Ahquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
D: halve kip met wat roerbakgroente en patatjes
Oh maar ik ga pas over 2-3 uur slapen waarschijnlijk. Mn ritme is een beetje stuk. Maar ik ga idd toch maar morgen bakken, dus vanavond wat stapels papieren uitzoeken, hopen dat ik mn jaaropgaven terugvind en dan aangifte doen bij de belasting zodat ik mn loonheffing van de zomer terugkrijg. Of alleen opruimen. Dat is ook prima.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou nu gewoon naar bed gaan en 'm morgen bakken.
*boks*quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef Perruche het volgende:
Oh en chico schoonmaak boks!
3 wassen gedraaid, ramen en spiegels schoongemaakt, alles met doekje gedaan & opgeriumd![]()
*trots is
oeh nom nom nom.quote:
Wat lekker!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo en ik gaan morgen een High Tea doenbij het brouwerscafé waar we ons vrijgezellenfeest hadden
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef Perruche het volgende:
Ik heb gewoon nu al zin in mijn witlofsalade van morgen, mét zelfgemaakte mayo/kerrie dressing
vrij op maandag, heerlijk!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker!
Ik ben maandagmiddag vrij. Dat is een gebruik bij ons op kantoor, als je jarig bent op een werkdag, krijg je de middag vrij. Alleen, wat te doen? Maandag is zo'n stomme dag om jarig te zijn.
Receptje?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef Perruche het volgende:
Oeh chico dat ziet er lekker uit!
In de zomer maak ik ook graag een fruitsalade van allerlei citrus vruchten (sinaasappel, bloedsinaasappel, mandarijn, grapefruit) en dan met mintdressing... Njam!!
Ohquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm.. er is geen markt op maandag hier in Gouda, de leuke winkeltjes zijn juist op maandag meestal ook dicht..ik heb geen studentikoze vriendin, de uitwijzer heeft geen resultaten voor maandagmiddag en massage heb ik vrijdag al gehad.
Momentje ik ga even googlen...quote:
Het ging me eigenlijk om de salade met mintdressingquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Momentje ik ga even googlen...
Dat was snel
http://www.nigella.com/recipes/view/clementine-cake-2559
Ik had hem gemaakt met zoete grapefruits, echt lekker. Ook met mandarijnen gemaakt trouwens, ook lekker! Niet zo zoet, en zeker als je er citroenglazuur op doet...![]()
![]()
Ohquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het ging me eigenlijk om de salade met mintdressing.
Preciesquote:Op zondag 6 maart 2011 01:26 schreef Merel het volgende:
Zo, thuis. Was wel oké, niet spectaculair. Maar beter dan zitten kniezen op de bank.
Excusez-moi!quote:Op zondag 6 maart 2011 07:46 schreef Tinkepink het volgende:
Bedankt voor de felicitaties. Het was iets wat ik eigenlijk niet aan de grote klok wilde hangen (herkenbaarheid enzo). Maar toch bedankt.
Rapunzel was leuk. Aanrader voor iedereen die met kleine meisjes naar de bios wil. Mieieieieieierzoet. De sushibar helaas gesloten. Maar dat was niet erg,want toevallig kwamen we langs het superhippe-'it'-restaurant-in-het-mediakwartier-waar-je-geweest-moet-zijn en hebben geprobeerd een plaatsje te krijgen. Wat zowaar is gelukt. Met kinderen. Aan het raam
![]()
Het eten was trouwens maar so-la-la. De ingredienten waren volgens mij niet topvers (bruine randjes, geurende vis en uitgedroogd vlees) en het had iets beter klaargemaakt kunnen worden. Maar volgens mij zijn we verwendEr stonden rijen voor de deur, dus het zal wel goed zijn
![]()
Overigens had ik ook nog sushi gehaald bij een concurrerend restaurant als vervangend avondeten (voordat we in het 'it'-restaurant belandden) en die was wel erg goed zoals ik net proefondervindelijk heb ondervonden![]()
En nu ga ik hardlopen, want mijn bh's en spijkerbroeken worden te klein
En dit was precies wat ik dacht inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2011 09:43 schreef Merel het volgende:
Hoi Claudia! Ik weet nooit of het een goed of een slecht teken is dat er zo'n grote vaste groep zit die hier al eeuwen post, qua resultaten met afvallen / op gewicht blijven dan.
Spierenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:17 schreef Chicolate het volgende:
Mijn buik voelt strakker, maar de weegschaal zegt dat ik ben aangekomen![]()
.
Ja, of wishful thinking. Ik vind namelijk dat ik nu gezonder leef dus er hoort gewicht af te gaanquote:
Je goed voelen is toch prima? Zo door gaan en je ziet het vanzelf wel op de weegschaalquote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, of wishful thinking. Ik vind namelijk dat ik nu gezonder leef dus er hoort gewicht af te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |