abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93766525
Bwuh, ik moet een statistische analyse doen die ik al sinds mijn eerste jaar niet meer gezien heb (een 3 factor repeated measures ANOVA :?). Wat een heerlijk iets om op maandag uit te moeten zoeken. :')

Bij ons werken AIO's ook in de zomer door.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_93766936
Topickiller...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_93767045
quote:
9s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Topickiller...
Moest even heeeeeeel hard denken hoe die ANOVA van jou ook weer moest!
En ik weet het nog steeds niet :')
  Vis een optie? maandag 7 maart 2011 @ 13:33:59 #54
70532 loveli
N
pi_93767218
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik zou het houden. Gegeven blijft gegeven. :)

Teruggeven zou ik zelf eerder zien als een signaal (je maakt je er blijkbaar druk genoeg over om het terug te willen geven).
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze hoeft toch ook helemaal niet de koele kikker te spelen? Ik vind dat hij best mag weten wat hij heeft aangericht.
Eens met Coco. Dat er drama is betekent niet dat het uitgespeeld moet worden met een cadeautje in de hoofdrol. Lekker houden/weggooien whatever en McDick laten weten dat 'ie je heel andere dingen heeft voorgespiegeld dan hoe de zaken er nu voor staan en dat je daar niet lichtjes over denkt.
crap in = crap out
pi_93767302
Beetje laat maar XM: van harte gefeliciteerd! Geniet van de lunch met Duvel (as we speak)!

Sowieso mooi weer om eens even buiten te gaan spelen, en goede timing want ben het binnenzitten helemaal zat!

Niet helemaal bijgelezen maar wilde Tink nog even sterkte wensen, hoop dat je je snel beter voelt, en loveli wat een naar nieuws weer: ook sterkte!

Zo, en nu dus maar eens naar buiten...
pi_93767553
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:33 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

Eens met Coco. Dat er drama is betekent niet dat het uitgespeeld moet worden met een cadeautje in de hoofdrol. Lekker houden/weggooien whatever en McDick laten weten dat 'ie je heel andere dingen heeft voorgespiegeld dan hoe de zaken er nu voor staan en dat je daar niet lichtjes over denkt.
McDick? Dat lijkt mij heel goed samen te gaan met:
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_93767924
loveli :*

net administratie gedaan, boel werk, ik heb dit jaar voor het eerst PGB.
Hoeveel kcal verbrand je met administratieve werkzaamheden? :P

En Merel, doe waar jij je goed bij voelt. :*
pi_93768279
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:17 schreef Viking84 het volgende:

Ze hoeft toch ook helemaal niet de koele kikker te spelen? Ik vind dat hij best mag weten wat hij heeft aangericht.
Wat loveli inderdaad ook al zei, ik zou het niet via een cadeautje spelen.

Ik zou hem wel vertellen hoe ik over hem dacht. Dat ik diep teleurgesteld in hem ben, dat ik hem een watje vind omdat hij geen keus durft te maken, dat ik hem een stuk hoger dan dit had ingeschat.

En vooral dat hij een gigantische idioot is dat hij MIJ laat lopen en dat hij daar nog wel spijt van krijgt. :)
  maandag 7 maart 2011 @ 14:08:15 #59
331 Merel
Be here now.
pi_93768589
Dat heb ik 'm allemaal gezegd. Verandert niks aan de situtie. Wil ook niet dramatisch doen, gewoon dat het ding op z'n bureau ligt als 'ie morgen op werk komt, als symbool dat 't nu klaar is en dat ik niks meer van 'm wil ofzo. Ik zie wel.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93768691
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:08 schreef Merel het volgende:
Dat heb ik 'm allemaal gezegd. Verandert niks aan de situtie. Wil ook niet dramatisch doen, gewoon dat het ding op z'n bureau ligt als 'ie morgen op werk komt, als symbool dat 't nu klaar is en dat ik niks meer van 'm wil ofzo. Ik zie wel.
Je moet doen wat voor jou het beste voelt :)

Voor mij zou teruggeven niet werken. Maar als dat voor jou wel zo is, moet je het uiteraard gewoon doen.

Had ik trouwens al gezegd dat ik het knap vind dat je carnaval bent gaan vieren? Volgens mij nog niet, maar ik vind het echt goed van je. Sterke vrouw :*
pi_93769683
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, ik vind het zelf ook heul oneerlijk. ;( En dat verhaal dat je 7000 kcals. extra zou moeten eten om een kilo aan te komen: dat vind ik echt klinkklare onzin. Dat gaat bij mij in ieder geval veel rapper.

en nieuwsCHierig? :P
Fuck... die doe ik wel vaker fout. Zwakke taalplek ofzo :+ :@
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 7 maart 2011 @ 14:36:34 #62
331 Merel
Be here now.
pi_93769819
Ik ben niet sterk, ik sta te janken bij de konijntjes in het tuincentrum :+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 7 maart 2011 @ 14:41:04 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93769970
Ok, nieuws over de baan waarvoor ik op gesprek ben geweest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_93770007
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:36 schreef Merel het volgende:
Ik ben niet sterk, ik sta te janken bij de konijntjes in het tuincentrum :+
Dat je jezelf toestaat die pijn te voelen, dat is juist sterk. Vind ik.

:*
pi_93770135
Zo Vik, dat is suf :')
pi_93770216
Lekker dan Vik :{ . Soms zijn bedrijven qua vacatures en sollicitaties ook maar wat aan het prutsen hè :') . M'n moeder heeft nu godzijdank een baan, maar die hoorde ook op de helft van haar sollicitaties gewoon niks terug. Vind het wel zo netjes om dan even terug te bellen dat iemand het niet is geworden.
pi_93770217
Wat is het mooi weer O+

Jammer dat mijn huis een puinhoop is en er niet van kan genieten :')!!
Worry is a misuse of imagination
pi_93770271
Gefeliciteerd XM *O* O+!

maandag 7 maart 2011 @ 14:49:43 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93770290
Wat stom Vik!

Lunch was heerlijk O+. Nu in de tram terug.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 7 maart 2011 @ 14:51:30 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93770347
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:47 schreef Razztwizzle het volgende:
Lekker dan Vik :{ . Soms zijn bedrijven qua vacatures en sollicitaties ook maar wat aan het prutsen hè :') . M'n moeder heeft nu godzijdank een baan, maar die hoorde ook op de helft van haar sollicitaties gewoon niks terug. Vind het wel zo netjes om dan even terug te bellen dat iemand het niet is geworden.
Ik hoor ook vaak niks, ook niet als ik er nog achteraan mail. Onbeschoft idd.

Maar goed, dit is het risico van een klein bedrijfje. Gelukkig heb ik nog genoeg ijzers in het vuur en we zien wel verder :).

Maar ik vind het wel cool dat ik indruk heb gemaakt tijdens het sollicitatiegesprek, want het was best een pittig gesprek, vond ik :'). Dit is wel weer een boost voor m'n ego.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 maart 2011 @ 14:51:40 #71
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93770357
Wat suf inderdaad zeg Vik! zoiets bedenk je als bedrijf toch van tevoren :')
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_93770439
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit houmous gehad. Volgens Pief is het in de AH te verkrijgen, maar ik zie het echt nooit.
Staat naast de selleriesalade in het koelvak en volgens mij ook gewoon uit blik maar dat lijkt mij niet zo lekker..

Heb wel echt trek in houmous nu :9! En vers brood van de turk :9!
pi_93770534
En ik heb al dagen een niet zo leuk humeur en dat reageer ik dan af op 't vriendje want die snapt er niets van. Vermoeiend :')
pi_93770610
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar ik vind het wel cool dat ik indruk heb gemaakt tijdens het sollicitatiegesprek, want het was best een pittig gesprek, vond ik :'). Dit is wel weer een boost voor m'n ego.
Lijkt me dan weer wel een bijzonder prettig gevoel om te hebben als je binnenkort weer op gesprek mag inderdaad!
  maandag 7 maart 2011 @ 15:00:51 #75
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93770649
Ik heb echt zo lekker gefietst net O+ 19.5 km, waarvan de tweede helft met flinke tegenwind; best vermoeiend! toen ik van het pontje afkwam zag ik van heel dichtbij twee ooievaars staan, die beesten zijn groot! echt gaaf om te zien :D
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')