Een Morning After Pil. Moet ik echt precies gaan uitleggen waarom ik die moest halen?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat is een map?
En waarom moest je dat halen?
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op maandag 7 maart 2011 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een Morning After Pil. Moet ik echt precies gaan uitleggen waarom ik die moest halen?.
ja, graag!Want ik denk altijd dat het inderdaad vaak de 16 jarige huppelkutjes zijn waarbij het fout gaat, en dat wij 'volwassennen' daar te verantwoordelijk voor zijn..
Zeg zit me niet uit te lachen johquote:
Hmm, zelfs als ik uitslaap heb ik een schuld gevoel. En bij alles eigenlijk. Als ik iets leuks doe, etc.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Waar heb jij een schuldgevoel over dan?
Zie de edit, het kwartje was gevallenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een Morning After Pil. Moet ik echt precies gaan uitleggen waarom ik die moest halen?.
Een condoom kan toch scheurenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, graag!Want ik denk altijd dat het inderdaad vaak de 16 jarige huppelkutjes zijn waarbij het fout gaat, en dat wij 'volwassennen' daar te verantwoordelijk voor zijn..
Oke, dat is het wanneer, maar waar voel je je dan schuldig om? Dat je niks nuttigs doet? Dat je niet studeert? dat je ...??quote:Op maandag 7 maart 2011 15:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm, zelfs als ik uitslaap heb ik een schuld gevoel. En bij alles eigenlijk. Als ik iets leuks doe, etc.
Ik heb 'm een paar weken geleden nog moeten halenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
ja, okay. Daar heb je een punt. Ik heb al heel lang geen condooms meer gebruikt, daarom dacht ik er niet meer aan...quote:Op maandag 7 maart 2011 15:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Een condoom kan toch scheurenKan iedereen overkomen!
ja, graag!quote:
Jouw tijd komt nog welquote:Op maandag 7 maart 2011 15:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, okay. Daar heb je een punt. Ik heb al heel lang geen condooms meer gebruikt, daarom dacht ik er niet meer aan...
ja, ring de deur uit, maar spiraaltje erin. Moet nog even een handige tijd uitvogelen, waarschijnlijk begin April..quote:Op maandag 7 maart 2011 15:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel![]()
ring gaat toch de deur uit?
Zoals je wellicht weet heb ik meerdere vormen van anticonceptie geprobeerd die het allemaal niet voor me zijn, dus we hebben alleen seks met condoom. Condooms kunnen scheuren, afglijden (zoals nu), weet ik wat. En als dat gebeurt haal ik een MAP, want hoewel we allebei wel kinderen willen, hoeven we die de eerste jaren nog even niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zelfs al doe ik nuttige dingen dan heb ik het idee dat het niet goed genoeg is, doe ik geen nuttige dingen, dan voel ik mij daar schuldig om, ik moet nu even opruimen maar ik weet zeker dat ik mij schuldig voel dat ik niet studeer in die tijd. Dus ik zit op de bank en luister muziek?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oke, dat is het wanneer, maar waar voel je je dan schuldig om? Dat je niks nuttigs doet? Dat je niet studeert? dat je ...??
Er is natuurlijk nog wel een tussenweg tussen helemaal geen verplichtingen/ritme en helemaal volgepland zitten.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm... de voorspelbaarheid en verplichtingen. Ik dacht eerst dat ik dat ik dat fijn vond, maar eigenlijk toch niet. Maar zonder regelmatigheid wordt mijn leven ook weer te chaotisch. En het idee dat niets vanzelf gaat en ik alles alleen moet doen. En een constant schuld gevoel.
Dat klinkt niet goed schat! Zijn er nog voldoende momenten dat je daar geen last van hebt en kunt genieten??quote:Op maandag 7 maart 2011 15:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Zelfs al doe ik nuttige dingen dan heb ik het idee dat het niet goed genoeg is, doe ik geen nuttige dingen, dan voel ik mij daar schuldig om, ik moet nu even opruimen maar ik weet zeker dat ik mij schuldig voel dat ik niet studeer in die tijd. Dus ik zit op de bank en luister muziek?
Maar ik sla de meeste eetlijstjes over.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Gek trouwens, dat we van iedereen voorbehoedsmiddelen weten hier...
Dat klinkt niet zo gezond. Geen idee waar dat aan kan liggen zeker?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Zelfs al doe ik nuttige dingen dan heb ik het idee dat het niet goed genoeg is, doe ik geen nuttige dingen, dan voel ik mij daar schuldig om, ik moet nu even opruimen maar ik weet zeker dat ik mij schuldig voel dat ik niet studeer in die tijd. Dus ik zit op de bank en luister muziek?
Ik heb het denk ik al jaren.. Ja als ik veel heb gedronken dan geniet ik wel, dan heb ik even rust of zo. Maar de dag er na komt het dubbel terug. Ik voel mij ook altijd heel schuldig als ik brak ben.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:26 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed schat! Zijn er nog voldoende momenten dat je daar geen last van hebt en kunt genieten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |