quote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vik en Mark over 50 jaar.
In dit geval heb jij gelijk. Dus dan moet je hem ervan zien te overtuigen.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:57 schreef Viking84 het volgende:
![]()
@ OP
.
Maar jullie hebben toch ook wel eens zo'n situatie? Hoe lossen jullie dat dan op?.
Als ik kon fietsen, zou ik het netzo oplossen als jijquote:Op zondag 6 maart 2011 11:57 schreef Viking84 het volgende:
![]()
@ OP
.
Maar jullie hebben toch ook wel eens zo'n situatie? Hoe lossen jullie dat dan op?.
Ik denk dat ik m'n zin wel krijg hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 12:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als ik kon fietsen, zou ik het netzo oplossen als jijEn waarschijnlijk zou manlief dan mokkend toch met mij meegaan
Lekkerrrrquote:Op zondag 6 maart 2011 12:23 schreef Blurred86 het volgende:
bagels zijn gevormd en liggen te rijzen, en ik hoor net dat we ook gerookte zalm in huis hebben
Het is een zelfgemaakte maaltijdsaladequote:Op zondag 6 maart 2011 12:30 schreef Blurred86 het volgende:
alleen een halve maaltijdsalade als D vik? lijkt me een beetje weinig, niet?
dan is het goedquote:Op zondag 6 maart 2011 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is een zelfgemaakte maaltijdsaladeDus een flink bord vol
.
Hier is alles dicht.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:00 schreef Perruche het volgende:
Ik wil weer een leuke vrouwen serie. Zo even naar de free record shopkan ik toch gaan shoppen
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:02 schreef Jagärtrut het volgende:
In de bus vanaf het vliegveld naar stockholm.weekeind zit er weer op....
quote:
fijn, nog een half uurtje ben ik er, en dan mis ok mb trein net en moet ik een u...ur wachten....grrquote:Op zondag 6 maart 2011 13:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaat snel he Jeager?
Nou kan ik je melden dat het stralend weer is in Stockholm
Is dit een spelletje waarbij we de missende letters moeten invullen?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
fijn, nog een half uurtje ben ik er, en dan mis ok mb trein net en moet ik een u...ur wachten....grr
doe bus schommelt nogal...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is dit een spelletje waarbij we de missende letters moeten invullen?
Het confronteert je er wel mee dat echt zorgeloos eten er niet meer in zit. You can check out anytime you like but you can never leave.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:43 schreef Merel het volgende:
Hoi Claudia! Ik weet nooit of het een goed of een slecht teken is dat er zo'n grote vaste groep zit die hier al eeuwen post, qua resultaten met afvallen / op gewicht blijven dan.
Je loopt na een stop meteen weer flinke afstanden?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:56 schreef sigme het volgende:
Hoi Claudia! Leuk dat je er weer bij bent.
Ik ben bezig het hardlopen na de winterstop weer op te pakken. Vrijdag 13km gelopen met een wandelpauze na 10 km. Vanochtend ging het begin wat stroefjes dus besloot ik tot een niet te lange ronde. Het herstelde wel goed en ik had het idee dat het tempo best hoog lag.
Dat bleek ook: 7km hardlopen, 11,3 km/u!
Twee kinderen?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je loopt na een stop meteen weer flinke afstanden?Mooie snelheid ook!
Ik wil wel weer beginnen met hardlopen maar ik wil deze keer niet te hard van stapel lopen. Eerst maar eens wennen aan het leven met twee kinderen, weer beginnen met werken en dan bedenken hoe sport erin gepast kan worden.
De reden van mijn overgewicht:quote:
dat is toch juist goed dat je minder behoefte aan zoetigheid hebtquote:Op zondag 6 maart 2011 14:47 schreef MarMar het volgende:
Terug van koffie bij de buren, beetje vroeg want kiddo is nu onderweg met manlief naar het theater, voor het eerst voor haar
Er was iets geks, buuf had gevulde koeken bij de koffie en ik had er gewoon geen zin in.
wat een schatje!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De reden van mijn overgewicht:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
How cute!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond het ook wel handig dat ik er gewoon geen zin in hadquote:Op zondag 6 maart 2011 14:48 schreef Adreamer het volgende:
[..]
dat is toch juist goed dat je minder behoefte aan zoetigheid hebt
Awww wat lief!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whehehequote:Op zondag 6 maart 2011 15:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit alweer 20 minuten op m'n gat en nachtwacht is nog steeds niet thuis. Geweldig joh, met de tram gaan!
