abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 maart 2011 @ 14:00:47 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93725088
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

fijn, nog een half uurtje ben ik er, en dan mis ok mb trein net en moet ik een u...ur wachten....grr
Is dit een spelletje waarbij we de missende letters moeten invullen? :P
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93725104
quote:
Op zondag 6 maart 2011 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Is dit een spelletje waarbij we de missende letters moeten invullen? :P
doe bus schommelt nogal...
pi_93726114
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 09:43 schreef Merel het volgende:
Hoi Claudia! Ik weet nooit of het een goed of een slecht teken is dat er zo'n grote vaste groep zit die hier al eeuwen post, qua resultaten met afvallen / op gewicht blijven dan.
Het confronteert je er wel mee dat echt zorgeloos eten er niet meer in zit. You can check out anytime you like but you can never leave. :{ Maar er is ook een positieve manier om ernaar te kijken: wie gezond eten belangrijk vindt zal dat altijd belangrijk vinden.

En het is natuurlijk ook gewoon een gezellige slowchat geworden. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93726208
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:56 schreef sigme het volgende:
Hoi Claudia! Leuk dat je er weer bij bent :).
Ik ben bezig het hardlopen na de winterstop weer op te pakken. Vrijdag 13km gelopen met een wandelpauze na 10 km. Vanochtend ging het begin wat stroefjes dus besloot ik tot een niet te lange ronde. Het herstelde wel goed en ik had het idee dat het tempo best hoog lag.
Dat bleek ook: 7km hardlopen, 11,3 km/u!
Je loopt na een stop meteen weer flinke afstanden? ^O^ Mooie snelheid ook!

Ik wil wel weer beginnen met hardlopen maar ik wil deze keer niet te hard van stapel lopen. Eerst maar eens wennen aan het leven met twee kinderen, weer beginnen met werken en dan bedenken hoe sport erin gepast kan worden.
pi_93726313
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je loopt na een stop meteen weer flinke afstanden? ^O^ Mooie snelheid ook!

Ik wil wel weer beginnen met hardlopen maar ik wil deze keer niet te hard van stapel lopen. Eerst maar eens wennen aan het leven met twee kinderen, weer beginnen met werken en dan bedenken hoe sport erin gepast kan worden.
Twee kinderen? :o
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_93726578
Hallo!

Ik wil ook meedoen :D

Ben nu 2.5 week bezig met mijn op mijn voeding te letten en ben 3.5 kilo afgevallen... (komt onder andere doordat ik toen net ongesteld werd, dus dan gaat er nog iets meer af). Ik ben 1.75 en weeg op dit moment 74 kg. Mijn eerste streef is 70 kg. Daarna wil ik naar de 66-65 kg.

Gisteren pizza gegeten met oppaskindjes... en ook nog appeltaart, oops.

Vandaag yoghurt, een rijstwafel en beschuit met jam op. Ben best laat opgestaan, dus dat was soort van brunch :)
There you go day and night, Up in the clouds flying so high. You see things that make your big heart sing, Like flowers, trees and pretty things. Dream on dreamer and might life get in your way... release yourself and fly away
pi_93726613
Terug van koffie bij de buren, beetje vroeg want kiddo is nu onderweg met manlief naar het theater, voor het eerst voor haar :)

Er was iets geks, buuf had gevulde koeken bij de koffie en ik had er gewoon geen zin in.
pi_93726639
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:37 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Twee kinderen? :o
De reden van mijn overgewicht:

pi_93726644
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:47 schreef MarMar het volgende:
Terug van koffie bij de buren, beetje vroeg want kiddo is nu onderweg met manlief naar het theater, voor het eerst voor haar :)

Er was iets geks, buuf had gevulde koeken bij de koffie en ik had er gewoon geen zin in.
dat is toch juist goed dat je minder behoefte aan zoetigheid hebt :)
There you go day and night, Up in the clouds flying so high. You see things that make your big heart sing, Like flowers, trees and pretty things. Dream on dreamer and might life get in your way... release yourself and fly away
pi_93726659
quote:
2s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wat een schatje!
pi_93726702
quote:

[..]

[ afbeelding ]
O+
pi_93726741
quote:

[..]

[ afbeelding ]
How cute! O+

Voor mijn gevoel heb je pas net één kindje, maar daar moet wel minimaal 9 maanden tussen zitten (al lijkt me dat er nog wel een paar maandjes meer aan toegevoegd kunnen worden :P )
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_93726753
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:48 schreef Adreamer het volgende:

[..]

dat is toch juist goed dat je minder behoefte aan zoetigheid hebt :)
Ik vond het ook wel handig dat ik er gewoon geen zin in had :) maar meestal is het pure discipline.
Overigens vind ik je streven netjes en zou ik verder adviseren om bergen groente en fruit bij je dagmenu te gooien, hoewel je natuurlijk nog geen echte lijstjes gepost hebt dus misschien ben ik een beetje voorbarig ;)
  zondag 6 maart 2011 @ 15:20:15 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93727733
Ik zit alweer 20 minuten op m'n gat en nachtwacht is nog steeds niet thuis :'). Geweldig joh, met de tram gaan! ^O^ :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 maart 2011 @ 15:20:31 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93727743
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Awww wat lief! O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_93727758
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit alweer 20 minuten op m'n gat en nachtwacht is nog steeds niet thuis :'). Geweldig joh, met de tram gaan! ^O^ :P.
whehehe
pi_93727778
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:51 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel handig dat ik er gewoon geen zin in had :) maar meestal is het pure discipline.
Overigens vind ik je streven netjes en zou ik verder adviseren om bergen groente en fruit bij je dagmenu te gooien, hoewel je natuurlijk nog geen echte lijstjes gepost hebt dus misschien ben ik een beetje voorbarig ;)
Goed idee, ik moet inderdaad meer groente en fruit gaan eten!
  zondag 6 maart 2011 @ 15:25:48 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93727917
Lijstje gister *)

pre-O: banaan
S: RPM
O: kwark met muesli
L: klein stukje appeltaart en klein stukje kwarktaart, tezamen ter grootte van 1 punt
T: paar handjes chips, stukjes turks brood met wat salade, knoflookolijfjes, 2 glazen rode wijn, kommetje bowl
D: klein bordje nasi met satesaus en wat kroepoek
T: glaasje cointreau bij de koffie

Vandaag, probably:

O: kwark met muesli
T: punt kwarktaart :9
L: grapefruit
D: turks brood met rest van de salades, glaasje wijn

De komende weer wordt ook prut. Morgen trakteren op het werk, dinsdag is er weer een verjaardag en donderdag hebben we studiedag met gebak en indisch buffet :'). Maarrr, daarna is de verjaardagshausse voorbij! *O*.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93727921
mmm.. vandaag zelf patat gemaakt in de actifry en het is echt enorm lekker geworden.

Jippie!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zondag 6 maart 2011 @ 15:27:07 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93727961
En needless to say ga ik morgen op mijn verjaardag 's avonds toch maar gewoon RPMen :').
pi_93728132
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:51 schreef Goodbye het volgende:

Voor mijn gevoel heb je pas net één kindje, maar daar moet wel minimaal 9 maanden tussen zitten (al lijkt me dat er nog wel een paar maandjes meer aan toegevoegd kunnen worden :P )
Voor mijn gevoel ook! Ik was na 5 maanden weer zwanger, dus er zitten 14 maanden tussen de eerste en de tweede.

Voor de eerste zwangerschap was ik ongeveer 5 kg te zwaar, na de zwangerschap zijn er 10 blijven plakken* en daar zit ik nu ook weer op. Ik heb dat baren nu wel gezien, dus ik wil de kilo's er definitief af! Maar rustig aan, want ik geef borstvoeding en ze is nog maar 7 weken oud.

* Geheel mijn eigen schuld. Te veel gesnoept.
pi_93728230
XM, props voor je RPM doorzettingsvermogen. Maar je L van vandaag is gewoon belachelijk. Eet een broccoli.
pi_93728368
XM, dat zijn hoeveelheden waar ik flauw van zou vallen. Mijn lijstje van vandaag:

O: 2 volkoren boterhammen met filet americain
T: handvol gemengde noten
T: appel
L: kop erwtensoep en 2 volkoren boterhammen met gerookte zalm
T: appel

Het vervolg ziet er waarschijnlijk als volgt uit:

T: bak magere yoghurt
D: we gaan bestellen en ik denk dat het Indiaas wordt, wat kip tandoori (heel mager gerecht!) met saag paneer (spinazie met kaas)
T: klein blokje heel pure chocolade bij de koffie c_/
pi_93728388
Hoi Claudia :W

Tip van flip: ga Body Pump doen... mijn lerares van vandaag heeft 2 kinderen en maatje 36 :D
pi_93728403
Datum..ha, bijna thuis...fijn!
quote:
Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef Perruche het volgende:
XM, props voor je RPM doorzettingsvermogen. Maar je L van vandaag is gewoon belachelijk. Eet een broccoli.
pi_93728443
Jagar ik vind het zo leuk voor je dat je nu je leventje in Zweden kan gaan inrichten! Ik deel in je vreugde want bij mij gaat het hetzelfde :P

Claudia nette lijstjes hoor, zeker met een babie... (ja ik weet dat het baby is :') )
  zondag 6 maart 2011 @ 15:41:29 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93728445
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef Perruche het volgende:
Eens!

XM, eten!!!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 maart 2011 @ 15:41:50 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93728458
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:41 schreef Perruche het volgende:
Jagar ik vind het zo leuk voor je dat je nu je leventje in Zweden kan gaan inrichten! Ik deel in je vreugde want bij mij gaat het hetzelfde :P

Claudia nette lijstjes hoor, zeker met een babie... (ja ik weet dat het baby is :') )
Ga jij ook je leventje in Zweden inrichten? :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_93728547
Oh en ik heb me verkeken op mijn hongerlap actie na mijn sporten.... Nieuw lijstje:

O: dubbele boterham veg. pate
S: buikspieren + body pump
T: handje amandelen
L: witlofsalade (2 witlof, kleine appel, dressing van 1 eetl. zelfgemaakte mayo (verdund) met kerrie)
T: 3 blokjes kaas, 50 gr chips, 4 blokjes chocola ( :') hongerlap aanval!)
D: denk thais met mn pa....
pi_93728582
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ga jij ook je leventje in Zweden inrichten? :o.
Nee, maar wel in NL, en dat is gezien de laatste turbulente jaren (reizen, familie dingen, etc) wel een prettig vooruitzicht.... :)
pi_93728598
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:41 schreef Perruche het volgende:
Er mogen wel wat meer plantaardige vetten in, maar ik mocht tijdens de zwangerschap geen rauw vlees en vacuumverpakte vis, dus ik eet nu niet anders. Over een tijdje ben ik er weer op uitgekeken en eet ik weer braaf mijn bammen pindakaas.

Bodypump is niet voor mij - ik voel me net een travestiet als ik aan aerobics doe. :o

Ben je trouwens een kloon van een oude user?
pi_93728630
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Er mogen wel wat meer plantaardige vetten in, maar ik mocht tijdens de zwangerschap geen rauw vlees en vacuumverpakte vis, dus ik eet nu niet anders. Over een tijdje ben ik er weer op uitgekeken en eet ik weer braaf mijn bammen pindakaas.

Bodypump is niet voor mij - ik voel me net een travestiet als ik aan aerobics doe. :o

:D nee! wie dacht je aan?
pi_93728662
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D nee! wie dacht je aan?
Geen concrete verdenking, maar je kwam op een of andere manier zo vertrouwd over.
pi_93728725
Oh ik heb net boodschappen gedaan (lief dagboek)...

Prei, avocado, broccoli, 2x biovlees, bio ei, sojamelk, speltmuesli (njammm), ui en sjalot, appels, courgette, lekkere kaas... en chips :@
pi_93728742
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Geen concrete verdenking, maar je kwam op een of andere manier zo vertrouwd over.
:D nou ben ik benieuwd :')
pi_93728775
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh en _O-
pi_93728808
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:49 schreef Perruche het volgende:
Oh ik heb net boodschappen gedaan (lief dagboek)...

Prei, avocado, broccoli, 2x biovlees, bio ei, sojamelk, speltmuesli (njammm), ui en sjalot, appels, courgette, lekkere kaas... en chips :@
Schizofreen lijstje. :D

Kaas. :9 Ohja, eieren, die moet ik echt weer eens gaan eten.
pi_93728944
Hoezo nou weer een schizofreen lijstje! Ik vond hem wel netjes maar dan met een vreemde eend in de bijt :')

ik ga zo pastadeeg maken. uhuh.
pi_93729289
*uithijgt. De tuin is weer glad ^O^

Body pump zou ik vooraf aan spinning kunnen doen maar ik heb echt geen ritme gevoel en ben een ramp in groepslessen dus of het wat wordt..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_93729349
Body pump behoeft geen gevoel voor ritme, hoor :P
pi_93729399
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:04 schreef Goodbye het volgende:
Body pump behoeft geen gevoel voor ritme, hoor :P
Ik ga eens googlen heb net als Claudia een aerobis idee.
pi_93729407
Wat een prachtige dag!
Net met lief mee evy 6 gelopen (morgen doe ik 19) en goedgelukte pizzas op :)
Wel flink onsympatiek van de buurvrouw dat ze zonder vertellen de stroom erafgooit...
  Vis een optie? zondag 6 maart 2011 @ 16:06:36 #93
70532 loveli
N
pi_93729422
Bodypump is leuk en goed vol te houden.
crap in = crap out
pi_93729519
Let niet op de stomme voice over :')

pi_93729520

You tube speelt niks af hier (iets met flash player) maar idd geen ritmegevoel nodig :)
pi_93729679
hehe Claudia, ik zag de filet american staan en dacht gelijk: dat heb je gemist tijdens je zwangerschappen ;)

@Jagar beetje goede reis gehad? 1 april is inderdaad al snel :) wel lekker dat je je nu wat meer kan gaan settelen :)
  zondag 6 maart 2011 @ 16:14:07 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93729753
Claudia, mooie lijst! *O* En droppige baby O+

Hier een fijn aanmodderdagje. Gedaan:

- wat gelezen voor de scriptie, met loslopend nijn voor tussendoor-vermaak :P
- was draaien
- begin gemaakt met schoonmaken keuken (ik kwam mega-oude pakken brinta en muesli enzo achterin de kast tegen :') ik heb nu ruimte ineens, joh! :+ )
- beetje aanlummelen :@ :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_93730017
lol maria, waren er nog geen beestjes? :X

Ooit in mijn studententijd vond ik achterin een kast een brintapak met allemaal kleine gaatjes erin... En ik ging kijken hoe dat kwam en ik wou dat ik dat nooit gedaan had :P Wriemelende Brinta.. IEUWIEUWIEUW

sindsdien eet ik muesli of andere cereals :P
pi_93730049
_O- klanten die terugkwamen met levende meel doet het me aan denken :P
  zondag 6 maart 2011 @ 16:24:22 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93730125
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:21 schreef MarMar het volgende:
lol maria, waren er nog geen beestjes? :X

Ooit in mijn studententijd vond ik achterin een kast een brintapak met allemaal kleine gaatjes erin... En ik ging kijken hoe dat kwam en ik wou dat ik dat nooit gedaan had :P Wriemelende Brinta.. IEUWIEUWIEUW

sindsdien eet ik muesli of andere cereals :P
Yikes :D

Nou het was houdbaar tot ergens medio 2010, veelal :+ Ik heb de pakken dus zo weggemieterd en niet verder aan uitgebreide scrutiny onderworpen :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')