Hoi.quote:
Ja en met jou gaat het momenteel ook niet zo goed he?quote:
Nee hoor. Het gaat geweldigquote:Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja en met jou gaat het momenteel ook niet zo goed he?
Ik hoop dat dat snel verandert en je wat grip kunt krijgen op waar het aan ligt
Absoluut!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
* MevrouwPuff is een open boek.
Dat kan ook zn voordeel hebben blijkbaar.
bij mij alleen bij mijn eerste keerquote:Op maandag 7 maart 2011 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Idem hier. Nog nooit meegemaakt dat er ook maar *iets* misging met zo'n ding.
Ja misschien is dat het wel. Ik weet ook niet wat ik heel graag wel zo willen. Ik wou dat ik de drang had om een half jaar weg te gaan, maar die heb ik niet..quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat weten van jezelf is al de helft!
Mijn radar/voelsprieten gaan een beetje op alert staan van wat je vertelt.. Je bent jong, er zijn momenteel geen grote nare dingen in je omgeving waardoor je je rot zou voelen, dus hoe komt het dan dat je daar toch zo'n last van hebt? En wanneer zou je je onbezorgd en beter voelen?
Speelt het feit dat jouw toekomstperspectief nog niet zo duidelijk is hier een grote rol in? Ik kan me voorstellen dat je wat zoekende bent, en een hoop 'moet' van jezelf zo lang je nog niet goed weet wat je 'wilt'.
Je kunt ze zowel koud eten als even opwarmen. Ik zou ze niet koken.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Even iets anders:
ik heb asperges uit een pot. Moet ik die koken of kan ik ze gewoon opwarmen in de magnetron?.
Ok, thanksquote:Op maandag 7 maart 2011 16:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kunt ze zowel koud eten als even opwarmen. Ik zou ze niet koken.
Ja datte!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:22 schreef Perruche het volgende:
Alleen opwarmen Vik
Maar ik weet niet hoor, de meeste mensen doen toch alsof het goed gaat ook al is dat niet zo? ken bijna niemand die dat niet doet, in meer of mindere mate.
Au!!!! Hoe kwam datquote:Op maandag 7 maart 2011 16:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben aangereden door een scooter op mijn nieuwe fiets en nu zit er een enorme slag in mijn wiel, zodanig gewokkeld dat hij niet meer kan draaien en mijn pinkie is ook stuk.
Eenvoor Prob.
En ik zeg altijd pas wat over akelige situaties als ik het zelf het ergste al zo'n beetje verwerkt heb, zodat ik het kan vertellen als een anekdote; als een akkefietje dat een ander overkwam.
Co! Wat 'n pech!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben aangereden door een scooter op mijn nieuwe fiets en nu zit er een enorme slag in mijn wiel, zodanig gewokkeld dat hij niet meer kan draaien en mijn pinkie is ook stuk.
Wat naar!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:29 schreef conleche het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |