Goed hoor!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:08 schreef rubje het volgende:
Ik meld trouwens even neus en lippen door dat ik gemerkt heb dat mijn deels nieuwe ingeslagen weg van eten en leven,zoden aan de dijk zetwant ik ben nu nog steeds op die maat die ik ooit 4 jaar geleden voor het laatst had.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
Weer een (bejaard) dierbaar familielid met terminale kanker. Twee in twee weken.
Heftig. Sterkte.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
Weer een (bejaard) dierbaar familielid met terminale kanker. Twee in twee weken.
Kut. Sterktequote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
Gelukkig gooit goed nieuws de boel weer wat in balans!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef loveli het volgende:
Tx Guys. Om het te relativeren, ze hebben beide een mooi rijk leven achter de rug en een leeftijd die lang niet iedereen mag bereiken.
Ja, er zijn mensen die op me passen. En eentje in het bijzonder
Gewoon tortellini met champignons erin? AH heeft bij de verse pasta wel iets gevulds met paddestoelen, weet niet meer of het tortellini was of ravioli ofzo.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Sterkte loveli!.
Heeft iemand enig idee wat champignon tortellini precies is en waar ik dat kan krijgen? Kom het tegen in een recept, maar AH lijkt het niet te hebben?
een andere supermarkt?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Sterkte loveli!.
Heeft iemand enig idee wat champignon tortellini precies is en waar ik dat kan krijgen? Kom het tegen in een recept, maar AH lijkt het niet te hebben?
Hmm?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef loveli het volgende:
Tx Guys. Om het te relativeren, ze hebben beide een mooi rijk leven achter de rug en een leeftijd die lang niet iedereen mag bereiken.
Oeh, nicequote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef loveli het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |