quote:Op maandag 7 maart 2011 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor- en nadeel aan thuis werken:
--> Je krijgt mailtjes over chocoladekoekies op je werkmail maar er zijn er geen binnen handbereik![]()
Slankverantwoord: ja!
Leuk: niet zozeer
Ik vind dit zorgelijk klinken mop. Is er ook een soort somberheid/verdrietig gevoel aanwezig? Zou je nog een heleboel andere vragen willen stellen nu, maar moet toch echt eventjes aan het werk, maar heb je er wel eens met iemand over gesproken?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik al jaren.. Ja als ik veel heb gedronken dan geniet ik wel, dan heb ik even rust of zo. Maar de dag er na komt het dubbel terug. Ik voel mij ook altijd heel schuldig als ik brak ben.
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:06 schreef Probability het volgende:
Bedacht mij net, als mijn leven er de komende 2-3 jaar net zo uitziet, dan heb ik er niet zo een zin in.
Niet dat ik een plan B heb, maar dat was best een treurige gedachte.
Ja dat ook. Maar niet altijd hoor, komt in vlagen en nu is het wat sterker. Moet misschien gewoon op vakantie of zo. Nee dat niet, realiseerde mij het nooit zo.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik vind dit zorgelijk klinken mop. Is er ook een soort somberheid/verdrietig gevoel aanwezig? Zou je nog een heleboel andere vragen willen stellen nu, maar moet toch echt eventjes aan het werk, maar heb je er wel eens met iemand over gesproken?
Idem hier. Nog nooit meegemaakt dat er ook maar *iets* misging met zo'n dingquote:Op maandag 7 maart 2011 15:41 schreef Blurred86 het volgende:
het is mij werkelijk nog nooit overkomen dat een condoom scheurde of afgleed oidterwijl ik ze wel lang vrij regelmatig gebruikt heb
Misschien als ie spontaan slap wordt of zoquote:Op maandag 7 maart 2011 15:41 schreef Blurred86 het volgende:
het is mij werkelijk nog nooit overkomen dat een condoom scheurde of afgleed oidterwijl ik ze wel 8 jaar lang vrij regelmatig gebruikt heb, ik dacht eerlijk gezegd dat dat alleen gebeurde als je ze niet op de goede manier gebruikte ofzo
en ik begrijp dat dat voorlichtingsmateriaal in jouw geval misschien een beetje betuttelend is DaD, maar ik vind het toch echt wel goed dat ze het erbij doen hoor!
Mooizo!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:54 schreef _Calimero_ het volgende:
De Ware is sinds vrijdag officieel mijn vriendje![]()
Als het blijft aanhouden, zou ik het 't wel waard vinden om er eens over te kletsen met iemand. Zeker als je er al zo lang last van hebt!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja dat ook. Maar niet altijd hoor, komt in vlagen en nu is het wat sterker. Moet misschien gewoon op vakantie of zo. Nee dat niet, realiseerde mij het nooit zo.
Fijne kriebelsquote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef _Calimero_ het volgende:
en ik moet steeds aan hem denken en dan krijg ik van die kriebels![]()
![]()
Perfect of bijna perfect Engels, je hebt het wel gedaan Maria!
Ik haat het altijd om te moeten bellen in een andere taal..
Ach ik kom er soms in het NL niet eens uitquote:Op maandag 7 maart 2011 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Fijne kriebels![]()
Ik heb ook nog van die kriebels (nouja geen nieuweliefdekriebels maar wel ikhouvanjoukriebels), want hij is nog steeds heel lief voor mij
![]()
En ja, dat wel! Ik ben alleen altijd wel bang een modderfiguur te slaanTerwijl ik dat toch wel hoor te kunnen als Baatje Engels! Maar soit, oefening baart kunst enzulks.
Ik moest vandaag een psychotherapeut bellen en dat vond ik ook niet relaxed, het wsa ook echt zo'n hele oude statige manquote:Op maandag 7 maart 2011 16:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind bellen sowieso niet fijnben er ook niet goed in en raak er zenuwachtig van. Daarom blij met oudergesprekken vanavond en dat alles ook ingeroosterd kon worden. Soms krijg je nog een lijstje van ouders erbij die je moet bellen, huu
dat vind ik eng
.
*boksquote:Op maandag 7 maart 2011 16:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind bellen sowieso niet fijnben er ook niet goed in en raak er zenuwachtig van. Daarom blij met oudergesprekken vanavond en dat alles ook ingeroosterd kon worden. Soms krijg je nog een lijstje van ouders erbij die je moet bellen, huu
dat vind ik eng
.
Nou, bij mij wel hoor. Meermaalsquote:Op maandag 7 maart 2011 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Idem hier. Nog nooit meegemaakt dat er ook maar *iets* misging met zo'n ding.
Mij dus wel. Denk dat 'ie bij euhm, een bepaalde manoeuvre afgegleden is, of zo.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:41 schreef Blurred86 het volgende:
het is mij werkelijk nog nooit overkomen dat een condoom scheurde of afgleed oidterwijl ik ze wel 8 jaar lang vrij regelmatig gebruikt heb, ik dacht eerlijk gezegd dat dat alleen gebeurde als je ze niet op de goede manier gebruikte ofzo
en ik begrijp dat dat voorlichtingsmateriaal in jouw geval misschien een beetje betuttelend is DaD, maar ik vind het toch echt wel goed dat ze het erbij doen hoor!
Heb ik wel eens geprobeerd, maar ik heb een hele nare eigenschap, ik doe altijd alsof het heel erg goed met mij gaat ook al is het niet zoquote:Op maandag 7 maart 2011 15:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Als het blijft aanhouden, zou ik het 't wel waard vinden om er eens over te kletsen met iemand. Zeker als je er al zo lang last van hebt!
Nog een reden waarom dit topic fijn is: je denkt altijd dat je de enige bent met die kleine fobietjesquote:Op maandag 7 maart 2011 16:02 schreef Razztwizzle het volgende:
dat vind ik eng
.
Dat weten van jezelf is al de helft!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Heb ik wel eens geprobeerd, maar ik heb een hele nare eigenschap, ik doe altijd alsof het heel erg goed met mij gaat ook al is het niet zo
Ik ook. Neen ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Heb ik wel eens geprobeerd, maar ik heb een hele nare eigenschap, ik doe altijd alsof het heel erg goed met mij gaat ook al is het niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |