Jij hebt er geenquote:
Kan beiden, gooi het meestal ervoor erin.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als je kruiden door je broodje wil doen, moet je dat er dan voor of na het rijzen in doen?
Okee dank jequote:Op maandag 7 maart 2011 17:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan beiden, gooi het meestal ervoor erin.
Lekkerrr! Nou nog een burpday-waardige Dquote:Op maandag 7 maart 2011 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Verjaardagslijst
O: bakje kwark met wat muesli
T: taart
L: geroosterde ciabatta met nom nom tonijnsalade en zulks
T: puntje kwarktaart
S: RPM
D: boterhammetje denk ik
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!
Ik ga zo lasagna eten door manlief gemaakt. Yeuy
wat een suiker, siral. ontbijtkoek, krentebol, multivruchtensap, paaseitjes...quote:Op maandag 7 maart 2011 18:16 schreef Siral het volgende:
O: kaiserbroodje met fricandeau/half plakje 30+kaas. 2 plakjes ontbijtkoek light.
S: 45 min krachttraining, 20 min cardio.
L: grote krentenbol met half plakje 45+ kaas, glas multi vruchtensap van hero, appel.
T: 2 kopjes koffie met melk.
D: aardappel anders, varkens koteletje, ananas/sla.
T: paar paaseitjes.
Ja, die krentenbol wilde ik eigenlijk vervangen door yoghurt met twee kiwis. Maar ik at zonder te weten bij oma, en die had alleen krentenbollen en vruchtensap, le sigh. En die ontbijtkoek is minder suiker! En die paaseitjes mag ik gewoonquote:Op maandag 7 maart 2011 18:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat een suiker, siral. ontbijtkoek, krentebol, multivruchtensap, paaseitjes...
quote:
Stomme checker. Vet is niet per se slecht, zelfs verzadigd vet met mate kan niet zoveel kwaad, als je maar voldoende beweegt. Suiker is een grotere bedreiging voor de gezondheid.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:38 schreef Siral het volgende:
Over suiker zegt de Caloriechecker trouwens nooit niks, die heeft het alleen over vet en verzadigd vet. Wel stom eigenlijk. Maargoed ik heb redelijk gesport vandaag dus die suiker kon ik best gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |