Eens!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef Perruche het volgende:
XM, props voor je RPM doorzettingsvermogen. Maar je L van vandaag is gewoon belachelijk. Eet een broccoli.
Ga jij ook je leventje in Zweden inrichten?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:41 schreef Perruche het volgende:
Jagar ik vind het zo leuk voor je dat je nu je leventje in Zweden kan gaan inrichten! Ik deel in je vreugde want bij mij gaat het hetzelfde![]()
Claudia nette lijstjes hoor, zeker met een babie... (ja ik weet dat het baby is)
Nee, maar wel in NL, en dat is gezien de laatste turbulente jaren (reizen, familie dingen, etc) wel een prettig vooruitzicht....quote:Op zondag 6 maart 2011 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga jij ook je leventje in Zweden inrichten?.
Er mogen wel wat meer plantaardige vetten in, maar ik mocht tijdens de zwangerschap geen rauw vlees en vacuumverpakte vis, dus ik eet nu niet anders. Over een tijdje ben ik er weer op uitgekeken en eet ik weer braaf mijn bammen pindakaas.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:41 schreef Perruche het volgende:
Claudia nette lijstjes hoor, zeker met een babie... (ja ik weet dat het baby is)
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er mogen wel wat meer plantaardige vetten in, maar ik mocht tijdens de zwangerschap geen rauw vlees en vacuumverpakte vis, dus ik eet nu niet anders. Over een tijdje ben ik er weer op uitgekeken en eet ik weer braaf mijn bammen pindakaas.
Bodypump is niet voor mij - ik voel me net een travestiet als ik aan aerobics doe.![]()
Ben je trouwens een kloon van een oude user?
Geen concrete verdenking, maar je kwam op een of andere manier zo vertrouwd over.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geen concrete verdenking, maar je kwam op een of andere manier zo vertrouwd over.
Oh enquote:Op zondag 6 maart 2011 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er mogen wel wat meer plantaardige vetten in, maar ik mocht tijdens de zwangerschap geen rauw vlees en vacuumverpakte vis, dus ik eet nu niet anders. Over een tijdje ben ik er weer op uitgekeken en eet ik weer braaf mijn bammen pindakaas.
Bodypump is niet voor mij - ik voel me net een travestiet als ik aan aerobics doe.![]()
Ben je trouwens een kloon van een oude user?
Schizofreen lijstje.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:49 schreef Perruche het volgende:
Oh ik heb net boodschappen gedaan (lief dagboek)...
Prei, avocado, broccoli, 2x biovlees, bio ei, sojamelk, speltmuesli (njammm), ui en sjalot, appels, courgette, lekkere kaas... en chips
Ik ga eens googlen heb net als Claudia een aerobis idee.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:04 schreef Goodbye het volgende:
Body pump behoeft geen gevoel voor ritme, hoor
Yikesquote:Op zondag 6 maart 2011 16:21 schreef MarMar het volgende:
lol maria, waren er nog geen beestjes?
Ooit in mijn studententijd vond ik achterin een kast een brintapak met allemaal kleine gaatjes erin... En ik ging kijken hoe dat kwam en ik wou dat ik dat nooit gedaan hadWriemelende Brinta.. IEUWIEUWIEUW
sindsdien eet ik muesli of andere cereals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |