abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93771317
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:18 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Wat is een map?
En waarom moest je dat halen?
Een Morning After Pil. Moet ik echt precies gaan uitleggen waarom ik die moest halen? :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_93771356
quote:
18s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote]1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Een Morning After Pil. Moet ik echt precies gaan uitleggen waarom ik die moest halen? :+.
[/quote]

ja, graag! :) Want ik denk altijd dat het inderdaad vaak de 16 jarige huppelkutjes zijn waarbij het fout gaat, en dat wij 'volwassennen' daar te verantwoordelijk voor zijn..
  maandag 7 maart 2011 @ 15:19:58 #103
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_93771357
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:18 schreef loveli het volgende:

[..]

_O-
Zeg zit me niet uit te lachen joh :P

Ik ga binnenkort nog maar eens een poging doen tot spiraaltje, want ik had vanochtend ook bijna een MAP ( :D ) mogen halen :@
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_93771366
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:17 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Waar heb jij een schuldgevoel over dan?
Hmm, zelfs als ik uitslaap heb ik een schuld gevoel. En bij alles eigenlijk. Als ik iets leuks doe, etc.
Worry is a misuse of imagination
  maandag 7 maart 2011 @ 15:20:43 #105
277802 _Calimero_
pi_93771389
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Zie de edit, het kwartje was gevallen :+
pi_93771391
Goededag.
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_93771397
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, graag! :) Want ik denk altijd dat het inderdaad vaak de 16 jarige huppelkutjes zijn waarbij het fout gaat, en dat wij 'volwassennen' daar te verantwoordelijk voor zijn..
Een condoom kan toch scheuren :o Kan iedereen overkomen!
pi_93771411
Feli XM!
Ik heb wel bijgelezen tussen het carnavallen door, maar reageren op mijn foon gaat stom ;(
Carnaval was leuk, niets spectaculairs gebeurd. Nou ja, er was een poging tot inbraak bij de buren (ik sliep in het ouderlijk huis van een vriendin) en het tuinhuisje van andere mensen was leeggehaald. Maar dat hadden ze kennelijk al rond negen uur 's avonds gedaan.

Nu weer over tot de orde van de dag (was doen) en niet teveel praten :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 7 maart 2011 @ 15:21:22 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93771420
Dames, wat is er met jullie quoteskills gebeurd? :o.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 maart 2011 @ 15:22:02 #110
277802 _Calimero_
pi_93771454
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:20 schreef Probability het volgende:

[..]

Hmm, zelfs als ik uitslaap heb ik een schuld gevoel. En bij alles eigenlijk. Als ik iets leuks doe, etc.
Oke, dat is het wanneer, maar waar voel je je dan schuldig om? Dat je niks nuttigs doet? Dat je niet studeert? dat je ...??
pi_93771462
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb 'm een paar weken geleden nog moeten halen :')

Voelde me heel 'stout' ofzo. En dan ben je getrouwd _O-
pi_93771469
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:20 schreef Probability het volgende:

[..]

Een condoom kan toch scheuren :o Kan iedereen overkomen!
ja, okay. Daar heb je een punt. Ik heb al heel lang geen condooms meer gebruikt, daarom dacht ik er niet meer aan...
pi_93771487
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

[/quote]
Zoals je wellicht weet heb ik meerdere vormen van anticonceptie geprobeerd die het allemaal niet voor me zijn, dus we hebben alleen seks met condoom. Condooms kunnen scheuren, afglijden (zoals nu), weet ik wat. En als dat gebeurt haal ik een MAP, want hoewel we allebei wel kinderen willen, hoeven we die de eerste jaren nog even niet. :+.

Edit: en dan wil ik niet juist als een onverantwoordelijke worden behandeld, terwijl ik dan juist wčl verantwoordelijk bezig ben. Het toontje in die voorlichtingsfolders is te betuttelend voor woorden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? maandag 7 maart 2011 @ 15:23:14 #114
70532 loveli
N
pi_93771512
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, okay. Daar heb je een punt. Ik heb al heel lang geen condooms meer gebruikt, daarom dacht ik er niet meer aan...
Jouw tijd komt nog wel :+
ring gaat toch de deur uit?
crap in = crap out
pi_93771574
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Jouw tijd komt nog wel :+
ring gaat toch de deur uit?
ja, ring de deur uit, maar spiraaltje erin. Moet nog even een handige tijd uitvogelen, waarschijnlijk begin April..

Gek trouwens, dat we van iedereen voorbehoedsmiddelen weten hier...
pi_93771623
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:22 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Zoals je wellicht weet heb ik meerdere vormen van anticonceptie geprobeerd die het allemaal niet voor me zijn, dus we hebben alleen seks met condoom. Condooms kunnen scheuren, afglijden (zoals nu), weet ik wat. En als dat gebeurt haal ik een MAP, want hoewel we allebei wel kinderen willen, hoeven we die de eerste jaren nog even niet. :+.
[/quote]

ja, sorry! Daar had ik even niet aan gedacht...
pi_93771631
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:22 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Oke, dat is het wanneer, maar waar voel je je dan schuldig om? Dat je niks nuttigs doet? Dat je niet studeert? dat je ...??
Zelfs al doe ik nuttige dingen dan heb ik het idee dat het niet goed genoeg is, doe ik geen nuttige dingen, dan voel ik mij daar schuldig om, ik moet nu even opruimen maar ik weet zeker dat ik mij schuldig voel dat ik niet studeer in die tijd. Dus ik zit op de bank en luister muziek?
pi_93771649
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:14 schreef Probability het volgende:

[..]

Hmm... de voorspelbaarheid en verplichtingen. Ik dacht eerst dat ik dat ik dat fijn vond, maar eigenlijk toch niet. Maar zonder regelmatigheid wordt mijn leven ook weer te chaotisch. En het idee dat niets vanzelf gaat en ik alles alleen moet doen. En een constant schuld gevoel.
Er is natuurlijk nog wel een tussenweg tussen helemaal geen verplichtingen/ritme en helemaal volgepland zitten. :P Kun je niet een deel van je verplichtingen opzeggen zodat je wat meer tijd voor jezelf overhoudt?
Dat schuldgevoel wordt hopelijk vanzelf wel weer minder als je je wat beter voelt. :*
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 7 maart 2011 @ 15:26:28 #119
277802 _Calimero_
pi_93771654
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Zelfs al doe ik nuttige dingen dan heb ik het idee dat het niet goed genoeg is, doe ik geen nuttige dingen, dan voel ik mij daar schuldig om, ik moet nu even opruimen maar ik weet zeker dat ik mij schuldig voel dat ik niet studeer in die tijd. Dus ik zit op de bank en luister muziek?
Dat klinkt niet goed schat! Zijn er nog voldoende momenten dat je daar geen last van hebt en kunt genieten??
  Vis een optie? maandag 7 maart 2011 @ 15:26:35 #120
70532 loveli
N
pi_93771660
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Gek trouwens, dat we van iedereen voorbehoedsmiddelen weten hier...
Maar ik sla de meeste eetlijstjes over.
crap in = crap out
pi_93771669
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Dat klinkt niet zo gezond. Geen idee waar dat aan kan liggen zeker?
pi_93771695
O: bak yoghurt
T: halve liter vifit light
L: tosti (twee bruine boterhammen met plak ham en plak kaas)
T: boterham filet americain met zoete ui
D: wraps met kip, paprika, appel en sausje van yoghurt
T: vers geperst sinaasappelsap
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  maandag 7 maart 2011 @ 15:27:52 #123
277802 _Calimero_
pi_93771705
:') ik heb echt geen flikker te doen op mijn werk, maar kan het ook niet maken om eerder weg te gaan vind ik. Nou ja niet meer dan 15 minuutjes. Maar omdat ik hier toch wegga, kan ik ook geen nieuwe werkzaamheden oppakken
pi_93771711
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:26 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dat klinkt niet goed schat! Zijn er nog voldoende momenten dat je daar geen last van hebt en kunt genieten??
Ik heb het denk ik al jaren.. Ja als ik veel heb gedronken dan geniet ik wel, dan heb ik even rust of zo. Maar de dag er na komt het dubbel terug. Ik voel mij ook altijd heel schuldig als ik brak ben.
  maandag 7 maart 2011 @ 15:29:21 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93771777
Voor- en nadeel aan thuis werken:

--> Je krijgt mailtjes over chocoladekoekies op je werkmail maar er zijn er geen binnen handbereik :+

Slankverantwoord: ja!
Leuk: niet zozeer :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')