quote:Op zondag 6 maart 2011 18:43 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht en ik hebben net afgesproken dat we voortaan iets willen gaan doen op zondag. Naar een museum of naar het filmhuis ofzo.

quote:

Precies! En dan ergens onderweg een kopje koffie drinken. Mét koekje.quote:

Niet appeltaart?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Precies! En dan ergens onderweg een kopje koffie drinken. Mét koekje.

wat is een Buma-dagje?
 wat is een Buma-dagje?

Burgermannetjequote:Op zondag 6 maart 2011 22:21 schreef Blurred86 het volgende:
ik denk ook eerder appeltaart jawat is een Buma-dagje?
 . Lekker truttig en gezellig dus, net als Vik en NW
 . Lekker truttig en gezellig dus, net als Vik en NW 
 !
! 

Precies mijn schoonouders
 Precies mijn schoonouders 

En ik ben ook niet zo veeleisend gelukkig
  En ik ben ook niet zo veeleisend gelukkig   
   hoop ik
 hoop ik

En nu zit ik te twijfelen of ik niet een paar dagen in echt zo'n luxe ding wil, maar eigenlijk is dat wat zonde, omdat we er bijna niet zullen zijn. Maar het ziet er zo mooi uit met van die zwembadjes die overlopen in de zee! Nou ja, misschien 1 nachtje
  En nu zit ik te twijfelen of ik niet een paar dagen in echt zo'n luxe ding wil, maar eigenlijk is dat wat zonde, omdat we er bijna niet zullen zijn. Maar het ziet er zo mooi uit met van die zwembadjes die overlopen in de zee! Nou ja, misschien 1 nachtje 

.
.

jullie zijn gewoon jaloersquote:

! Geniet van je vrije middag!
 ! Geniet van je vrije middag!

Museumnacht was tof! Ik vind het eigenlijk altijd wel leuk, alleen is de ene keer het weer beter dan de andere keerquote:Op zondag 6 maart 2011 21:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat leuk dat je er ook was! Wie weet zijn we elkaar tegengekomen
Hier mijn kleine verslagje, en vooral, de aanwinst!!!

wanneer ga je ? Volgens de recensies is het voorseizoen wel goed te doenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb een hotel geboekt. 5 dagen ¤ 312 incl.vlucht en all inclusive. Al zal ik er waarschijnlijk niet dagelijks eten. Vind het echter wel een makkelijk idee dat er altijd drinken en eten ''achter de hand' is.
't Is dit hotel: http://www.zoover.nl/span(...)lub/hotel/informatie
't Is geloof ik geen geweldig hotel en eigenlijk helemaal mijn stijl niet en ik wou ook niet naar Mallorca. Maar ik heb gewoon zin in makkelijk en geen gedoe en Palma (de hoofdstad van Mallorca) isEn ik ben ook niet zo veeleisend gelukkig

Zonhoop ik

? waar heb je pijn van?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:27 schreef motorbloempje het volgende:
XM! Gefeliciteeeeeeeeeerd
en weer een ochtend dat ik uit kon slapen maar al om 8 uur wakker was
met veeeel pijn..

Hahahahaquote:
 .
.

! Ik lees wel mee maar was te druk om te posten. Vandaag lekker thuiswerken, vanavond oudergesprekken op school. Dus: tijd!
! Ik lees wel mee maar was te druk om te posten. Vandaag lekker thuiswerken, vanavond oudergesprekken op school. Dus: tijd! !
! .
. 

schoudernekrug heeft vaak met houding te maken en dat heeft dan vaak weer met spanning te maken. Probeer maar eens op te letten of je vaak met gespannen/opgetrokken schouders zit en als je jezelf daarop betrapt, probeer te ontspannen.
 schoudernekrug heeft vaak met houding te maken en dat heeft dan vaak weer met spanning te maken. Probeer maar eens op te letten of je vaak met gespannen/opgetrokken schouders zit en als je jezelf daarop betrapt, probeer te ontspannen.

Jij of hij?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:06 schreef sigme het volgende:
Mogge!
XM, geniet van het mooie weer vanmiddag!
Hond & ik zijn de dag begonnen met 5km hardlopen; 11,0 km/u, inclusief gedeeltelijk al rennend poepen.
 .
. .
.

Jij of de hond?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:06 schreef sigme het volgende:
Mogge!
XM, geniet van het mooie weer vanmiddag!
Hond & ik zijn de dag begonnen met 5km hardlopen; 11,0 km/u, inclusief gedeeltelijk al rennend poepen.

Of Mensendieck, dat heeft bij mij erg geholpen.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:05 schreef MarMar het volgende:
Mo volgens mij wordt het tijd voor fysio voor jouschoudernekrug heeft vaak met houding te maken en dat heeft dan vaak weer met spanning te maken. Probeer maar eens op te letten of je vaak met gespannen/opgetrokken schouders zit en als je jezelf daarop betrapt, probeer te ontspannen.
 .
.

)
 )

GMTAquote:Op maandag 7 maart 2011 09:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij of de hond?
Nette snelheid trouwens!
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|