Morgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Merel het volgende:
Ziet er geweldig uit Tink! Ik wil oooook!
Had je nu de uitslagen al binnen van de dokter eigenlijk..?
En ik vind het lief dat je dit zegt Tink. Ik snap ook niet zo goed waarom ik heb zo moeilijk vind om voor mezelf op te komen. De huis-tuin-en-keuken-psycholoog zou waarschijnlijk zeggen dat ik mezelf niet leuk genoeg vind en dat ik eerst mezelf leuk moet gaan vinden voordat iemand anders me leuk kan vindenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben zoiets niet snel zat hoor Merel. Ben trouwens trots op je dat je toch goed voor jezelf zorgt en voor jezelf opkomt. De weg van de minste weerstand is vaak toch makkelijker....
Enerzijds hoop ik dat er niks uit komt en dat je dus gewoon gezond bentquote:
Prima lijstje toch wel hoor, denk ik danquote:Op maandag 7 maart 2011 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pre-O: geroosterde boterham met boter
O: brinta
T: stukje creamy lemon crumb square
L: 2 boterhammen met hagelslag, kom tomatensoep
T: 2 zuurtjes
T: kom vanilleyoghurt
D: spinaziesalade met tomaat, gekookt ei, uitgebakken spekjes, aardappeltjes uit de oven
T: banaan
Heb het gevoel dat ik de hele dag heb lopen eten.
Ziet er super uit!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben zoiets niet snel zat hoor Merel. Ben trouwens trots op je dat je toch goed voor jezelf zorgt en voor jezelf opkomt. De weg van de minste weerstand is vaak toch makkelijker....
Ik ben ook trots op mezelf. Hele dag gebeld en gemaild, maar waar waarschijnlijk is het eindelijk gelukt om om te boeken. Wel een heel stuk duurder, maar luxe. Kijk
[ afbeelding ]
Laat je niet verwarren door de titel, het is geen sexhotel![]()
Het eten schijnt ge-wel-dig te zijn.
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben ook trots op mezelf. Hele dag gebeld en gemaild, maar waar waarschijnlijk is het eindelijk gelukt om om te boeken. Wel een heel stuk duurder, maar luxe. Kijk
[ afbeelding ]
Laat je niet verwarren door de titel, het is geen sexhotel![]()
Het eten schijnt ge-wel-dig te zijn.
daar moet ik inderdaad eens over na gaan denken. Op dit moment gaan de prijzen hier heel hard omhoog, en alles wordt snel verkocht. Maar, het is inderdaad een behoorlijk risico. Het is jammer gneoeg ook heel lastig iets te huren te vinden...quote:Op maandag 7 maart 2011 19:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
spannend zeg, leuk! is dat ook goedkoper als je besluit om na je phd daar niet te blijven? 4 a 5 jaar is op huizenkoopgebied nog best wel kort toch?
Als de prijzen heel erg stijgen kan er ook sprake zijn van een vastgoedbubbel. Maar als je iets leuks tegenkomt... doen!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
daar moet ik inderdaad eens over na gaan denken. Op dit moment gaan de prijzen hier heel hard omhoog, en alles wordt snel verkocht. Maar, het is inderdaad een behoorlijk risico. Het is jammer gneoeg ook heel lastig iets te huren te vinden...
Oh naaaais!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:50 schreef Tinkepink het volgende:
Wie meer wil lezen: http://www.zoover.nl/span(...)alma-nova/aparthotel
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:50 schreef Tinkepink het volgende:
Wie meer wil lezen: http://www.zoover.nl/span(...)alma-nova/aparthotel
Leuk. Wat draag je erop? Een jasje?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie, voor een bruiloft? Voor betere foto, klik hier
ik vind m leukquote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, zou hem nog moeten kopen. Bruiloft is begin mei in zuid-duitsland, en nog een bruiloft begin augustus in zuid-duitsland,dus dan zou het zo kunnen, denk ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk. Wat draag je erop? Een jasje?
Dan hoef je er inderdaad niets bij te dragen. Volgens mij zijn de kleuren ook heel mooi bij je haar.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Geen idee, zou hem nog moeten kopen. Bruiloft is begin mei in zuid-duitsland, en nog een bruiloft begin augustus in zuid-duitsland,dus dan zou het zo kunnen, denk ik.
Leuk! Mooie kleuren ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die blauwe leuker!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Dit is een andere optie:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |