Hmmmm. Dit vind ik wel heul knap, maar niet ontroerend of iets. Ze kijkt ook zo moeilijk de hele tijd.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vind er ook echt helemaal niks aan ^^
Deze dans vind ik zelf prachtig en raakt mij veel dieper. Ouder seizoen SYTYCD, maar dit blijft mijn favorietDie expressie, die emotie... *zucht*

Ik vind de overdracht van de emotie zo mooi hierquote:Op maandag 7 maart 2011 10:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm. Dit vind ik wel heul knap, maar niet ontroerend of iets. Ze kijkt ook zo moeilijk de hele tijd.

Hola, dit is niet leuk meer. Wanneer heb je je stopweek? Zijn er nog andere dingen aan de hand naast andere pil en werkstress?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:24 schreef Tinkepink het volgende:
ik ben ook labiel. Wil omboeken maar ze maken er een zootje vanZit gewoon serieus te huilen hier.

Omdat jij een dude ziet en Co en ik nietquote:Op maandag 7 maart 2011 10:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind de overdracht van de emotie zo mooi hier
Maar goed, dit raakt mij emotioneel gezien veel meer dan die dude met zijn popping (terwijl ik denk dat ik de originele balletuitvoering wel weer heel mooi zou vinden). Die dude leidt mij juist enorm af van het verhaal, zeg maar.
 .
. .
.

Inderdaad Tink.. ik ken je IRL natuurlijk niet.. Maar dit klinkt totaal niet als normaal gedrag voor jouquote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Hola, dit is niet leuk meer. Wanneer heb je je stopweek? Zijn er nog andere dingen aan de hand naast andere pil en werkstress?

Yupquote:Op maandag 7 maart 2011 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Omdat jij een dude ziet en Co en ik niet.
 Maar dat is toch juist leuk? Hoe komt het nou dat jullie door die dude heen kunnen kijken, en ik alleen maar denk "omg dude, doe niet".
 Maar dat is toch juist leuk? Hoe komt het nou dat jullie door die dude heen kunnen kijken, en ik alleen maar denk "omg dude, doe niet". 

En inderdaad wat loveli & progje zeggen. Dit lijkt inderdaad helemaal niet op de tink zoals ik haar via fok 'ken'. Klinkt niet goed.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Hola, dit is niet leuk meer. Wanneer heb je je stopweek? Zijn er nog andere dingen aan de hand naast andere pil en werkstress?

want ik ben nu nog steeds op die maat die ik ooit 4 jaar geleden voor het laatst had.
 want ik ben nu nog steeds op die maat die ik ooit 4 jaar geleden voor het laatst had.  

Goed hoor!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:08 schreef rubje het volgende:
Ik meld trouwens even neus en lippen door dat ik gemerkt heb dat mijn deels nieuwe ingeslagen weg van eten en leven,zoden aan de dijk zetwant ik ben nu nog steeds op die maat die ik ooit 4 jaar geleden voor het laatst had.

MWAHHHHH!
 MWAHHHHH! 

quote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
Weer een (bejaard) dierbaar familielid met terminale kanker. Twee in twee weken.

. Sterkte...
 . Sterkte...   

.
.  

Heftig. Sterkte.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
Weer een (bejaard) dierbaar familielid met terminale kanker. Twee in twee weken.

.
. 

Kut. Sterktequote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef loveli het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |