quote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vik en Mark over 50 jaar.
In dit geval heb jij gelijk. Dus dan moet je hem ervan zien te overtuigen.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:57 schreef Viking84 het volgende:
![]()
@ OP
.
Maar jullie hebben toch ook wel eens zo'n situatie? Hoe lossen jullie dat dan op?.
Als ik kon fietsen, zou ik het netzo oplossen als jijquote:Op zondag 6 maart 2011 11:57 schreef Viking84 het volgende:
![]()
@ OP
.
Maar jullie hebben toch ook wel eens zo'n situatie? Hoe lossen jullie dat dan op?.
Ik denk dat ik m'n zin wel krijg hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 12:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als ik kon fietsen, zou ik het netzo oplossen als jijEn waarschijnlijk zou manlief dan mokkend toch met mij meegaan
Lekkerrrrquote:Op zondag 6 maart 2011 12:23 schreef Blurred86 het volgende:
bagels zijn gevormd en liggen te rijzen, en ik hoor net dat we ook gerookte zalm in huis hebben
Het is een zelfgemaakte maaltijdsaladequote:Op zondag 6 maart 2011 12:30 schreef Blurred86 het volgende:
alleen een halve maaltijdsalade als D vik? lijkt me een beetje weinig, niet?
dan is het goedquote:Op zondag 6 maart 2011 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is een zelfgemaakte maaltijdsaladeDus een flink bord vol
.
Hier is alles dicht.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:00 schreef Perruche het volgende:
Ik wil weer een leuke vrouwen serie. Zo even naar de free record shopkan ik toch gaan shoppen
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:02 schreef Jagärtrut het volgende:
In de bus vanaf het vliegveld naar stockholm.weekeind zit er weer op....
quote:
fijn, nog een half uurtje ben ik er, en dan mis ok mb trein net en moet ik een u...ur wachten....grrquote:Op zondag 6 maart 2011 13:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaat snel he Jeager?
Nou kan ik je melden dat het stralend weer is in Stockholm
Is dit een spelletje waarbij we de missende letters moeten invullen?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
fijn, nog een half uurtje ben ik er, en dan mis ok mb trein net en moet ik een u...ur wachten....grr
doe bus schommelt nogal...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is dit een spelletje waarbij we de missende letters moeten invullen?
Het confronteert je er wel mee dat echt zorgeloos eten er niet meer in zit. You can check out anytime you like but you can never leave.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:43 schreef Merel het volgende:
Hoi Claudia! Ik weet nooit of het een goed of een slecht teken is dat er zo'n grote vaste groep zit die hier al eeuwen post, qua resultaten met afvallen / op gewicht blijven dan.
Je loopt na een stop meteen weer flinke afstanden?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:56 schreef sigme het volgende:
Hoi Claudia! Leuk dat je er weer bij bent.
Ik ben bezig het hardlopen na de winterstop weer op te pakken. Vrijdag 13km gelopen met een wandelpauze na 10 km. Vanochtend ging het begin wat stroefjes dus besloot ik tot een niet te lange ronde. Het herstelde wel goed en ik had het idee dat het tempo best hoog lag.
Dat bleek ook: 7km hardlopen, 11,3 km/u!
Twee kinderen?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je loopt na een stop meteen weer flinke afstanden?Mooie snelheid ook!
Ik wil wel weer beginnen met hardlopen maar ik wil deze keer niet te hard van stapel lopen. Eerst maar eens wennen aan het leven met twee kinderen, weer beginnen met werken en dan bedenken hoe sport erin gepast kan worden.
De reden van mijn overgewicht:quote:
dat is toch juist goed dat je minder behoefte aan zoetigheid hebtquote:Op zondag 6 maart 2011 14:47 schreef MarMar het volgende:
Terug van koffie bij de buren, beetje vroeg want kiddo is nu onderweg met manlief naar het theater, voor het eerst voor haar
Er was iets geks, buuf had gevulde koeken bij de koffie en ik had er gewoon geen zin in.
wat een schatje!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De reden van mijn overgewicht:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
How cute!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond het ook wel handig dat ik er gewoon geen zin in hadquote:Op zondag 6 maart 2011 14:48 schreef Adreamer het volgende:
[..]
dat is toch juist goed dat je minder behoefte aan zoetigheid hebt
Awww wat lief!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whehehequote:Op zondag 6 maart 2011 15:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit alweer 20 minuten op m'n gat en nachtwacht is nog steeds niet thuis. Geweldig joh, met de tram gaan!
![]()
.
Goed idee, ik moet inderdaad meer groente en fruit gaan eten!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel handig dat ik er gewoon geen zin in hadmaar meestal is het pure discipline.
Overigens vind ik je streven netjes en zou ik verder adviseren om bergen groente en fruit bij je dagmenu te gooien, hoewel je natuurlijk nog geen echte lijstjes gepost hebt dus misschien ben ik een beetje voorbarig
Voor mijn gevoel ook! Ik was na 5 maanden weer zwanger, dus er zitten 14 maanden tussen de eerste en de tweede.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:51 schreef Goodbye het volgende:
Voor mijn gevoel heb je pas net één kindje, maar daar moet wel minimaal 9 maanden tussen zitten (al lijkt me dat er nog wel een paar maandjes meer aan toegevoegd kunnen worden)
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef Perruche het volgende:
XM, props voor je RPM doorzettingsvermogen. Maar je L van vandaag is gewoon belachelijk. Eet een broccoli.
Eens!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef Perruche het volgende:
XM, props voor je RPM doorzettingsvermogen. Maar je L van vandaag is gewoon belachelijk. Eet een broccoli.
Ga jij ook je leventje in Zweden inrichten?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:41 schreef Perruche het volgende:
Jagar ik vind het zo leuk voor je dat je nu je leventje in Zweden kan gaan inrichten! Ik deel in je vreugde want bij mij gaat het hetzelfde![]()
Claudia nette lijstjes hoor, zeker met een babie... (ja ik weet dat het baby is)
Nee, maar wel in NL, en dat is gezien de laatste turbulente jaren (reizen, familie dingen, etc) wel een prettig vooruitzicht....quote:Op zondag 6 maart 2011 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga jij ook je leventje in Zweden inrichten?.
Er mogen wel wat meer plantaardige vetten in, maar ik mocht tijdens de zwangerschap geen rauw vlees en vacuumverpakte vis, dus ik eet nu niet anders. Over een tijdje ben ik er weer op uitgekeken en eet ik weer braaf mijn bammen pindakaas.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:41 schreef Perruche het volgende:
Claudia nette lijstjes hoor, zeker met een babie... (ja ik weet dat het baby is)
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er mogen wel wat meer plantaardige vetten in, maar ik mocht tijdens de zwangerschap geen rauw vlees en vacuumverpakte vis, dus ik eet nu niet anders. Over een tijdje ben ik er weer op uitgekeken en eet ik weer braaf mijn bammen pindakaas.
Bodypump is niet voor mij - ik voel me net een travestiet als ik aan aerobics doe.![]()
Ben je trouwens een kloon van een oude user?
Geen concrete verdenking, maar je kwam op een of andere manier zo vertrouwd over.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geen concrete verdenking, maar je kwam op een of andere manier zo vertrouwd over.
Oh enquote:Op zondag 6 maart 2011 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er mogen wel wat meer plantaardige vetten in, maar ik mocht tijdens de zwangerschap geen rauw vlees en vacuumverpakte vis, dus ik eet nu niet anders. Over een tijdje ben ik er weer op uitgekeken en eet ik weer braaf mijn bammen pindakaas.
Bodypump is niet voor mij - ik voel me net een travestiet als ik aan aerobics doe.![]()
Ben je trouwens een kloon van een oude user?
Schizofreen lijstje.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:49 schreef Perruche het volgende:
Oh ik heb net boodschappen gedaan (lief dagboek)...
Prei, avocado, broccoli, 2x biovlees, bio ei, sojamelk, speltmuesli (njammm), ui en sjalot, appels, courgette, lekkere kaas... en chips
Ik ga eens googlen heb net als Claudia een aerobis idee.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:04 schreef Goodbye het volgende:
Body pump behoeft geen gevoel voor ritme, hoor
Yikesquote:Op zondag 6 maart 2011 16:21 schreef MarMar het volgende:
lol maria, waren er nog geen beestjes?
Ooit in mijn studententijd vond ik achterin een kast een brintapak met allemaal kleine gaatjes erin... En ik ging kijken hoe dat kwam en ik wou dat ik dat nooit gedaan hadWriemelende Brinta.. IEUWIEUWIEUW
sindsdien eet ik muesli of andere cereals
Ja maar ik had laat ontbetenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:37 schreef MarMar het volgende:
Je mag best wat meer tussendoor gooien Sharana, fruit, een bakje yoghurt..
En een stroopwafel is ook een tussendoortje en geen volwaardige lunch!
Lekkerquote:Op zondag 6 maart 2011 16:44 schreef Perruche het volgende:
Ik heb pasta deeg gemaakt!! Alleen mn pompoen is verrotdus nu met ricotta en zucchini...
Ja, was even het woord vergetenquote:Op zondag 6 maart 2011 17:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Lekkercourgette, toch?
Sharana, eens met de rest, je mag best meer eten, groente en fruit bijvoorbeeld.
M'n chocolade, wat doen jullie?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:42 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht en ik zijn de chocola aan het opeten die eigenlijk voor 'iemand anders' bedoeld was, maar goed, die chocola is eind januari al gekocht en straks is het niet goed / lekker meer. Maar ik voel me er wel rot over. Gooi het nog liever weg dan
.
Klopt, eten weggooien vind ik ook zonde. Maar soms is het heel lastig om iets te laten staan als je weet dat het er is, en dan gooi ik het liever preventief weg ipv dat ik zelf alle restjes opeet. Maar weggeven van chocola als ik weer eens teveel heb gekocht doe ik ook vaak.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef Perruche het volgende:
Vik, je gaat toch geen chocola weggooien? Eten weggooien snap ik sowieso nietgeef het dan gewoon weg ofzo of "vergeet" het ergens
Niet gelijk zo lang hoor. Paar keer 5 km (waaronder tweemaal met Hond!), twee keer 7 km, en die 10 van vrijdag was de eerste lange. Op een of andere manier ben ik sneller ná de winterstop dan ervoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je loopt na een stop meteen weer flinke afstanden?Mooie snelheid ook!
Ik wil wel weer beginnen met hardlopen maar ik wil deze keer niet te hard van stapel lopen. Eerst maar eens wennen aan het leven met twee kinderen, weer beginnen met werken en dan bedenken hoe sport erin gepast kan worden.
Maar waarom niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:01 schreef Probability het volgende:
Ik ga een aantal dagen samen eten/slapen etc met een aantal meisjes die ik niet ken.. Op zich wel prima maarrrr ik ga natuurlijk geen pannenkoeken en soep met brood eten als avondmaal. Daar zie ik een beetje tegen op.. Desnoods neem ik zelf nog wat extra eten mee of zo.. Al is het niet echt de bedoeling dat ik voor mijzelf ga koken natuurlijk.. Hmmm lastig![]()
Ik weet toch vrij zeker dat wij meestal ook adviseren genoeg te eten. Eet eens wat meer hequote:Op zondag 6 maart 2011 16:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Jullie tips ergens in het volgende topic hebben geholpen, ik hou het al aardig vol
Super goed dat je er toch op uit bent gegaanquote:Op zondag 6 maart 2011 19:41 schreef Merel het volgende:
Zo, dat was carnaval dag 2. Plan was om het veel later te maken, maar m'n humeur helpt niet mee. M'n blij is gewoon op voor vandaag. Wel geweldig gezelschap, van die mannen die niet vragen waarom je huilt maar je gewoon een knuffel en een biertje en een klap op je kont geven en je meesleuren de feestvreugde in
www.qfly.comquote:Op zondag 6 maart 2011 19:46 schreef Goodbye het volgende:
Chico, wat was ook al weer die website die jij gebruikt voor het vinden van goedkope tickets?
Super, thanks! Ik ga even speurenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
www.qfly.com
En daarbij boek je altijd rechtstreeks bij de maatschappij.
was het lekker?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Vandaag het meest dramatische lijstje in lange tijd (taart,taart, taart, kaas, kaas, kaas, kaas,sushi, rommeltjes, taart, kaas etc.) en ben nu ook objectief licht blobbig. Vanaf morgen weer normaal ofzo.
Dat klinkt als het juiste gezelschap!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:41 schreef Merel het volgende:
Zo, dat was carnaval dag 2. Plan was om het veel later te maken, maar m'n humeur helpt niet mee. M'n blij is gewoon op voor vandaag. Wel geweldig gezelschap, van die mannen die niet vragen waarom je huilt maar je gewoon een knuffel en een biertje en een klap op je kont geven en je meesleuren de feestvreugde in
Bedankt voor de tip! <3 Ik ga eens neuzen. Wordt het komende zomer Kiev, Lviv, Krakau of toch Praag?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
www.qfly.com
En daarbij boek je altijd rechtstreeks bij de maatschappij.
jawel, maar mijn man wilde de andere helft. Liefde is je chocolade delenquote:
Wat leuk dat je er ook was! Wie weet zijn we elkaar tegengekomenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:09 schreef _aurum_ het volgende:
oh en ik heb vandaag zó lekker geslapen. Gisteren naar de museumnacht geweest en uiteindelijk doodop gaan slapen. En bijna 11 uur plat gelegen
Goed dat je er toch uit bent geweest!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:25 schreef Merel het volgende:
Thuis. Moe. Gedouched. Nog even wat janken en mezelf zielig vinden en dan slapen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:25 schreef Merel het volgende:
Thuis. Moe. Gedouched. Nog even wat janken en mezelf zielig vinden en dan slapen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:43 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht en ik hebben net afgesproken dat we voortaan iets willen gaan doen op zondag. Naar een museum of naar het filmhuis ofzo.
quote:
Precies! En dan ergens onderweg een kopje koffie drinken. Mét koekje.quote:
Niet appeltaart?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Precies! En dan ergens onderweg een kopje koffie drinken. Mét koekje.
Burgermannetjequote:Op zondag 6 maart 2011 22:21 schreef Blurred86 het volgende:
ik denk ook eerder appeltaart jawat is een Buma-dagje?
jullie zijn gewoon jaloersquote:
Museumnacht was tof! Ik vind het eigenlijk altijd wel leuk, alleen is de ene keer het weer beter dan de andere keerquote:Op zondag 6 maart 2011 21:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat leuk dat je er ook was! Wie weet zijn we elkaar tegengekomen![]()
Hier mijn kleine verslagje, en vooral, de aanwinst!!!
wanneer ga je ? Volgens de recensies is het voorseizoen wel goed te doenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb een hotel geboekt. 5 dagen ¤ 312 incl.vlucht en all inclusive. Al zal ik er waarschijnlijk niet dagelijks eten. Vind het echter wel een makkelijk idee dat er altijd drinken en eten ''achter de hand' is.
't Is dit hotel: http://www.zoover.nl/span(...)lub/hotel/informatie
't Is geloof ik geen geweldig hotel en eigenlijk helemaal mijn stijl niet en ik wou ook niet naar Mallorca. Maar ik heb gewoon zin in makkelijk en geen gedoe en Palma (de hoofdstad van Mallorca) isEn ik ben ook niet zo veeleisend gelukkig
![]()
Zonhoop ik
? waar heb je pijn van?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:27 schreef motorbloempje het volgende:
XM! Gefeliciteeeeeeeeeerd
en weer een ochtend dat ik uit kon slapen maar al om 8 uur wakker was
met veeeel pijn..
Hahahahaquote:
Jij of hij?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:06 schreef sigme het volgende:
Mogge!
XM, geniet van het mooie weer vanmiddag!
Hond & ik zijn de dag begonnen met 5km hardlopen; 11,0 km/u, inclusief gedeeltelijk al rennend poepen.
Jij of de hond?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:06 schreef sigme het volgende:
Mogge!
XM, geniet van het mooie weer vanmiddag!
Hond & ik zijn de dag begonnen met 5km hardlopen; 11,0 km/u, inclusief gedeeltelijk al rennend poepen.
Of Mensendieck, dat heeft bij mij erg geholpen.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:05 schreef MarMar het volgende:
Mo volgens mij wordt het tijd voor fysio voor jouschoudernekrug heeft vaak met houding te maken en dat heeft dan vaak weer met spanning te maken. Probeer maar eens op te letten of je vaak met gespannen/opgetrokken schouders zit en als je jezelf daarop betrapt, probeer te ontspannen.
GMTAquote:Op maandag 7 maart 2011 09:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij of de hond?
Nette snelheid trouwens!
quote:
quote:
Jezus, dat was echt mooi zeg!quote:
Niet labieler dan die grote vent bij de jury, maar ik ging ook bijna hoor!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jezus, dat was echt mooi zeg!.
Ik zit gewoon te janken. Maar ik ben een beetje labiel vandaag, geloof ik
.
Het was echt prachtig. Ik verwachtte een lachwekkend filmpje, maar had meteen al door dat het bloedserieus werd.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:00 schreef MarMar het volgende:
[..]
Niet labieler dan die grote vent bij de jury, maar ik ging ook bijna hoor!
Mooi!!!
Ik had het gisteravond ook: eerst had ik op FB een filmpje gezien over een dolfijnhondje, een hondje dat helemaal verzot was op dolfijnen en iedere keer buiten de boot sprong om met ze te spelen. (en daarna kwam natuurlijk het bericht: in loving memory)quote:Op maandag 7 maart 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jezus, dat was echt mooi zeg!.
Ik zit gewoon te janken. Maar ik ben een beetje labiel vandaag, geloof ik
.
Oh ja, als je dan 'in loving memory' ziet, ben je er helemaal af natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 10:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had het gisteravond ook: eerst had ik op FB een filmpje gezien over een dolfijnhondje, een hondje dat helemaal verzot was op dolfijnen en iedere keer buiten de boot sprong om met ze te spelen. (en daarna kwam natuurlijk het bericht: in loving memory)
En daarna zag ik dit. Tranen met tuiten ook.
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, als je dan 'in loving memory' ziet, ben je er helemaal af natuurlijk.
De muziek is gewoon ook erg mooi, dat helpt ook wel mee. Dank voor het delen van dit filmpje!
.
Heb je ook een linkje naar dat dolfijnhondje voor me?.
Nee! De zwaan gaat dood! Jij, nuchtere Friezin, jij!!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zal wel een harteloze trut zijn, maar ik heb dat dansfilmpje afgezet. Hij doet toch aldoor hetzelfde?.
nee hoor, dat vond ik ook.. al heb ik het wel heel braaf afgekeken, maar met Fries-zijn heeft het dus niets te makenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zal wel een harteloze trut zijn, maar ik heb dat dansfilmpje afgezet. Hij doet toch aldoor hetzelfde?.
Hier nog een niet-friezin die er niet erg van onder de indruk was.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:26 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nee hoor, dat vond ik ook.. al heb ik het wel heel braaf afgekeken, maar met Fries-zijn heeft het dus niets te maken
Vind er ook echt helemaal niks aan ^^quote:Op maandag 7 maart 2011 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vond het juist zo knap omdat je die jongen in zijn veuls te wijde kleding vergat.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:31 schreef Viking84 het volgende:
Maar goed, ik zie dan écht een stervende zwaan voor me hè, inclusief oplevingen en brekende vleugels. Geen jongen die een stervende zwaan nadoet. Dat helpt ook wel.
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Deze nuchtere Friezin heeft wel al een mooi moment meegemaakt, hoor, vanochtend.
Baardmans en ik gingen vanochtend tegelijk de deur uit. Toen we onze fietsen pakten keek ik even naar binnen bij zijn onderburen, waar een stelletje zat te ontbijten en de krant te lezen, heel rustig en sereen, en hij had zijn hand op de hare. Als een vanzelfsprekendheid. Ik moest glimlachen om dat mooie beeld, en net toen Baardmans en ik elkaar gedag hadden gekust keek de vrouw van het stelletje me aan, ook glimlachend.
Ja! Toen 'ie klaar was, dacht ik: huh, heb ik daar net naar gekeken?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo knap omdat je die jongen in zijn veuls te wijde kleding vergat.
Hmmmm. Dit vind ik wel heul knap, maar niet ontroerend of iets. Ze kijkt ook zo moeilijk de hele tijd.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vind er ook echt helemaal niks aan ^^
Deze dans vind ik zelf prachtig en raakt mij veel dieper. Ouder seizoen SYTYCD, maar dit blijft mijn favorietDie expressie, die emotie... *zucht*
Ik vind de overdracht van de emotie zo mooi hierquote:Op maandag 7 maart 2011 10:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm. Dit vind ik wel heul knap, maar niet ontroerend of iets. Ze kijkt ook zo moeilijk de hele tijd.
Hola, dit is niet leuk meer. Wanneer heb je je stopweek? Zijn er nog andere dingen aan de hand naast andere pil en werkstress?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:24 schreef Tinkepink het volgende:
ik ben ook labiel. Wil omboeken maar ze maken er een zootje vanZit gewoon serieus te huilen hier.
Omdat jij een dude ziet en Co en ik nietquote:Op maandag 7 maart 2011 10:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind de overdracht van de emotie zo mooi hier![]()
Maar goed, dit raakt mij emotioneel gezien veel meer dan die dude met zijn popping (terwijl ik denk dat ik de originele balletuitvoering wel weer heel mooi zou vinden). Die dude leidt mij juist enorm af van het verhaal, zeg maar.
Inderdaad Tink.. ik ken je IRL natuurlijk niet.. Maar dit klinkt totaal niet als normaal gedrag voor jouquote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Hola, dit is niet leuk meer. Wanneer heb je je stopweek? Zijn er nog andere dingen aan de hand naast andere pil en werkstress?
Yupquote:Op maandag 7 maart 2011 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Omdat jij een dude ziet en Co en ik niet.
En inderdaad wat loveli & progje zeggen. Dit lijkt inderdaad helemaal niet op de tink zoals ik haar via fok 'ken'. Klinkt niet goed.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Hola, dit is niet leuk meer. Wanneer heb je je stopweek? Zijn er nog andere dingen aan de hand naast andere pil en werkstress?
Goed hoor!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:08 schreef rubje het volgende:
Ik meld trouwens even neus en lippen door dat ik gemerkt heb dat mijn deels nieuwe ingeslagen weg van eten en leven,zoden aan de dijk zetwant ik ben nu nog steeds op die maat die ik ooit 4 jaar geleden voor het laatst had.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
Weer een (bejaard) dierbaar familielid met terminale kanker. Twee in twee weken.
Heftig. Sterkte.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
Weer een (bejaard) dierbaar familielid met terminale kanker. Twee in twee weken.
Kut. Sterktequote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
Gelukkig gooit goed nieuws de boel weer wat in balans!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef loveli het volgende:
Tx Guys. Om het te relativeren, ze hebben beide een mooi rijk leven achter de rug en een leeftijd die lang niet iedereen mag bereiken.
Ja, er zijn mensen die op me passen. En eentje in het bijzonder
Gewoon tortellini met champignons erin? AH heeft bij de verse pasta wel iets gevulds met paddestoelen, weet niet meer of het tortellini was of ravioli ofzo.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Sterkte loveli!.
Heeft iemand enig idee wat champignon tortellini precies is en waar ik dat kan krijgen? Kom het tegen in een recept, maar AH lijkt het niet te hebben?
een andere supermarkt?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Sterkte loveli!.
Heeft iemand enig idee wat champignon tortellini precies is en waar ik dat kan krijgen? Kom het tegen in een recept, maar AH lijkt het niet te hebben?
Hmm?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef loveli het volgende:
Tx Guys. Om het te relativeren, ze hebben beide een mooi rijk leven achter de rug en een leeftijd die lang niet iedereen mag bereiken.
Oeh, nicequote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef loveli het volgende:
Lekker!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Sterkte loveli!.
Bij 'mijn' AH hebben ze die droge volgens mij alleen met spinazie, kaas, prosciutto of anderssoortig vlees!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:33 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
een andere supermarkt?![]()
in mijn ah hebben ze het wel volgens mij trouwens, het ligt bij de pasta (gedroogd, niet vers). Van dat grand italia merk dacht ik
Oh toch wel? Volgens albert.nl nietquote:Op maandag 7 maart 2011 11:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Bloem + ei --> pasta
boter, champignons, beetje bloem, kruiden --> vulling
Hebben ze wel bij AH
Maak het toch lekker zelfquote:Op maandag 7 maart 2011 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh toch wel? Volgens albert.nl niet(of ze noemen het daar anders)
. Fiets ik wel even naar de XL straks
.
Nog ff nietquote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef conleche het volgende:
Loveli? Is er iets dat je ons wilt vertellen?
Ons nog in spanning houden ook!quote:
mijn lievelingswijn is in de bonus deze week, zo even inslaanquote:Op maandag 7 maart 2011 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wijn gekregen van de collega's. Ze kennen me goed
![]()
.
Wat een goede maandagmiddagquote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
En Duvel komt me straks halen en dan gaan we lunchen aan de boulevard.
Oh, heerlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
En Duvel komt me straks halen en dan gaan we lunchen aan de boulevard.
En ik maar zoeken naar de ontbrekende W...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:18 schreef Viking84 het volgende:
Nice, XM!. Wij hebben gisteren chocomelk gedronken bij Westewind (ja Westewind, zonder n
)
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En ik maar zoeken naar de ontbrekende W...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |