Ja maar ik had laat ontbetenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:37 schreef MarMar het volgende:
Je mag best wat meer tussendoor gooien Sharana, fruit, een bakje yoghurt..
En een stroopwafel is ook een tussendoortje en geen volwaardige lunch!
Lekkerquote:Op zondag 6 maart 2011 16:44 schreef Perruche het volgende:
Ik heb pasta deeg gemaakt!! Alleen mn pompoen is verrotdus nu met ricotta en zucchini...
Ja, was even het woord vergetenquote:Op zondag 6 maart 2011 17:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Lekkercourgette, toch?
Sharana, eens met de rest, je mag best meer eten, groente en fruit bijvoorbeeld.
M'n chocolade, wat doen jullie?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:42 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht en ik zijn de chocola aan het opeten die eigenlijk voor 'iemand anders' bedoeld was, maar goed, die chocola is eind januari al gekocht en straks is het niet goed / lekker meer. Maar ik voel me er wel rot over. Gooi het nog liever weg dan
.
Klopt, eten weggooien vind ik ook zonde. Maar soms is het heel lastig om iets te laten staan als je weet dat het er is, en dan gooi ik het liever preventief weg ipv dat ik zelf alle restjes opeet. Maar weggeven van chocola als ik weer eens teveel heb gekocht doe ik ook vaak.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef Perruche het volgende:
Vik, je gaat toch geen chocola weggooien? Eten weggooien snap ik sowieso nietgeef het dan gewoon weg ofzo of "vergeet" het ergens
Niet gelijk zo lang hoor. Paar keer 5 km (waaronder tweemaal met Hond!), twee keer 7 km, en die 10 van vrijdag was de eerste lange. Op een of andere manier ben ik sneller ná de winterstop dan ervoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je loopt na een stop meteen weer flinke afstanden?Mooie snelheid ook!
Ik wil wel weer beginnen met hardlopen maar ik wil deze keer niet te hard van stapel lopen. Eerst maar eens wennen aan het leven met twee kinderen, weer beginnen met werken en dan bedenken hoe sport erin gepast kan worden.
Maar waarom niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:01 schreef Probability het volgende:
Ik ga een aantal dagen samen eten/slapen etc met een aantal meisjes die ik niet ken.. Op zich wel prima maarrrr ik ga natuurlijk geen pannenkoeken en soep met brood eten als avondmaal. Daar zie ik een beetje tegen op.. Desnoods neem ik zelf nog wat extra eten mee of zo.. Al is het niet echt de bedoeling dat ik voor mijzelf ga koken natuurlijk.. Hmmm lastig![]()
Ik weet toch vrij zeker dat wij meestal ook adviseren genoeg te eten. Eet eens wat meer hequote:Op zondag 6 maart 2011 16:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Jullie tips ergens in het volgende topic hebben geholpen, ik hou het al aardig vol
Super goed dat je er toch op uit bent gegaanquote:Op zondag 6 maart 2011 19:41 schreef Merel het volgende:
Zo, dat was carnaval dag 2. Plan was om het veel later te maken, maar m'n humeur helpt niet mee. M'n blij is gewoon op voor vandaag. Wel geweldig gezelschap, van die mannen die niet vragen waarom je huilt maar je gewoon een knuffel en een biertje en een klap op je kont geven en je meesleuren de feestvreugde in
www.qfly.comquote:Op zondag 6 maart 2011 19:46 schreef Goodbye het volgende:
Chico, wat was ook al weer die website die jij gebruikt voor het vinden van goedkope tickets?
Super, thanks! Ik ga even speurenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
www.qfly.com
En daarbij boek je altijd rechtstreeks bij de maatschappij.
was het lekker?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Vandaag het meest dramatische lijstje in lange tijd (taart,taart, taart, kaas, kaas, kaas, kaas,sushi, rommeltjes, taart, kaas etc.) en ben nu ook objectief licht blobbig. Vanaf morgen weer normaal ofzo.
Dat klinkt als het juiste gezelschap!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:41 schreef Merel het volgende:
Zo, dat was carnaval dag 2. Plan was om het veel later te maken, maar m'n humeur helpt niet mee. M'n blij is gewoon op voor vandaag. Wel geweldig gezelschap, van die mannen die niet vragen waarom je huilt maar je gewoon een knuffel en een biertje en een klap op je kont geven en je meesleuren de feestvreugde in
Bedankt voor de tip! <3 Ik ga eens neuzen. Wordt het komende zomer Kiev, Lviv, Krakau of toch Praag?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
www.qfly.com
En daarbij boek je altijd rechtstreeks bij de maatschappij.
jawel, maar mijn man wilde de andere helft. Liefde is je chocolade delenquote:
Wat leuk dat je er ook was! Wie weet zijn we elkaar tegengekomenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:09 schreef _aurum_ het volgende:
oh en ik heb vandaag zó lekker geslapen. Gisteren naar de museumnacht geweest en uiteindelijk doodop gaan slapen. En bijna 11 uur plat gelegen
Goed dat je er toch uit bent geweest!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:25 schreef Merel het volgende:
Thuis. Moe. Gedouched. Nog even wat janken en mezelf zielig vinden en dan slapen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:25 schreef Merel het volgende:
Thuis. Moe. Gedouched. Nog even wat janken en mezelf zielig vinden en dan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |