want ik ben nu nog steeds op die maat die ik ooit 4 jaar geleden voor het laatst had.
 want ik ben nu nog steeds op die maat die ik ooit 4 jaar geleden voor het laatst had.  

Goed hoor!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:08 schreef rubje het volgende:
Ik meld trouwens even neus en lippen door dat ik gemerkt heb dat mijn deels nieuwe ingeslagen weg van eten en leven,zoden aan de dijk zetwant ik ben nu nog steeds op die maat die ik ooit 4 jaar geleden voor het laatst had.

MWAHHHHH!
 MWAHHHHH! 

quote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
Weer een (bejaard) dierbaar familielid met terminale kanker. Twee in twee weken.

. Sterkte...
 . Sterkte...   

.
.  

Heftig. Sterkte.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
Weer een (bejaard) dierbaar familielid met terminale kanker. Twee in twee weken.

.
. 

Kut. Sterktequote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef loveli het volgende:

Gelukkig gooit goed nieuws de boel weer wat in balans!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef loveli het volgende:
Tx Guys. Om het te relativeren, ze hebben beide een mooi rijk leven achter de rug en een leeftijd die lang niet iedereen mag bereiken.
Ja, er zijn mensen die op me passen. En eentje in het bijzonder

Gewoon tortellini met champignons erin? AH heeft bij de verse pasta wel iets gevulds met paddestoelen, weet niet meer of het tortellini was of ravioli ofzo.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Sterkte loveli!.
Heeft iemand enig idee wat champignon tortellini precies is en waar ik dat kan krijgen? Kom het tegen in een recept, maar AH lijkt het niet te hebben?

een andere supermarkt?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Sterkte loveli!.
Heeft iemand enig idee wat champignon tortellini precies is en waar ik dat kan krijgen? Kom het tegen in een recept, maar AH lijkt het niet te hebben?

) trouwens ja!
) trouwens ja!

Hmm?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef loveli het volgende:
Tx Guys. Om het te relativeren, ze hebben beide een mooi rijk leven achter de rug en een leeftijd die lang niet iedereen mag bereiken.
 .
 .

Oeh, nicequote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef loveli het volgende:

Lekker!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Sterkte loveli!.

Bij 'mijn' AH hebben ze die droge volgens mij alleen met spinazie, kaas, prosciutto of anderssoortig vlees!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:33 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
een andere supermarkt?
in mijn ah hebben ze het wel volgens mij trouwens, het ligt bij de pasta (gedroogd, niet vers). Van dat grand italia merk dacht ik

Oh toch wel? Volgens albert.nl nietquote:Op maandag 7 maart 2011 11:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Lekker!
Bloem + ei --> pasta
boter, champignons, beetje bloem, kruiden --> vulling
Hebben ze wel bij AH
 (of ze noemen het daar anders)
 (of ze noemen het daar anders)  . Fiets ik wel even naar de XL straks
. Fiets ik wel even naar de XL straks  .
.

.
.

Niet erg slank-verantwoord...
 Niet erg slank-verantwoord... 

Maak het toch lekker zelfquote:Op maandag 7 maart 2011 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh toch wel? Volgens albert.nl niet(of ze noemen het daar anders)
. Fiets ik wel even naar de XL straks
.

.
.

ik denk dat ik dat maar op het menu zet voor vanavond
 ik denk dat ik dat maar op het menu zet voor vanavond   

Nog ff nietquote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef conleche het volgende:
Loveli? Is er iets dat je ons wilt vertellen?

Ons nog in spanning houden ook!quote:

zonde om binnen te zitten! misschien een idee voor jou ook Merel? je voelt je er gegarandeerd beter door
 zonde om binnen te zitten! misschien een idee voor jou ook Merel? je voelt je er gegarandeerd beter door  

. En dan vanavond inderdaad op de bank met thee, dekentje en een filmpje ofzo...
 . En dan vanavond inderdaad op de bank met thee, dekentje en een filmpje ofzo...   

. Ze kennen me goed
. Ze kennen me goed  
  .
.

.
. .
.

mijn lievelingswijn is in de bonus deze week, zo even inslaanquote:Op maandag 7 maart 2011 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wijn gekregen van de collega's. Ze kennen me goed

.

.
.

Wat een goede maandagmiddagquote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
En Duvel komt me straks halen en dan gaan we lunchen aan de boulevard.

Oh, heerlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
En Duvel komt me straks halen en dan gaan we lunchen aan de boulevard.
 .
.  . Hopelijk is het dan ook mooi weer. Gister was het in ieder geval al heerlijk in de speeltuin.
. Hopelijk is het dan ook mooi weer. Gister was het in ieder geval al heerlijk in de speeltuin.  .
.

. Wij hebben gisteren chocomelk gedronken bij Westewind (ja Westewind, zonder n
. Wij hebben gisteren chocomelk gedronken bij Westewind (ja Westewind, zonder n  )
)

En ik maar zoeken naar de ontbrekende W...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:18 schreef Viking84 het volgende:
Nice, XM!. Wij hebben gisteren chocomelk gedronken bij Westewind (ja Westewind, zonder n
)

quote:Op maandag 7 maart 2011 12:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En ik maar zoeken naar de ontbrekende W...
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |