 maart 2011 @ 11:30:49 #268
70532 loveli
N
pi_93762437
Tx Guys. Om het te relativeren, ze hebben beide een mooi rijk leven achter de rug en een leeftijd die lang niet iedereen mag bereiken.

Ja, er zijn mensen die op me passen. En eentje in het bijzonder ;)
crap in = crap out
  maandag 7 maart 2011 @ 11:31:00 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93762443
Sterkte loveli! :*.

Heeft iemand enig idee wat champignon tortellini precies is en waar ik dat kan krijgen? Kom het tegen in een recept, maar AH lijkt het niet te hebben?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 maart 2011 @ 11:31:05 #270
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93762447
quote:

-O-
Kut. Sterkte :*
  maandag 7 maart 2011 @ 11:31:50 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93762475
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef loveli het volgende:
Tx Guys. Om het te relativeren, ze hebben beide een mooi rijk leven achter de rug en een leeftijd die lang niet iedereen mag bereiken.

Gelukkig gooit goed nieuws de boel weer wat in balans! O+
pi_93762531
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:

Heeft iemand enig idee wat champignon tortellini precies is en waar ik dat kan krijgen? Kom het tegen in een recept, maar AH lijkt het niet te hebben?
Gewoon tortellini met champignons erin? AH heeft bij de verse pasta wel iets gevulds met paddestoelen, weet niet meer of het tortellini was of ravioli ofzo.
  maandag 7 maart 2011 @ 11:33:28 #273
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93762536
quote:

een andere supermarkt? :P
in mijn ah hebben ze het wel volgens mij trouwens, het ligt bij de pasta (gedroogd, niet vers). Van dat grand italia merk dacht ik

edit: dit dus, maar dan champignonsmaak http://webwinkel.ah.nl/product/AH/2084/Grand'Italia+Tortellini+kaas

zelf maken is ook leuk (en lekker :9) trouwens ja!
pi_93762550
quote:

Hmm? O-) .
  maandag 7 maart 2011 @ 11:34:04 #275
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93762562
quote:

Oeh, nice O+
pi_93762574
Oh loveli, toch nog goed nieuws ook! :s)
quote:

Lekker! :9
Bloem + ei --> pasta
boter, champignons, beetje bloem, kruiden --> vulling
Hebben ze wel bij AH :)
  maandag 7 maart 2011 @ 11:34:52 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93762594
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:33 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

een andere supermarkt? :P
in mijn ah hebben ze het wel volgens mij trouwens, het ligt bij de pasta (gedroogd, niet vers). Van dat grand italia merk dacht ik
Bij 'mijn' AH hebben ze die droge volgens mij alleen met spinazie, kaas, prosciutto of anderssoortig vlees!
  maandag 7 maart 2011 @ 11:35:02 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93762601
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Lekker! :9
Bloem + ei --> pasta
boter, champignons, beetje bloem, kruiden --> vulling
Hebben ze wel bij AH :)
Oh toch wel? Volgens albert.nl niet :P (of ze noemen het daar anders) :). Fiets ik wel even naar de XL straks :).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 maart 2011 @ 11:36:07 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93762643
Mijn avondeten is steeds een probleem hier: niet weten wat ik zal gaan eten en vervolgens maar naar ongezonde bagger graaien of vaak hetzelfde eten. Ben ik een beetje flauw van, dus ik wil én wat afwisselender eten én vegetarisch én slank :').
Niet meer actief op Fok!
pi_93762674
Nu heb ik zin in tortellini met champignons en kaassaus. ;( Niet erg slank-verantwoord...
Dan maar een boodschappenlijstje maken met gezonde dingen. *WOG*
pi_93762723
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh toch wel? Volgens albert.nl niet :P (of ze noemen het daar anders) :). Fiets ik wel even naar de XL straks :).
Maak het toch lekker zelf o|O
pi_93762761
Ik heb vorige week alleen maandag en zaterdag gewoon gekookt. Niet goed. :@.
  maandag 7 maart 2011 @ 11:39:01 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93762775
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Maak het toch lekker zelf o|O
Oh ik had niet in de gaten dat je dat bedoelde :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 maart 2011 @ 11:41:27 #284
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93762879
mm nu heb ik zin in zelfgemaakte pasta :9 ik denk dat ik dat maar op het menu zet voor vanavond O+
pi_93762885
3 wekelijkse update:
Gewicht 3 weken geleden: 62,1
Gewicht nu: 63,9 (na 2 'vreetdagen' dus 1,2 kilo erbij aangezien ik zaterdagochtend nog 62,7 woog) Hoogste gewicht in deze periode: 63,9, laagste: 61,7
Gemiddeld aantal kcals: 1861
Hoogste: ± 2700 (gisteren)
Laagste: 1441
Sporten: 12x (9x hardlopen, 3x sportschool)

Conclusie: met een dieet van rond de 1850 kcals en 3 à 4 x sport in de week blijf ik op gewicht. Als ik dan even uit de band spring, zoals afgelopen weekend, dan is er direct behoorlijk wat bij. Ik zou dan echt moeten balansen een dagje, of ik zou die vreetdagen echt niet moeten hebben. Maar goed, dat is voor later zorg, als ik weer op streefgewicht ben. Vanaf vandaag dus eerst lowcarben. Helaas.

Zo maar even boodschappen doen en lekkere dingetjes halen. Haring! Zalm! :9
pi_93762971
Loveli? Is er iets dat je ons wilt vertellen?

En ondanks hoge leeftijd van je familielid, toch echt naar dat het moet eindigen met kanker! :*
  Vis een optie? maandag 7 maart 2011 @ 11:51:26 #287
70532 loveli
N
pi_93763260
quote:
5s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef conleche het volgende:
Loveli? Is er iets dat je ons wilt vertellen?
Nog ff niet :+
crap in = crap out
  maandag 7 maart 2011 @ 12:00:40 #288
331 Merel
Be here now.
pi_93763562
Heb vandaag nog vrij en dat is maar goed ook want ik ben doodmoe, maar heb geen flauw idee wat ik moet met m'n tijd. Vooral vanavond niet, want er stond een date met de collega gepland (die als het aan hem ligt zelfs gewoon door zou gaan, want hij wil gewoon van twee walletjes eten), maar ik wil niet met mensen afspreken, gewoon tv kijken ofzo. Ik word zo moe en onblij van hangen en niks doen, maar heb tegelijk de energie niet om wel iets te gaan doen.

/gezeur
pi_93763578
Logisch dat je niet gaat eten vanavond merel :*
Is het niets om even met je hoofd in de zon buiten een eind te gaan lopen en koffie te drinken in het zonnetje op een terrasje (dat kan zo leuk daar bij jou)
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Nog ff niet :+
Ons nog in spanning houden ook!
Bah, ik moet zo heel veel pinnen voor de rest rijles }:|
  maandag 7 maart 2011 @ 12:08:34 #290
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93763885
zo. boodschappen zijn gedaan: broccoli, champignons,wortels, tomaten, courgette, paprika's, bananen, appels en magere yoghurt. Ik kan er weer even tegenaan :+

nu even lunchen en dan ga ik zo een stuk fietsen, het is zo lekker buiten O+ zonde om binnen te zitten! misschien een idee voor jou ook Merel? je voelt je er gegarandeerd beter door :)
pi_93763889
@Merel, is er geen natuurgebied in de buurt waar je even lekker uit kan waaien? Dat is op maandagmiddag vast uitgestorven ;) . En dan vanavond inderdaad op de bank met thee, dekentje en een filmpje ofzo... :*

Hmm loveli, je maakt ons wel nieuwschierig zo!

Co, ik vind het wel wat vreemd dat je zo snel aankomt van 1 à 2 dagen minder netjes eten, zeker met 3-4x sporten in de week. Veel succes met low-carben!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 7 maart 2011 @ 12:09:09 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93763903
Wijn gekregen van de collega's :9. Ze kennen me goed :D :').
  maandag 7 maart 2011 @ 12:11:09 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93763963
Ik voel me ook bluhhhhhhhhhhhh, dus ik ga zo wel even naar de supermarkt fietsen als ik een lijstje heb gemaakt :).

Eetlijstje:

O: twee geroosterde boterhammen met jam
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes, glas melk, sinaasappel, appel (die laatste twee zijn meteen mijn D, denk ik)
B: rondje fietsen in het zonnetje
D: nog even bedenken

Verder is dit m'n derde colaloze dag en het bevalt me prima! Merkte gisteren dat ik wat gegroeid ben en dat kan alleen maar door de cola komen, dus weg ermee :).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 maart 2011 @ 12:11:10 #294
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93763964
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wijn gekregen van de collega's :9. Ze kennen me goed :D :').
mijn lievelingswijn is in de bonus deze week, zo even inslaan :D
  maandag 7 maart 2011 @ 12:13:29 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93764027
En Duvel komt me straks halen en dan gaan we lunchen aan de boulevard O+.
pi_93764056
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een goede maandagmiddag ^O^
pi_93764143
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, heerlijk. O+.

Ik heb ook zo'n zin in ons weekendje Scheveningen! Strand! O+. Hopelijk is het dan ook mooi weer. Gister was het in ieder geval al heerlijk in de speeltuin. :+.
  maandag 7 maart 2011 @ 12:18:27 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93764172
Nice, XM! :D. Wij hebben gisteren chocomelk gedronken bij Westewind (ja Westewind, zonder n :'))
Niet meer actief op Fok!
pi_93764210
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:18 schreef Viking84 het volgende:
Nice, XM! :D. Wij hebben gisteren chocomelk gedronken bij Westewind (ja Westewind, zonder n :'))
En ik maar zoeken naar de ontbrekende W...
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 7 maart 2011 @ 12:20:35 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93764228
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:20 schreef Phaidra het volgende:

[..]

En ik maar zoeken naar de ontbrekende W...
:6.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 maart 2011 @ 12:21:00 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93764243
vol!
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: