abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93779672
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:38 schreef Siral het volgende:
Over suiker zegt de Caloriechecker trouwens nooit niks, die heeft het alleen over vet en verzadigd vet. Wel stom eigenlijk. Maargoed ik heb redelijk gesport vandaag dus die suiker kon ik best gebruiken.
Nee, dit soort suikers kun je nooit gebruiken. Liever eet je wat meer vezels en groente. Sla is namelijk geen groente. En light, smight. Volgens mij zit er in de light ontbijtkoek nog veel meer rotzooi dan in andere ontbijtkoek.

Wel lekker, trouwens. Ontbijtkoek...
  maandag 7 maart 2011 @ 18:42:46 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93779722
Ik heb geen ontbijtkoek meer gehad sinds ik door loveli de laatste batch in de prullenbak heb gedumpt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? maandag 7 maart 2011 @ 18:52:17 #228
70532 loveli
N
pi_93780161
quote:
6s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen ontbijtkoek meer gehad sinds ik door loveli de laatste batch in de prullenbak heb gedumpt.
O+
crap in = crap out
pi_93780196
quote:
6s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
^O^ zoetigheid

SPAM! [Stemmen] FOK! verkiezing Klus van het jaar 2010!

Sigme doet ook mee met haar huisje=> categorie styling.

Stemmen!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? maandag 7 maart 2011 @ 18:54:01 #230
70532 loveli
N
pi_93780231
In light zit een deel inuline ipv suiker, dat zijn vezels die op zich niet verkeerd zijn. Verder is de rogge die erin zit ook niet slecht. Maar de suiker... En als je afgekickt bent, waarom dan weer een plakje nemen?
crap in = crap out
pi_93780366
Kruidcake lijkt qua smaak en structuur best op ontbijtkoek. De slechtheid is vast vergelijkbaar, li?
Dat spul is best lekker om te maken :)
pi_93780383
Lijstje:

O: boterham met parmaham, boterham peperpaté (bruin brood met pitje enz O+)
T: Zuurtjes (3 stuks) en een chocotoff :@
L: Bruin zacht bolletje met ham-prei salade en oude kaas van het deliwinkeltje (lunch vergeten) en mennnn dat winkeltje is fout!!! :9~
T: Augurk (yoghurt eet ik liever na het eten)
D: Worteltjes doperwten met hamburgertje en aardappelpartjes in de oven :9
D: Yoghurt (Danio perzik)
T: Wil nog een minneola eten
pi_93780402
ik ben stiekem aan het overwegen een appartement te kopen hier. Nu ik weet dat ik langer blijf, kan het op den duur goedkoper zijn. En veel Zweden doen dat!
pi_93780639
http://venkel.poort80.net/nl/1593-Recept.html&recept=38

ik schuif net deze in de oven en bak daarbij lamsburgers met daarin harissa en erbij wat met knoflook gebakken ui/knof/kastanjechamps :9
Ja doei.
pi_93780641
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, dit soort suikers kun je nooit gebruiken. Liever eet je wat meer vezels en groente. Sla is namelijk geen groente. En light, smight. Volgens mij zit er in de light ontbijtkoek nog veel meer rotzooi dan in andere ontbijtkoek.

Wel lekker, trouwens. Ontbijtkoek...
Ik pak ontbijtkoek ook nooit, had er nu echt ff zin in inderdaad..

En die sla zijn toch verse boontjes geworden! Ben ik ook blijer mee dan met sla :9
pi_93780725
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Stomme checker. Vet is niet per se slecht, zelfs verzadigd vet met mate kan niet zoveel kwaad, als je maar voldoende beweegt. Suiker is een grotere bedreiging voor de gezondheid.

Kunstmatig gehard vet is slecht. Dierlijk vet moet je maat mee houden, maar is midner vet dan het vet uit koekjes enzo.

/kort door de bocht, want eten.
Maar zooooveel suiker heb ik vandaag toch ook niet niet op? En die ontbijtkoek is echt een uitzondering, krentenbol ook. Normaal eet ik gewoon meergranen brood en yoghurt e.d.
  maandag 7 maart 2011 @ 19:07:28 #237
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93780744
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:58 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben stiekem aan het overwegen een appartement te kopen hier. Nu ik weet dat ik langer blijf, kan het op den duur goedkoper zijn. En veel Zweden doen dat!
spannend zeg, leuk! is dat ook goedkoper als je besluit om na je phd daar niet te blijven? 4 a 5 jaar is op huizenkoopgebied nog best wel kort toch?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 7 maart 2011 @ 19:08:09 #238
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93780776
ik ben zalm in dillesaus met prei en wortel en erwtjes aan het maken :9 en daarbij diepvriesaardappelpartjes uit de oven O+
pi_93780798
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:58 schreef Jagärtrut het volgende:
super! Ik zat laatst nog aan je te denken icm wat je nu qua wonen ging doen! Spannend! :D
Ja doei.
pi_93780804
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:08 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben zalm in dillesaus met prei en wortel en erwtjes aan het maken :9 en daarbij diepvriesaardappelpartjes uit de oven O+
Receptje :9 en verse zalm of?
  maandag 7 maart 2011 @ 19:09:39 #241
331 Merel
Be here now.
pi_93780831
Spannend Jagar!

Hier staat ook lasagne op het menu, kant-en-klare. Ik vind die van de C1000 gewoon echt lekker, dus waarom moeite doen om zelf te maken...

Niet dat ik honger heb. Ik heb definitief tegen de collega gezegd dat ik vanavond niet kom. Maar op de een of andere manier voelt het net zo rot om voor jezelf op te komen als om er gewoon aan toe te geven en je te laten gebruiken.

Sorry voor het dramatische gedoe de laatste dagen hier. Als jullie het zat zijn begin ik wel een dagboek ofzo. Dit schiet ook niet op.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 7 maart 2011 @ 19:10:44 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93780872
1300 kcal per portie :o

Hopelijk was mijn versie minder dan :X Ik had voor 2 personen: 5 plakjes hartige taartdeeg, 1 bol mozzarella, 1 courgette, wat groene pesto en parmezaan! Lijkt me toch niet zo heul erg :o
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_93780915
Denk dat ik die paaseitjes dan toch vervang voor wat anders vanavond.... :+
Dan pak ik die paaseitjes morgen wel een geen ontbijtkoek/krentenbol/vruchtensap :P

Is mn lijstje dan te doen? :P

[ Bericht 15% gewijzigd door Siral op 07-03-2011 19:19:27 ]
pi_93780932
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

Hopelijk was mijn versie minder dan :X Ik had voor 2 personen: 5 plakjes hartige taartdeeg, 1 bol mozzarella, 1 courgette, wat groene pesto en parmezaan! Lijkt me toch niet zo heul erg :o
say whut, 1300 :D Dat is bizar!
  maandag 7 maart 2011 @ 19:25:40 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93781466
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:09 schreef Merel het volgende:
Spannend Jagar!

Hier staat ook lasagne op het menu, kant-en-klare. Ik vind die van de C1000 gewoon echt lekker, dus waarom moeite doen om zelf te maken...

Niet dat ik honger heb. Ik heb definitief tegen de collega gezegd dat ik vanavond niet kom. Maar op de een of andere manier voelt het net zo rot om voor jezelf op te komen als om er gewoon aan toe te geven en je te laten gebruiken.

Sorry voor het dramatische gedoe de laatste dagen hier. Als jullie het zat zijn begin ik wel een dagboek ofzo. Dit schiet ook niet op.
Ik ben zoiets niet snel zat hoor Merel. Ben trouwens trots op je dat je toch goed voor jezelf zorgt en voor jezelf opkomt. De weg van de minste weerstand is vaak toch makkelijker....

Ik ben ook trots op mezelf. Hele dag gebeld en gemaild, maar waar waarschijnlijk is het eindelijk gelukt om om te boeken. Wel een heel stuk duurder, maar luxe O+ . Kijk

Laat je niet verwarren door de titel, het is geen sexhotel :')

Het eten schijnt ge-wel-dig te zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 7 maart 2011 @ 19:26:55 #246
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93781527
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

Had je het zelf niet gezien? Sorry! :@

Zij gebruiken twee bollen mozzarella (+/- 650kcal) + 25 gram parmezaan (+/- 100kcal) + 100gr pesto (+/- 400kcal), dus jouw taart zal een stuk minder kcal bevatten gok ik :+.
Your body. Your soul. Your rituals.
  maandag 7 maart 2011 @ 19:28:41 #247
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93781594
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ben zoiets niet snel zat hoor Merel. Ben trouwens trots op je dat je toch goed voor jezelf zorgt en voor jezelf opkomt. De weg van de minste weerstand is vaak toch makkelijker....

Ik ben ook trots op mezelf. Hele dag gebeld en gemaild, maar waar waarschijnlijk is het eindelijk gelukt om om te boeken. Wel een heel stuk duurder, maar luxe O+ . Kijk
[ afbeelding ]
Laat je niet verwarren door de titel, het is geen sexhotel :')

Het eten schijnt ge-wel-dig te zijn.
Heerlijk O+. Adult only pool :D. Wanneer ga je?
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_93781799
Pre-O: geroosterde boterham met boter
O: brinta
T: stukje creamy lemon crumb square
L: 2 boterhammen met hagelslag, kom tomatensoep
T: 2 zuurtjes
T: kom vanilleyoghurt
D: spinaziesalade met tomaat, gekookt ei, uitgebakken spekjes, aardappeltjes uit de oven
T: banaan

Heb het gevoel dat ik de hele dag heb lopen eten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 7 maart 2011 @ 19:34:09 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93781871
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:28 schreef Rituals het volgende:

[..]

Heerlijk O+. Adult only pool :D. Wanneer ga je?
Deze maand nog. Ik heb er nu wel zin in. Hoop alleen wel dat ze snel de bevestiging sturen, anders moet ik alsnog naar dat andere hotel :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 7 maart 2011 @ 19:37:27 #250
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93782073
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Receptje :9 en verse zalm of?
uh, het is een beetje zelfbedacht :P ik gebruik diepvrieszalm (verse ligt helaas niet helemaal binnen mijn budget), prei en wortel aanbakken, saus van maken met half melk, half bouillon, boter en bloem, en dille natuurlijk en dan daar de zalm in stoven (is dat het goeie woord?) tot hij gaar is, en vlak voor het klaar is de erwtjes erbij. That's all :) Oh en ik had er een lepel creme fraiche door want dat had ik nog een restje over :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')