![]()
.
Goed idee, ik moet inderdaad meer groente en fruit gaan eten!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel handig dat ik er gewoon geen zin in hadmaar meestal is het pure discipline.
Overigens vind ik je streven netjes en zou ik verder adviseren om bergen groente en fruit bij je dagmenu te gooien, hoewel je natuurlijk nog geen echte lijstjes gepost hebt dus misschien ben ik een beetje voorbarig
Voor mijn gevoel ook! Ik was na 5 maanden weer zwanger, dus er zitten 14 maanden tussen de eerste en de tweede.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:51 schreef Goodbye het volgende:
Voor mijn gevoel heb je pas net één kindje, maar daar moet wel minimaal 9 maanden tussen zitten (al lijkt me dat er nog wel een paar maandjes meer aan toegevoegd kunnen worden)
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef Perruche het volgende:
XM, props voor je RPM doorzettingsvermogen. Maar je L van vandaag is gewoon belachelijk. Eet een broccoli.
Eens!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef Perruche het volgende:
XM, props voor je RPM doorzettingsvermogen. Maar je L van vandaag is gewoon belachelijk. Eet een broccoli.
Ga jij ook je leventje in Zweden inrichten?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:41 schreef Perruche het volgende:
Jagar ik vind het zo leuk voor je dat je nu je leventje in Zweden kan gaan inrichten! Ik deel in je vreugde want bij mij gaat het hetzelfde![]()
Claudia nette lijstjes hoor, zeker met een babie... (ja ik weet dat het baby is)
Nee, maar wel in NL, en dat is gezien de laatste turbulente jaren (reizen, familie dingen, etc) wel een prettig vooruitzicht....quote:Op zondag 6 maart 2011 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga jij ook je leventje in Zweden inrichten?.
Er mogen wel wat meer plantaardige vetten in, maar ik mocht tijdens de zwangerschap geen rauw vlees en vacuumverpakte vis, dus ik eet nu niet anders. Over een tijdje ben ik er weer op uitgekeken en eet ik weer braaf mijn bammen pindakaas.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:41 schreef Perruche het volgende:
Claudia nette lijstjes hoor, zeker met een babie... (ja ik weet dat het baby is)
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er mogen wel wat meer plantaardige vetten in, maar ik mocht tijdens de zwangerschap geen rauw vlees en vacuumverpakte vis, dus ik eet nu niet anders. Over een tijdje ben ik er weer op uitgekeken en eet ik weer braaf mijn bammen pindakaas.
Bodypump is niet voor mij - ik voel me net een travestiet als ik aan aerobics doe.![]()
Ben je trouwens een kloon van een oude user?
Geen concrete verdenking, maar je kwam op een of andere manier zo vertrouwd over.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geen concrete verdenking, maar je kwam op een of andere manier zo vertrouwd over.
Oh enquote:Op zondag 6 maart 2011 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er mogen wel wat meer plantaardige vetten in, maar ik mocht tijdens de zwangerschap geen rauw vlees en vacuumverpakte vis, dus ik eet nu niet anders. Over een tijdje ben ik er weer op uitgekeken en eet ik weer braaf mijn bammen pindakaas.
Bodypump is niet voor mij - ik voel me net een travestiet als ik aan aerobics doe.![]()
Ben je trouwens een kloon van een oude user?
Schizofreen lijstje.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:49 schreef Perruche het volgende:
Oh ik heb net boodschappen gedaan (lief dagboek)...
Prei, avocado, broccoli, 2x biovlees, bio ei, sojamelk, speltmuesli (njammm), ui en sjalot, appels, courgette, lekkere kaas... en chips
Ik ga eens googlen heb net als Claudia een aerobis idee.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:04 schreef Goodbye het volgende:
Body pump behoeft geen gevoel voor ritme, hoor
Yikesquote:Op zondag 6 maart 2011 16:21 schreef MarMar het volgende:
lol maria, waren er nog geen beestjes?
Ooit in mijn studententijd vond ik achterin een kast een brintapak met allemaal kleine gaatjes erin... En ik ging kijken hoe dat kwam en ik wou dat ik dat nooit gedaan hadWriemelende Brinta.. IEUWIEUWIEUW
sindsdien eet ik muesli of andere cereals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |